Krisstel, dat is knap balen. in dat opzicht ben ik blij dat ik niet afhankelijk ben van een KDV. Ga nu even al mijn kracht bij elkaar rapen en boven proberen de ramen te zemen. is dat ook mara weer gedaan
Ik heb toevallig gisteren het kinderdagverblijf gemaild met de vraag of ze al weten of we in januari op alle door ons aangevraagde dagen een plekje hebben. Ik ben benieuwd... Ik heb al de hele dag wat buikpijn, baby heeft volgens mij weer een feestje daarbinnen. Vanochtend kon ik niet eens fatsoenlijk uit bed komen, zo scheef lag hij. En dat deed me toch zeer joh! Maar toen ik eenmaal overeind was, zakte hij weer terug naar mijn bekken en was het weer ver over. Nu blijft het alleen nog een beetje zeuren. Verder niet zoveel gedaan vandaag: gisteren heb ik een druk dagje gehad (paar keer naar ziekenhuis voor dagcurve, boodschappen, huishouden) en daar heb ik de hele middag en avond de prijs voor mogen betalen. Nu dus even rustig aan. Ik heb dan ook onwijs veel respect voor de zwangeren onder ons die al een of meerdere kindertjes hebben rondlopen! Ik ben benieuwd wanneer de volgende kindjes weer geboren gaan worden!
Zo, net een hele bak fruit op....had er in een keer zin in @Kaatje, succes met ramen zemen! Ik ga zo de foto's even bekijken. @MirandaT, ik hoop dat je nog een beetje kan rusten vanmiddag... @Ingeltje, heb je nog niets van je kdv gehoord? @Krisstel, balen zeg dat er nergens plaats is...heb je nog andere opties? Ja hier ook iemand die veel respect heeft voor de zwangeren onder ons die al een klein ukkie rond hebben lopen!
hoera, krijg net een brief van mijn zorgverzekering en ik denk meteen oej jee een rekening maar krijg bijna 100 euro terug komt wel goed uit zo na de vakantie. naar de winkel was een hele opgave en ik denk dat ik dat dus ook maar van mijn lijstje ga strepen van dingen die ik nog kan, vooral autorijden dan. en is dan maar 4 straten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Heb ik weer, loop ik naar de winkel begint het onderweg weer te regenen (tuurlijk geen plu bij) en halverwege besluit de kleine ook nog eens een flink aantal keren op de zenuw/pees/spier aan binnenkant van mijn rechterbeen te gaan springen. Zal wel grappig hebben uitgezien, een zwangere die in de regen vooruit probeert te komen en telkens na 3 stappen even dubbel klapt Gelukkig op de terug weg geen last van gehad en droog en met volop zon thuis gekomen
Oh dat lijkt me heel vervelend Anno, als auto rijden niet meer kan. Ben je erg onthand... inderdaad, respect voor mama's met al een kind rondlopen... pffff zwaar hoor! Hier geen lekker dagje. Hele dag wat hangerig, beetje emotioneel, nergens zin in. Bah! Zal blij zijn als mijn man straks weer thuis is van z'n werk, kan ik lekker met hem knuffelen. Dat is het enige waar ik zin in heb....
ja azeb ik ken dat gevoel zit nu ook een beetje de hele dag te wachten tot manlief weer thuis komt eigenlijk. erg he haha laat die beebjes allemaal maar komen kunnen we overdag daar mee knuffelen, en ´s avonds en ´s nachts haha xxxxxxxxxxxxxxx
hay! ik heb een ontzettende verveel/baal/hang dag ofzo.. Heb echt NERGENS zin in en waggel maar wat rond.. het enige wat ik gedaan heb vandaag is gedouched en zelfs dat deed ik met moeite HIHI Verder al nieuws hier?
Zo de ramen zijn gelapt boven,maar kan gelijk weer op bed gaan liggen.. ben bek af. Zeker respect voor degene die een kleine hebben rondlopen. moet er eerlijk gezegt niet aan denken (schaam schaam ) krijg dit weekend een meisje van 20 maanden en denk dat je me daarna kan opvegen.
@Meike....volksverhuizing...gezellig! Ze kunnen niet meer draaien toch? @Ingeltje, komt omdat we in een nieuwbouwwijk wonen...is niet overal zo'n probleem. @Steen, lekker lekker fruit Inderdaad veel bewondering voor de vrouwen met kinderen...moest er vanmorgen nog aandenken. Ben aan het rondbellen naar nog meer KDV's...heb er nu eentje die heeft voor de maandag nog 1 plek per januari en voor de donderdag nog 3 plekken..hoop dat het lukt.
succes kristel Vanwege Ivo's zeer onregelmatige werktijden maken wij geen gebruik van een kdv, gelukkig wonen wij in een zeer kinderrijke buurt met veel moeders die overdag thuis zijn waar we in geval van nood Raven altijd wel even kwijt kunnen (en andersom tuurlijk)
Hoihoi, Hier vandaag best wel een goede dag ondanks de slechte nacht. Maar ga straks toch nog maar ff liggen. Je weet nooit wat de komende nacht brengt en morgen zijn de hele dag beide kids weer thuis, en dan is ff rust er helemaal niet bij. Andere dames met kids, probeer je vooral niet schuldig te voelen, je ellendig voelen is al erg genoeg, hoort er nu eenmaal bij als ze een broertje of zusje krijgen Hier gelukkig geen problemen met plek op kdv. Weet alleen nog niet of mijn contract wel wordt verlengd, dus wel opvang maar baan is nog onzeker?
Heeft iemand van jullie ervaring met krampen in je onderbuik? Het is een beetje als menstruatiepijn. Komt dat door bijvoorbeeld indalen?
is dat wel slim dan? ik zou er echt niet aan moeten denken. ik zeg dingen echt af die ik niet aan kan.. zoals de familiebarbecue vorig weekend, zouden we bij ons thuis doen, maar zag het echt niet zitten met die hitte gastvrouwtje te spelen... dus gewoon aan mezelf gedacht en alles afgeblazen.. denk wel goed om jezelf meis
Blijft dat, of gaat dat ook weer weg? Best lastig namelijk tijdens het werken en ik heb het al bijna de hele dag.
Wens3 daar zeg je mij wat, mijn jaarcontract loopt 24 september af en heb daar nog niks over gehoord. Misschien kan ik beter mijn mond houden, als ze niks zeggen wordt het stilzwijgend verlengd
Is het dan niet beter om naar huis te gaan zodat je het rustig aan kan doen? Lijkt mij ook niet erg prettig werken zo...