ingetje, ja hoor komt wel goed. is op zich een rustig en makkelijk meisje en mannetje zorgt dat hij smiddags thuis is om haar te tillen enzo. blijf wel thuis met haar wand zie het niet zo zitten om een stuk te lopen ofzo
Gaat helemaal goed komen, lees ik al. Geniet lekker van dat kleine meisje en als het even niet gaat en je man is nog niet thuis dan zet je haar gewoon even voor de tv zodat je even wat rust hebt. Werkt hier ook goed
Lijkt me heerlijk, maar ik zit al over de 34 weken en ik wil graag tot 36 weken doorwerken zodat ik na de bevalling 2 weekjes extra heb. Dus zolang het gaat, ga ik door...
KDV plekken: wat misschien nog zou kunnen is dat iedereen zich op 8 plekken ingeschreven heeft (vooral in de randstad). Dan hebben ze dus heel veel aanmeldingen waarvan maar een klein deel daadwerkelijk uiteindelijk op dat KDV komt. Het zou dus best kunnen dat in de loop van de komende maanden ineens wel plekken vrij komen omdat mensen bij andere KDV's terecht kunnen en dus van de wachtlijst verdwijnen. Misschien geeft dat de burger moed?
Bedoel ook niet dat je nu gelijk je verlof in moet springen maar voor vandaag misschien ermee stoppen? Morgen is er weer een dag. Pijnlijke en harde buiken zijn ook een teken dat je te veel doet en je wilt niet dat je kleintje (net zoals bij mij vorig jaar) nog voordat je verlof in gaat al geboren wordt. Luister a.u.b. goed naar je lichaam. (einde preek )
Hihi, bedankt voor je preek. Maar ik doe lekker rustig aan. Ik ben data aan het invoeren in de computer, dus ik ben niet heel actief. Die 1,5 uur red ik nog wel vandaag.
Proefdruk is binnen! Het wordt kaartje B! Moet alleen nog de binnenkant aanpassen en dan is de kaart klaar!
@Jekkia, leuk kaartje B! hihi @Lindada, rustig aan meid! Succes! @Kaatje, gezellig zo'n kleintje voor een weekend in huis, maar inderdaad waarschijnlijk wel vermoeiend... Wij hadden in april ofzo al een gastouder gevonden, dus daar was ik wel erg blij mee. Zag er erg tegenop, wij werken namelijk allebei onregelmatig, dus we moeten flexibele opvang hebben, en dat is niet echt makkelijk te vinden.....
Wij hadden vorige week onze proefdruk binnen, we moeten alleen 3 kleine dingentjes nog aanpassen en dan hoeven straks alleen de gegevens doorgebeld te worden. Af en toe wel jammer dat je het nog aan niemand kan laten zien...
Had mannetje net gesmst dat ik weer in bed lag en dat die harde buiken,rug en been pijn waarschijnlijk voor/valse weeen zijn.. Krijg ik terug. VOORWEEEN? Even wachten nog he ?! Over twee weken mag het thuis toch? heb maar even terug gesmst dat hij rustig moet blijven ademhalen en dat het maar bij een klein percentage doorzet in echte weeen
haha kaatje die mannen he hier reken mannetje nog nergens op, vind nog steeds dat ik mijn gemakje moet houden, hij hoopt dat de kleine in het weekend komt want hij wil een week thuis blijven maar op zijn werk doen ze soms nogal moeilijk en als de kleine dan bijv op woensdag komt verwachten ze hem maandag wel terug. niet dat hij gaat hoor. zo heb de namen op papier geplakt en nu nog verstoppen. een van de twee komt straks op de raam te hangen bij de ooievaar. kan mijn rust niet echt vinden vandaag en dus ook de bank niet, maak ik vanavond wel goed. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hier ook.. stap net uit de auto en begint het ineens te regenen ook geen plu bij de hand en moest overal ff lopen, niks dichtbij of zo..
Ha meiden! @ Tweety hopenlijk hebben jullie een hele fijne (droge) dag al gehad en nog een leuke avond te gaan! Van harte gefeliciteerd! @ Freesia balen van de pretecho dat jullie meisje niet goed in beeld lag @ Marielle 82 soms voel ik de kleine een dag echt minder en dan de volgende dag wel weer volop. Maar idd niet meer zo frequent als bijv 2 weken geleden. Hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen @ Tinkerbel was alles goed bij de VK? @ Kaatje ja ook wat jij hebt klinkt als oefenweeën, en dat al zeker 2 weken lang? Oh ik moet er niet aan denken @ Lola jij ook sterkte met slapen 8) @ Charissa ben benieuwd wat ze gaan zeggen over het inleiden. @ Parr nee idd de geboortezegels zijn gewoon normale prijs @ Krisstel misschien kun je naar een gastouder op zoek? Gaat misschien makkelijker als KDV. Hopenlijk lukt het alsnog. Nou mijn dag is vandaag echt ! Vannacht gaan slapen met paracetamol maar werd om 3 uur weer wakker van heftige menstruatiepijn. Ben uit bed gegaan om wat warme chocolademelk te drinken......hoezo zwangerschapstik? Daarna leek zich de pijn door te zetten vanuit mijn rug naar de buik en kreeg ik ook regelmatig samentrekken van de buik....ik dacht ja nu gaat het beginnen 8) Maar net als de pijn op z'n hoogst is, zakt het weg en is het ook weggebleven. Nu weer vanaf vanmiddag menstruatiepijn. Ben benieuwd hoe het verder gaat.... Kom straks nog wel even kijken, misschien dan goed nieuws voor funny me!
Hier ook respect voor de dames met kinderen! Ik vind het al zwaar zo, hoe zal dat zijn met de 2e denk ik dan @wupje ach jee *dikke knuff nou de nieuwe bril is gezet. Er stond achterop de doos: Praktisch onbreekbaar zullen we zien Buik nog steeds neit helemaal leker. heb 2 witte bammies op en 2 stroopwafels en mijn maag en darmen zij aan het knorren uk ligt ook zoals gewoonlijk lekker hoog en beweegt met het knorren mee Heerlijk! (NOT)..
Tweety, hele fijne trouwdag vandaag!!! Navelstreng -> Ik heb tot nu toe niet anders gehoord dan dat ze hem hier overal laten uitkloppen! De vk zei het zo en ook bij het kraambureau en op de cursus zeiden ze dat de navelstreng pas na een minuut of 5 wordt doorgeknipt. Wupje -> Hmm gelukkig dan maar dat t weer weg ging na één 'wee'... Goed plan om jezelf te troosten met chocomel! Ik heb vandaag een mooie box gekocht! Hij paste nog precies in het laatste vrij hoekje. En heb zo'n mooi bont boxkleed erbij gekocht, ziet er feestelijk uit! Ben nu dus helemaal happy! Groetjes Cossy
wij hebben de box nog niet staan en ik twijfel over wanneer we die gaan zetten. wij hebben een hond die nogal veel haar verliest en ik vind het nu dus wel praktisch dat er in ieder hoekje gewoon gestofzuigd kan worden. hubbie is niet zo van de dingen aan de kant trekken, dus ik denk dat de box nog een weekje of 2 in de doos blijft en misschien krijg ik wel ineens kriebels en staat ie morgen haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hmm, onze box komt pas in november... Tja, dan moet je ook maar niet per se het laatste nieuwe model willen hebben.