Mijn babymasage zit bij de yoga cursus in, ik geloof 2 lessen. Over yoga gesproken: ik ga er nu heen! Tot later kletstantes!
Wij zetten boven de naam 'ze/hij is er!' en onder de naam alleen de datum. Geen gewicht en andere informatie (ja wel adres natuurlijk en bij het adres staat 'langs komen? even bellen!'). Vind het erg mooi om het zo strak en kort en bondig mogelijk te houden.
Zie bij zorg en zekerheid niets over babymassages enzo. Wij hebben links een gedichtje en daaronder ons adres. rechts bovenin Dankbaar, gelukkig en trots ! Zijn naam en verder ook alleen de rusttijden en dat ze even moeten bellen. Krijg deze week als het goed is de proefdruk
Hoi meiden.. Heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, was alleen even nieuwgierig of er al babynieuws is maar zo te zien nog niks Ga dr weer vandoor...krijgen zo visite..helemaal geen zin in maar ja fijne avond!
Hier geen rusttijden op de kaart vermeld, uit ervaring van vorig jaar weet ik dat iedereen netjes van te voren belt. Op de linker binnenzijde staat een versje: Omdat mijn broertje nog niet kan praten en ik het kwebbelen niet kan laten Mag ik jullie hierbij trots laten weten hoe mijn broertje gaat heten helemaal onderin het adres van de website Rechterbinnenzijde de naam, datum (straks nog tijd en gewicht en eventueel lengte) Adres en tel en wie de peetoom en peettante zijn
Hier wordt de babymassage ook 100% betaald door Avero Achmea als je de cursus volgt bij een thuiszorgaangeloten organisatie
Eindelijk eten, spareribs met frites en brocolli swing straks nog wel even voorbij, moet mijn boek nog uitlezen voordat die morgen terug moet naar de bieb.
Hoihoi! Tinkerbel -> Hmm vervelend zeg, zo'n vervangster... Ik kan er wel een beetje in komen, bij onze praktijk zijn 4 vk's en ze wisselen elkaar af, dus ik begin ze nu pas een klein beetje te kennen, omdat er telkens iemand anders zit. En al helemaal rot dat je je niet serieus genomen voelt... Mijn vk zei als je wil weten of het vruchtwater is, moet je op je hand blazen en kijken of er dan vocht uit komt. Zo niet, dan is het geen vruchtwater. Dus misschien kun je er zo zelf proberen achter te komen. Lindaa -> Bleekwater??? Charissa -> Vervelend dat je nu nog een week moet wachten zeg! Hopelijk krijg je de tijd een beetje om met paracetamolletjes! Jekkia -> Bij mij komen gewicht lengte en tijd wel erop hoor! Vind het toch leuke gegevens. Dan maar ouderwets! Vroeger -> Die speedy-ijsjes van vroeger, met die verticale strepen... *snik* Dopen -> Wie laten hier eigenlijk allemaal het kindje dopen? Ik lees bij jekkia al peter en meter. Wij laten ons kindje namelijk niet dopen. Mijn vriend is zelf niet gedoopt en ik zelf zie het ook niet zo zitten. Groetjes, Cossy
Dopen doen we niet. mannetje zei een paar jaar geleden dat hij het wel vond,maar ik vind het schijnheilig om te doen. mijn mannetje is wel gedoopt en heeft zijn communie gedaan,maar ik helemaal niets. We gaan alleen naar de kerk als er iemand dood is dus vind het raar om dan ons kind te laten dopen. Als hij straks wil geloven dan kan hij zichzelf altijd nog laten dopen.
Wij laten de kleine ook niet dopen aangezien we beiden niet gelovig zijn. Wel wilden we graag een soort peettante en peetoom, maar wij noemen ze suikertante en suikeroom. Verder lees ik veel over ijsjes, laat dat nu ook een van mijn huidige verslavingen zijn! Ik mag er helaas maar af en toe een door de zwangerschapsdiabetes. Ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan waterijs in de vorm van schepijs... Er is hier namelijk een ijswinkel die schepijs verkoopt in 2 varianten: op basis van melk (mag ik niet i.v.m. voedselallergie) en op basis van water. En dat is zó lekker!
