Welkom hier!, weet je al wat je gaat krijgen? (om gelijk met de deur binnen te vallen ) Eerste kindje? Thuis bevallen of in het ziekenhuis? Wens3, in contract staat stilzwijgend verlengen. Dus maak me geen zorgen. Weet ook dat ze mij niet kwijt willen ondanks dat ik er dit jaar amper ben geweest vanwege de zwangerschap Tinkerbell wat vervelend dat je een vervamngster had die nergens van wist (noteren ze daar dan niks?) Inderdaad wat Kaatje zegt, morgen even je "beklag" gaan doen want je moet wel met een goed gevoel de bevalling in kunne gaan met hun. Charissa hou vol! Ben nogsteeds hard voor jou aan het hopen dat je die natte voeten snel krijgt Super dat het met de kleine goed gaat, balen voor jou dat je nog een week moet wachten of de kleine zich spontaan aanmeldt. Ben ik net eindelijk op de bank in slaap gevallen belt Ivo mij wakker. Of hij nog langs de winkel moet. Grrr, laat me toch slapen
charissa, hoop dat het snel zelf doorzet Wupje.. choco was lekker, en krijg net van mannetje een cornetto..heel slecht heb buikfoto en gipsbuik in mijn album
Krijg opeens zin in die cornetto's die ze vroeger hadden met dat groen en advocaat erin (die hebben ze nergens meer )
Lions met pindakaas? Heeft zoiets (goors, sorry Kaat) echt bestaan? Bedankt nou voel ik me echt oud (draai gewoon mijn leeftijd om dan zijn we net zo oud ha ha) Was gisteren ook al op zoek naar bepaald soort elastiekjes die ze schijnbaar al jaren niet meer maken (ook weer uit mijn miindertijd) Van die plastic gevalletjes met aan allebei de kanten een plastic haakje waaraan je een klein elastiekje kon vastmaken. Voor kleine meisjes die niet van stilzitten houden en toch een hip staart in moeten van hun mama..
Vraagje vermelden jullie in het geboortekaartje ook het gewicht, lengte en geboortetijd? Ik zie het steeds minder voorkomen op de geboortekaartjes (zeker ook weer iets van vroegah )
haha die elastiekjes kan ik weer niet. Lions waren een jaar of 3 geleden op de markt maar door te weinig animo er weer uitgehaald. jammer jammer jammer Ging even info zoeken voor babymassage hier in de buurt. als ik het via de thuiszorg (activite ) doe betaald je voor een cursus van 2 bijeenkomsten 69... vind ik best prijzig.. of ligt dit aan mij?
@steen; ik mag niet meer in bad omdat ook me baarmoedermond al is verstreken. Dus het is niet aaleen die ontsluiting en wegens die ween zijn ze bag dat ik het dan niet merkt omdat ik die ween ook al zeg maar gewend ben. @mamameike; Mijn baarmoeder mond is al verstreken dus ik hoef die pillen denk ik niet meer. Ik zou het echt niet weten of ik die nog moet. Wandt alles is daar beneden al open alleen ik heb nog niet genoeg ontsluiting en me vruchtwater is nog niet gebroken. dat is het enige waar we nog op zitten te wachten . dus we wachten op natte voeten. Groetjes
Komt denk omdat ze niet meer standaard gemeten worden. wij vermelden sowieso wel het gewicht en de lengte ivm de voorkant van ons kaartje
Staan geen tijden bij, alleen de cursussen, en dat is dan bijvoorbeeld van 31 oktober tot 14 november
@Kaatje, mooi kaatje..ga je de gipsbuik ook schilderen? @Jekkia, wij vermelden wel tijd, gewicht en lengte..vind het wel toch bij horen..maar zie tegenwoordig alleen nog maar het gewicht. Ga hier de babymassage via Zuwe doen..5 bijeenkomsten van een uur kost 70 euro.
jekkia wij vermelden wel lengte gewicht en datum maar niet de tijd.. lions oh die zijn zo lekker maar bon bon bloc praline ook
Krisstel, ja wil hem wel gaan schilderen maar ben niet zo crea dus eerst even goed voorbereiden. Zuwe zit hier ook in de buurt. kan ik ook even kijken idd 70 euro per 5 lessen.
