September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Eindelijk is het gestopt met regenen, kan eindelijk naar de winkel :whistle: (lekkere honger!)

Hoop echt dat Tweety het droog houdt vandaag

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja vooral naar mijn bovenbenen toe.
    mag toch hopen dat dit niet betekend dat ik rug en been weeen ga krijgen bij de bevalling:(

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Lola dat heel laat pas kunnen slapen heb ik bij Raven ook op het einde van de zwangerschap gehad. Gelukkig was dat over nadat ze geboren was maar toen moest ik om de 3 uur voeden dus nog gebroken nachten.

Hoop dat je overdag nog wat slaap te pakken kunt krijgen.

*edit*
    Dat liggen draaien in bed en daar klaar wakker zijn (en toch oh zo moe voelen) had ik ook, alleen op de bank viel ik vaker redelijk snel in slaap. Meestal in begin van de avond voor 1-2 uurtjes.

4. Ik weet niet waar het aan ligt. De baby is al twee weken geleden ingedaald, waardoor de benauwdheid 's nachts zo goed als weg blijft. Ook lig ik niet piekeren en heb ik het niet te warm (we hebben airco) of te koud. Ik blijf gewoon draaien in bed en kan de slaap niet vatten, hoewel ik wel moe ben. Want als ik op een gegeven moment maar naar beneden ga, moet ik echt moeite doen om mijn ogen open te houden... :rolleyes:

5. Tja, dat is het volgende probleem. Jasmijn gaat vroeg weer slapen (rond 10.30 - 11.00 uur) en ik probeer dan ook een oogje dicht te doen. Maar dat eindigt dus altijd in een half uurtje plafondstaren (zoals vandaag dus, vandaar dat ik maar weer achter de pc zit). Rond 14.00 - 15.00 uur krijg ik vervolgens mijn dip, maar is Jasmijn klaarwakker en op haar best... :(

Ach, er zijn ergere dingen (zoals continu misselijk zijn...), maar ik vind het zo erg dat ik daardoor te weinig van mijn dochtertje geniet. Ik heb overdag meestal niet meer de fut om eens lekker met haar samen te spelen... :oops:

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje, ik weet eigenlijk niet of dat dan ook betekent dat je been- en rugweeën tijdens de bevalling krijgt... maar klinkt wel als oefenweeën.

@Lola, raar en heel irritant lijkt me...helpt een warm bad of een douche voor het slapen gaan ook niet? Overdag slapen met Jasmijn is dus ook geen goede optie..hoop dat het snel voorbij is!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Uiteraard Slaap Maar
    en Slaap zacht = babyliedje van de Woezel en Pip cd 3
    en Liefde voor het Leven van zijn 1e cd"

En heeeeel lief plaatje hoor! Wat een moppie :)

8. Ik douche altijd vlak voor het slapen gaan... :(
    Maar nu genoeg geklaagd over mezelf!

Eén troost: Over een week of 8 (hoop eerder natuurlijk... ;) ) hebben we het allemaal achter de rug en zijn we alle 'ellende' vergeten... :D

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ow jee, heel erg herkenbaar.
    Willen gaan slapen als de kleine een dutje doet en dan maar niet in slaap kunnen vallen of bijna, maar dan wordt net de kleine wakker :(
    En dan aan einde van de middag een dip hebben en dan met een aktieve dreumes zitten die van alles wilt doen (en dan ook nog misselijk zijn en last van maagzuur hebben, zucht :rolleyes: ).

Zit daar ook dagelijks tegen aan te hikken en al maanden lang.
    Voel me ook schuldig tegenover Raven dat ik overdag te weinig fut heb om iets leuks met haar te doen. (vandaar dat ze nu ook veel uit logeren gaat, zij kunnen teminste wel leuke dingen met haar doen en zo kan ik wat beter rusten)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Had ik van de week toen ook tot een uur of 4.. blegh. Ik heb ook veel moeite om voor 2 uur/half 3 in slaap te vallen. Ook ik heb nergens last van. Geen pijn, piekers.. gek hè? Misschien toch ook maar eens een paracetamol pakken voor het slapen gaan?

11. Mijn hubbie denkt dat een rubberen hamer meer effect heeft... ;) :)
    Maar baat het niet, dan schaadt het niet natuurlijk...

Ben jij misschien ook een buikslaper, Ingeltje?

12. Gelukkig weten die kleintjes dat straks niet meer en houden ze geen trauma over aan het tijdelijke gebrek aan 'entertainment'... ;)

Loopt Raven trouwens al?

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat een liefdevolle man heb je toch.... :)

Nou ik ben een half-gedraaid slaper. Haha ik weet niet hoe, maar ik lig vaak met benen wel in de buik stand, maar bovenlichaam draai ik dan weer beetje op m'n zij. Dat gaat dus inderdaad niet meer, maar op zich slaap ik ook wel lekker op mijn zij en rug. Ik weet niet helemaal wat het is. Ik heb dan wél het geluk dat ik vreselijk kan uitslapen. Ik ben vrijwl nooit voor 10:30 wakker :oops: :oops: :oops:

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    nog geen babynieuws hier....

Wat vervelend dat sommige van jullie zo slecht inslapen of doorslapen...gelukkig heb ik daar geen last van. Het inslapen gaat iets minder makkelijk dan voorheen, maar volgens mijn man lig ik toch vrij snel al te slapen, dus dat is meer mijn gevoel....

@Kaatje, vervelend dat je zo'n last van je rug en benen hebt...weet ook niet of dat een voorbode voor straks is...hoop het niet voor je

@Jekkia, hihi niet te veel lekkere dingen kopen he!

15. Ooooo, nou word ik jaloers ;) ! Ja, ik denk dat ik dat ook wel zou halen. Maar ik mag al niet mopperen met een dochter die elke morgen pas rond 9.00 uur wakker wordt (dat deed ze al als baby, gun ik jullie allemaal!)

16. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Hallo alle aanstaande moeders.
    Eindelijk is het dan zover :D
    Vandaag samen met mannetje naar vk om te praten over het inleiden.
    ik ben zo benieuwt wanneer het zo ver mag zijn.
    Eigenlijk hoop ik wel stiekem een beetje op morgen.
    Wandt dan zijn mijn mannetje en ik 8 jaar samen.
    Dus dat zou wel een mooie verassing zijn.
    Maar je weet natuurlijk maar nooit..Als het maar gauw allemaal voorbei is wandt ik moet zeggen ik ben het echt heel erg zat :cry: .
    En ik heb gelezen dat funnyme nog niet is bevallen van haar kindjes :cry: .
    ik hoop dat ze het nog vol kan houden.
    Hopelijk is het vandaag dan eindelijk zover dat ze een trotese mama mafg worden van haar kleintjes.
    Nou andere moeders die aan het rommelen zijn veel sterkte en succes en zet hem op.
    En de rest van de moeders een rustige dag toegewenst.
    Groetjes

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemiddag allemaal! Hier ontzettend bagger geslapen :( werd telkens wakker in de zweet en onlekker buik, uit geweest om te plassen, en later erge darmkrampen waar ukkie ook niet blij mee was, dus weer uit om naar de toilet te gaan... En wat denk je.. zit ik daar mijn darmklachten te "lozen" scheurt de bril achteraan door de midden :confused: :evil:
    Verder terug naar bed en ook niet echt grandioos geslapen :( Vanmorgen bakkie gedaan hiernaast bij mijn Smoeder en toen de fysio gehad. Daarna geboortezegels halen (je zou denken dat die iets goedkoper zijn maar nee), 2 extra molton onderleggers halen en navraag doen bij de bakker over een geboorte taart. heb manlief gemaild over mijn incident :oops: gaat hij gelijk vanmiddag thuis komen om een nieuwe te halen omdat hij het vervelend vindt voor mij :oops: dat hoefde ook alweer niet, maar hij zegt hij onderhandelt niet hij komt thuis de boel maken :oops: zucht wel lief maar ach vindt het ook een beetje overbodig :(

@tweety geniet van jullie dag he! :D:D en hier voorlopig niet komen spieken hoor! je hebt veel leukers te doen ;)

Is het nog niet gebeurd met FunnyMe :( hopelijk zet het gauw door meid! Heb je ze snel in jullie armen :D :D :D zet ze op!

@mirandaT thxx voor het doorgeven :)

@elin 35 weken :whistle:

@jekkia 37 weken :whistle: hoe zit dat met de C1000 en kaartje inleveren? :D klinkt leuk zo ;)

@babystyle tot nu toe zat ik te denken om tijdens de eerste weeën een beetje wierook te branden, word ik rustig van, en na de bevalling wil ik dat de beeb op mij ligt bij te komen en dat de navelstreng vanzelf uitklopt. Kindje eerst tot rust komen dus.. meer weet ik nog niet. Ja heb ook zin in dimme licht en kaarsen tijdens de weeën maar wie zegt dat het 's avonds gebeurt? :(

@Freesia kunnen jullie niet een ander keer terug komen? mochten wij wel toen uk er niet goed voorlag.. En als goed is vanaaf Mac :p ooh zie nu de foto, beeb lijkt wel op jou!

@marielle82 srry ik heb een überdrukke beeb :( maar met bukken stoot mijn ribben wellens tegen de uk aan :(

@tinkerbel idd bellen! voor alle zekerheid!

pukkels hier ook opeens wat meer :( en dan van die grote zere :(

@krisstel oh jee zal nu wel dag en nacht mijn mobiel bij mij dragen ;)

18. @Charissa: Ik duim voor je mee!

@Parr: Jij ook een 'fijne' nacht gehad, dus... ;)

19. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Waar blijven die babies nou?

Hier weer slecht geslapen :( heb de klok steeds een uurtje verder zien gaan.

Net mijn nagels laten doen, zijn prachtig paars.

Verder ben ik nu dus moe na zo'n nacht...kids zijn lekker naar school...dat is wel zo rustig eventjes...

Succes "rommelende" mama's!

Groetjes van een moe Esje

20. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Middag!

Na al dat geklets van jullie gisteren heb ik net lekker tosti's gegeten, ik had er trek van gekregen :oops: Zometeen even een tukkie doen en dan is het alweer tijd voor de verloskundige. Heb besloten niet te bellen, behalve als het erger wordt. Het is ook niet superveel bloed hoor, anders had ik gelijk gebeld! Maar moet over 3 uurtjes daar zijn, dus wacht het wel af. Zal wel weer niks zijn, ben een beetje klaar met al dat voorwerk, ben helemala uitgeput als het echte werk moet beginnen :( Vanmiddag ook maar even over hebben met haar.....

@ Charissa: Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt meid, ik ben jaloers op je!

@ Ingeltje: Het scheelt dat je in ieder geval wel je uurtjes slaap pakt! Wat Lola beschrijft lijkt me echt super vervelend, alleen je doet er zo weinig aan he :(

@ Lola en Jekkia: Ik heb sowieso echt veeeel respect voor jullie hoor :thumup: Als ik zie hoe zwaar ik het nu soms al heb, en ik kan gaanb liggen, zitten, slapen etc wanneer ik wil, terwijl er bij jullie al zo'n ukkie rond kruipt, lijkt me echt zwaar :confused: En dan dat vervelende schuldgevoel erbij, dikke *knuf* voor jullie!

Ik ga zo maar eens even liggen, dan gaat de tijd wat sneller :)

XXX

Deel Deze Pagina