Hoihoi, Alles okay hier. Wat spannend zeg, die bevallingen. Wie zal de volgende zijn? Gister een lekker dagje gehad. Lekker gewerkt in huis. Vandaag niet zoveel zin,geloof ik. Nog is wat... Hebben jullie ook het idee dat je de kleine minder voelt. Ik voel het wel maar heel licht.Paar weken terug was het veel erger. Maak ne een beetje ongerust... Hoe komt dit? En als ik buk, lijkt net of er een luchtbel knapt. Heel apart... Nou hoor wel van jullie..
Joehoe! @ Elise: goed dat je het zegt meis, ga zo gelijk even de kapper bellen voor een afspraak. Mannetje gaat weer lekker kort en ik ga even de dooie puntjes knippen en een mooie spoeling er doorheen, dan kunnen we er allebei weer tegenaan haha! @ Iris B, ook al aan het wassen dus, ik ben net ook begonnen dan ben ik maar klaar haha! @ Freesia, balen dat ze weer verkeerd lag, nu al een eigenwijsje dus voor jullie Maar wel lekker de laatste paar dagen werken, daarna heerlijk genieten! @ Kaatje: Nee wel op cd, niet op de computer. Zin om tranentrekkers te luisteren meis Ik moet ook nog boodschappen doen maar het regent hier echt hard @ MamaMeike: ja ik was ook benieuwd hoe het met jou is? Begreep ik het nou goed en gaan ze je donderdag inleiden of heb ik het verkeerd gelezen @ Babystyle: Wensen omtrent de bevalling, pfff... Hmm mag je ook voorkeuren opgeven, dat je er het liefst 4 uur over doet bijv haha Nee zoals iemand anders hier al zei, mijn vk wil juist niet dat ik dat soort dingen ga 'plannen' want dan ben je zometeen helemaal teleurgesteld als het niet lukt, of uit je concentratie... Zo nu weer even ego: Ik heb al aardig wat dingetjes gedaan vandaag, misschien toch lichte nesteldrang O Wat ik wel nog wilde vragen: Ik heb al een paar dagen dat ik veel vocht (afscheiding) heb. Soms zelfs zoveel dat het langs mijn benen naar beneden loopt Sta er verder niet bij stil maar sinds vanmorgen zit er ook een beetje bloed bij, wat zouden jullie doen? Ik moet vanmiddag naar de vk dus vind het eigenlijk onzin om te bellen, maar wilde toch even jullie advies vragen? XXX
ehm Tinkerbell ik zou nu even bellen naar de vk, vochtverlies en bloed? Lijkt er op dat je misschien een gaatje in je vliezen hebt?
Hmmm... als je vanmiddag gaat, zou ik het vanmiddag gewoon even vragen (tenzij je pas om 16u ofzo moet). Kan natuurlijk geen kwaad om even te bellen als je je ongerust maakt. Ze kunnen altijd zeggen dat ze het vanmiddag wel even bespreken en dan zit je je tenminste niet tot straks zorgen te maken...
Goedemorgen! Wupje, een hele fijne dag vandaag! En alvast van harte gefeliciteerd! @Funnyme, zet hem op meid! Je maakt het wel spannend. Balen dat het gisteren niet doorgezet is.... @Tinkerbell, ik verlies ook veel afscheiding (niet met bloed) Op zich denk ik, dat ik ook zou wachten tot vanmiddag. Maar luister naar je gevoel, als je het niet vertrouwt bel je gewoon nu al. Succes! @marielle, het kindje krijgt steeds minder bewegingsvrijheid, dus het kan wel dat je het minder, maar heftiger voelt. Ik heb soms hele aardsverschuivingen in mijn buik.... Maar ook voor jou geldt: als je het niet vertouwt, gewoon de vk bellen. Succes! @Jekki, joehoe 37 weken! Een mijlpaal meid! @Elin, joehoe 35 weken! @Freesia, fijn dat jullie genoten hebben van de pretecho! @Kaatje, tip van de dag: neem een boodschappenlijstje mee, hihi Dan koop je in ieder geval wát je moet hebben én je koopt niet te veel @mamameike, fijn dat het weer wat rustiger is bij jou! Dat was het volgens mij wel weer een heel eind.... tot later!