Jah ik had er precies hetzelfde gevoel over... Er zijn echt massa's mensen die nooit naar de kerk gaan, alleen als iemand dood gaat of met een bruiloft of een doopsel ofzo... Beetje vreemd vind ik dat... Heel veel mensen vragen verbaasd of we dan ook geen peetoom en peettante hebben, en of we die niet nodig hebben mocht iemand van ons iets overkomen. Maar kom op zeg, wordt er OOIT gebruik gemaakt van een peet oom en tante om de kinderen te adopteren? Voor zover ik weet is het alleen extra bezoek bij verjaardagen, hihi.
We willen idd wel een voogd aanstellen voor mocht ons iets gebeuren..maar ja wie. Mijn broertje en zwager vallen sowieso af omdat die gewoon veel te onverantwoordelijk zijn. Mijn zusje is pas 19 maar gedraagd zich als 16 dus die valt ook af. Denk dat het nu zoiets wordt dat we eerst mijn ouders vragen en als mijn zusje dan oud en wijs genoeg is mijn zusje vragen. Vrienden zien we ook niet echt zitten. hebben eigenlijk maar 1 stel die hetzelfde denken over opvoeden enz. maar die hebben zelf al 2 kids, en die moeten ook nog maar willen.
Hmm, maar is zoiets echt nodig dan? Ik weet zeker dat, mocht mij iets overkomen, mijn ouders meteen gereed zouden staan voor het kindje. Gaat dat dan niet gewoon automatisch?
Volgens mij moet er echt iets vast liggen bij de notaris.. denk dat het sowieso een veilig idee is. Stel dat je ouders straks vanwege leeftijd of gezondheid niet meer voor de kleine kunnen zorgen en andere familie wordt niet als geschikt gezien komt je kindje in een opvang tehuis ofzo. Dat willen we wel voorkomen Edit: http://www.ouders.nl/mjur2003-voogdij.htm
hihi ik lees iets over lions met pindakaas....jakkes! had een tante die zwanger was en de hele dag centdrop met mosterd at....als ik er alleen al aan denk ga ik al over mijn nek...BAH! Charissa, t scheelt dan al dat die verstreken is, bij mij was ie de laatste keer nog steeds 3,5 cm, dus ik denk dat ik nog een lange weg naar de bevalling te gaan hebben. T is vervelend voor je dat ze ze nog laten zitten, maar aan de andere kant elke dag dat ze binnen blijven is voor de beebjes beter. Hoop dat bij jou de paracetamoltruc ook werkt en dat je t allemaal vol kan houden, Ik heb er in elk geval twee nachten al heerlijk mee geslapen! Voel me daardoor ook weer alsof ik t allemaal wel weer kan trekken (totdat ik mezelf van de bank heis, de vaatwasser ingepakt heb en de was heb opgehangen hihi) sterkte meis! nog steeds geen nieuws van funny? Babymassage, lijkt me ook erg leuk, maar dan moet ik elke keer iemand mee nemen, vind het ook best duur trouwens... lengte, gewicht enz word hier niet op het kaartje gezet, ze meten in het zh hier ook niet hoe lang ze zijn omdat dat weer niet goed schijnt te zijn voor de beentjes? maar maak straks zelf een collage met kaartje foto's enzo en dan zet ik het er wel bij, vind het wel weer erg leuk om te weten voor later! Ben bezig de site om te bouwen van de kindjes, hoop dat ik er nu snel twee foto's aan toe kan voegen.... maar denk niet dat bevallen vannacht gaat lukken ow ja mannen.... DE LIEVE SCHAT IS ZIJN MOBIEL VERGETEN MEE TE NEMEN>>>>>>>AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
Jah maarja mijn ouders zijn nu beiden 46, tegen de tijd dat zij beiden te oud zijn is het kind volwassen... Maar ik geloof eigenlijk niet dat ze een kind zo snel in een tehuis doen, volgens mij kijken ze eerst naar familie. En als je hun dan laat vastleggen als voogd, mogen ze dan niet alsnog kijken of ze diegene geschikt vinden? En als zij iemand niet geschikt vinden, zou er dan geen goede reden voor zijn? Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten hoor, heb hier geen verstand van...
Cossy heb bij mijn laatste berichtje een website toegevoegd met een van de vele artikelen hierover Mamameike... lekker slim om zijn mobiel te vergeten. is hij op een andere manier te bereiken mocht het nodig zijn. Tweeling en babymassage... zal je dan ook 2x cursusgeld moeten betalen?