@wen3 en jekkia als je een jaar contract hebt of langer zijn ze verplicht jou een maand van te voren te zeggen of het contract verlengd wordt of z. Bij een halfjaar contract geldt dit niet, ze mogen dan een dag van te voren melden of het verlengd wordt ja of nee. @slyvia welkom roken ik heb zelf gerookt en mannee rookt nog steeds maar ik kom niet met mijn beeb bij iemand die rookt in huis. Maar goed bij de meesten wordt ook niet meer in huis gerookt. dus ik denk dat het wel meevalt, anders net zoals kaatje ga ik na een uurtje weg (of eerder als het blauw wordt!) en leg ik mijn kind in een ander kamer!! @tinkerbel ik had ook zoies vorige week. Ik ging donderdag naar de vk en had er eentje die ik nooit had, geen probleem of zo hun zien alles in mijn karrt op de pc. Had haar uitgelegd da tik van de week bij de ha was geweest omdat ik veel vocht vast hield en ook nog enekel keren onwel was geworden en dat e ha liet bloed prikken en plas controleren. hun zouden ook de uitslgen hiervan krijgen. Prima zei zij. Moest wel nog van haar op een stickie plassen. Meer niet dan. De volgende middag nadat ik de uitslagen kreeg werd ik opgebeld door de vkpraktijk door een ander die vroeg naar de uitslagen. Waarvoor die waren etc. Want op mijn kaart was alleen te lezen dat ik onwel was en veel vocht vast hield en duizelig was moest ik alsnog mijn hele verhaal doen. dat zat mij niet lekker en dit geef ik dan ook aan bij de volgende controle! Want ze horen wel te weten hoe het zit... Dus gewoon aangeven of naar een ander praktijk stappen hoor! want jij moet je goed en veilig voelen bij hun! En btw vruchtwater omt niet altijd in een plons idd pfff! is zij uberhaupt een vk? @ingeltje denk ook niet dat het jouw beeb's haartjes zijn maar wat het dan is... : idd gewoon de vk vragen.. @charissa pff lijkt alsof je van kast nar muur wordt gestuurd zo Wel goed dat de beeb het super doet! Maar vind het minder dat jij pijn lijdt zo de hele tijd dikke knuff! @kaatje ooh leuk die gipsbuik! ga je het nog verven of zo laten? Lions met pindakaas yummie! Ik lust ze wel hoor! Je kon ook die Space koekjes halen met caramel of met pindakaas de laatste keus was ook erg yummie @jekkia ja hier komt op de voorkant de eerste naam en de datum en binnen in de volledige naam met daaronder de tijd-gewicht-lengte. Babymassage lijkt mij ook wat idd Nou heb ook lekker de McD gehad. Een med. McChicken menu met frietsaus en choco shake. en een McKroket Heeeeeeeeerlijk!
Jekkia, wij vermelden ook lengte, gewicht en tijd op het geboortekaartje Ik wil de babymassage ip ook wel gaan doen, doen we met de meiden van de zwangerschapsgym Roken: er heeft hier nog nooit gerookt mogen worden....dus dat is lekker makkelijk nu!
Hoi! Ik weet dat mijn ziektekostenverzekeraar (zilveren kruis) de babymassage bijna helemaal vergoed. Misschien een tip om even je polis te checken.
Lions met pindakaas? Dat is nou weer net niet mijn smaak Op geboortekaartje zetten wij wel het gewicht en de lengte, niet de tijd. Maar idd niet overal meten ze meer de lengte van de baby. Zo ik ga even afwassen