Hoihoi! Nog geen FunnyMe baby's! Klinkt idd als eerst zetpillen om de boel week te maken. Die inslapers zijn dan wel fijn, anders lig je een nacht voor niks met weeen. Vandaag weer vrolijk verder dus! Heel veel succes en ik denk ook dat ze er vandaag zullen zijn! 12-8-2008 is ook een mooie datum! @Tinkerbel: misschien ben je nu aan het 'tekenen', zoals mijn vk dat noemde. De baarmoedermond verweekt een beetje en maakt zich langzaam los van de vliezen, dat schijnt een beetje bloed te kunnen geven. Het betekent verder niks volgens haar (niet dat de bevalling heel snel begint) maar is meer het voorbereidende werk. Als het net zoveel bloed is als bij een menstruatie moest ik wel bellen. @Babystyle: 5 kilo? Hier wel 17... Maar wel nog steeds mooi zwanger. Haar: ik wilde naar de kapper gaan eind van de week, maar sinds ik de afspraak gemaakt heb zit mijn haar echt superleuk! Ga het maar afzeggen denk ik, of alleen kleuren en bijwerken... Ik wil het namelijk ook laten groeien weer. Pukkels: nou, hier ook sinds een week! De hele zwangerschap een gaaf huidje gehad en nu is het prut met peren.
nesteldrang begint hier toe te slaan, haha bureau is bijna leeg. wij hebben een bureau van ruim 3 meter lang en daa rpast nogal wat zooi op haha. heb het nu ook anders ingedeeld en even afgepoetst. nu ff bakkie en dan eten en naar de winkel en dan is de dag weer bijna voorbij denk ik. afscheiding: ik zou idd bellen als je je zorgen maakt maar als je over een uurtje ofzo al bij de vk moet zijn zou ik wachten. als je het niet vertrouwd gewoon bellen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Tweety: hele fijne dag ! @ Freesia: dat van die hor vind ik ook wel een goede tip. Bij ons zitten de katten nu niet in de Box, maar als straks alles erin ligt is het handig om hem op die manier af te dekken totdat hij gebruikt wordt. Ze gaan idd toch niet via de zijkant en dan heb je niet van die lange lappen van een klamboe erlangs hangen. Ik slaap ook zo slecht, op mijn rug is te benauwd en op mijn zij te zwaar voor mijn bekken. Dus ik blijf heen en weer draaien. Misschien toch eens een keer met paracetamol proberen. Als is het maar een keer één nachtje langer slapen zonder om het uur wakker worden.....
Goeiemorgen dames, nesteldrang....mmmm helaas geen last van, heerlijk geslapen vannacht Heel veel sterkte voor de "rommelende" dames...
@Tweety: Happy Trouwdag!! Heh Azeb.. da's balen... moet je na zo'n geslaagde dag een heel eind lopen FUnnyMe: je zal het wel niet lezen maar ooooeeeeeh zo veel succes gewenst!!!! Jekkia: Ook 37 weken! Join the club Hieperdepiep! Lekker een dagje voor jezelf, geniet ervan! Kaatje: ik heb dat nummer wel! ik heb er zelfs nog 2 van hem die over zwangerschap en baby's gaan! Freesia: oooooh en aaaaaah! lief (maar eigenwijs) (van wie heeft ze dat toch?) kindje Elin: hoeraaa 35 weken!
Ingeltje, dat eigenwijze heeft ze vast van mijn schoonmoeder Heb toch maar even een fotootje van gister in mijn album gezet. Welke nummers zijn dat dan van Marco?
Ben ik weer. net boodschappen gedaan en gelijk maar even een bakkie bij mijn moeder Ben weer even lekker in bed gekropen,want heb zo'n rugpijn dat ik niet meer weet hoe ik moet zitten. Freesia, haha maatje 104..ach je kan het maar vast in huis hebben. elise, ik had hem idd ook al via youtube maar ik wil hem in een filmpje bewerken,dus dan moet ik echt alleen het liedje hebben Marielle. hier ook heel wisselend hoor. eergister was hij heel rustig. gister weer giga druk, echt dat mijn hele buik heen en weer ging en vandaag heb ik hem ook nog amper gevoeld En bukken? Dat lukt hier de laatste week niet meer. als ik iets op de grond laat vallen heb ik pech Tinkerbell, zou sowieso even bellen. bloed is nooit goed. dan kan de vk inschatten of ze nu iets wil doen of het wil afwachten tot vanmiddag Steen.. ja dat probeer ik steeds,maar dan maak ik een lijstje en dan vergeet ik of de helft op het lijstje te zetten, of ik laat het lijstje thuis liggen :-? Ingetje, zou je die aub willen doormailen? pb je zo even mijn emailadres Edit.. zie dat je mijn gmail adres al had
@Tweety, fine trouwdag vandaag! @Wupje, beetje geslapen vannacht? @Elin, oh ja mmm misschien zou ik het dan toch zeggen haha @Funnyme, nog geen beebies dus.. .hoop de weeën snel terugkomen! @Jekkia, lekker een dagje voor jezelf..plannen? @Freesia, jammer dat ze weer lekker in de placenta lag te kroelen wat een schattig neusje. Maat 104? .. @Tinkerbel, zou (een gedeelte) van de slijmprop kunnen zijn, kan geen kwaad. Zou het vanmiddag wel melden aan je vk. Als het echt vocht is zou ik wel bellen dan kan het vruchtwater zijn. Doe wat je gevoel je zegt! Uitkloppen Wat goed om te lezen zeg, had er ook nog nooit van gehoord..maar zit me te bedenken hoe je dit allemaal voor elkaar wilt krijgen als de vk er heel anders over denkt. Hier gisterenavond en vannacht ook weer oefenweeën gehad, gekke is dat ze nu wel steeds pijnlijker worden lichaam is dus lekker aan het voorbereiden. Zal vast nog wel 3 weken duren maar hoop het eigenlijk niet met dit koele weer lijkt het me wel lekker om te bevallen
Oefenween.. eens een vraagje.. zou het ook kunnen zijn dat ik ze in mijn rug heb? Weet me de laatste paar dagen af en toe echt geen raad meer van de lage rugpijn. Het voelt een beetje als zo'n scherpe zeurende rugpijn die je ook bij je menstruatie kan hebben.
ja precies krisstel, ik wil ook wel gewoon nu haha. heb al weer een uurtje harde buiken maar echt pijn willen ze niet doen haha wie had dat gedacht zit gewoon te wachten op buikpijn haha. dadelijk loop ik zo nog 4 weken rommelend door. volgende week pas weer naar de vk dus we zien wel, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Lise: Wat goed van je meisjes! Top hoor, dan kan het grote genieten gaan beginnen... @Liselotje: En jouw koningskoppel doet het ook geweldig... @Tweety: Een heel fijne bruiloft gewenst, gefeliciteerd! Waar blijft het 'verse' babynieuws... ? Hier verder geen bijzonderheden, behalve dat het nu zólang duurt voordat ik in slaap val (vaak pas tegen 5.00 uur 's morgens) dat ik echt begin op te zien tegen de weken die ik nog moet! Ik voel me 's morgens echt een wandelend lijk...
Kaatje, volgens mij kan je oefenweeen ook in je rug voelen. Schijnen de vervelenste weeen te zijn, heb ik gehoord. Hier geen oefenweeen meer gehad, alleen harde buiken die soms even pijnlijk zijn. Laat het maar lekker rustig blijven totdat ze hem gaan halen Ik hoef opeens niet meer zonodig te bevallen, wil nu nog even volop genieten van mijn ronde dansende buik voordat het straks voorgoed weg is. (zenuwen beginnen al een beetje te werken, nog 8 nachtjes...)
@Kaatje, zou wel kunnen..meestal straalt de pijn ook verder uit..heb je dat ook? @Anno, zou wat zijn ja..is het gewoon buikpijn. @Lola, om 5:00 uur pas dat is ook niet vol te houden...waar ligt het aan, of weet je dat niet?