September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wat een heerlijke combi.. een laptop en programmagemist.nl
    lig lekker in bed all you need is love te kijken.
    goede tranentrekker ook :-?

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Liselotje Wat een heavy bevalling heb je gehad. Dat met die ctg herken ik wel, die bleef bij mij vorig jaar ook niet zitten omdat ik niet stil kon zitten van de pijn. Kon de verpleegster wel iets aandoen als ze zei dat ik stil moest blijven liggen. ;)
    Wat Had Diego een goeie score en die van Chayen is ook niet mis hoor.
    Hoop dat ze erg snel aansterke en naar huis mogen, dan begint het pas echt ;)
    Wat zijn ze trouwens mooi!

Lise wat een prachtige meiden heb je!

Yule vind het niet meer dan normaal op tijd, gewicht en lengte erop te zetten. Dat zijn altijd een van de eerste dingen die ze vragen, hoe zwaar en hoe groot. Ben er zelf ook altijd nieuwsgierig naar ;)

roken hier wordt alleen nog maar buiten gerookt.
    Alleen mijn schoonvader rookt nog in zijn eigen huis als de kleine er is maar dan staat hij wel met zijn hoofd zowat in de afzuigkap in de keuken :p

Elin wat hebben jullie voor een middeleeuwse pastoor. :( Hier worden ook kindjes van singles gedoopt.

Hier om half 6 weer opgestaan met vriendlief, zijn boterhammen gesmeerd en koffie gezet voor hem (waarom wordt ik altijd wakker net voordat zijn wekker gaat :rolleyes: ). Net even een klein dutje kunnen doen met 2 katten tegen mijn buik aan (houden de kleine alvast gezelschap ;) , laatste dagen is dit pas echt heel erg. Ze grijpen elke kans om maar tegen/op die buik te liggen en kopjes te geven)

Oef, ben weer misselijk. Had toch maar geen kop warme choco moeten pakken. Ik wist wel dat ik hiervan last ging krijgen. Nu maar hopen dat het erin blijft....

3. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje bij babypark

@liselotje wat een verhaal maar je wel twee mooi kanjers.

@lise ook al twee van die schatjes

@krisstel hij gaat retour. Eerst wilde ze mij ook nog de kosten laten betalen, maar heb nu een antwoordnummer aangezien ik al genoeg bezorgkosten heb betaald. Ik wil gewoon mijn geld terug en ga via marktplaats nog ff kijken of ik iets zie. ik hou jullie op de hoogte en als hij staat een foto.

hier heeft man ook al twee foto camera´s klaar. een in de vluchttas voor het geval we de andere vergeten. hihi wat zijn ze toch lief he.

ga nu ff stuk fietsen om mijn pasporrt te halen dus ben minstens half uur onderweg. pffffffffff tegenwind helllup.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

Ben niet zo vaak online, dus heb niet alles teruggelezen. Dan zit ik hier vanavond nog :D

Dopen: wij wonen in Limburg waar dopen nog vrij gebruikelijk is. Wij doen het echter niet. Ben zelf ook niet gedoopt en deel de mening van mijn ouders destijds. Onze dochter moet later zelf maar beslissen of ze wel of niet gelovig is. En bij welk geloof ze zich dan aan wil sluiten.

Geboortekaartje: bij ons staat er niet meer op dan haar naam, de datum en onze gegevens. Wij houden van minimalistisch :D

Voogdij: mijn ouders zijn beide nog gezond, dus voorlopig zijn zij voogd. Daarna zullen onze beste vrienden het worden. En wij van hun zoontje.

@Lise & Liselotje: wat een heerlijke kindjes!!

Gisteren had ik intakegesprek voor de keizersnede en toen vonden ze mijn bloeddruk wat hoog 156/85. Ik moest het zelf even in de gaten houden. Gisteravond had ik opeens (van vriend bloeddrukmeter geleend) 176/99. Maar meteen even de VK gebeld en die vond dit veel te hoog. Ben naar ziekenhuis gegaan en daar hebben ze mijn bloed en urine onderzocht.. beide prima. Heb half uur aan bloeddrukmeter gelegen en gemiddelde druk was 160/85. Wat aan de hoge kant, maar niets om ongerust over te zijn. Verder CTG gehad en ze doet het prima. Wel harde buiken, maar die horen erbij zei de gyn. Zeker bij een slanker iemand zoals ik. Dan staat alles sneller strak.

Dus gelukkig mochten we na een 3 kwartier weer naar huis. Ik moet nu wel rustiger aan doen, want bloeddruk mag niet veel hoger zijn. Dus heb lekker DVD series gehaald en ga maar niet meer teveel ondernemen. Moeilijk voor mij, maar ja... voor een goed doel.

Nou voor de dames met klachtjes: succes!

Groetjes... Jannes

5. goedmorgen hier lekker geslapen, wel wakker geweest toen hubbie ging werken en naar de wc.
    toen kreeg ik ineens ontzettende buikpijn, echt wel een wee want dit was anders dan anders.
    hubbie even geroepen en die heeft mijn foon naast mijn bed gelegd.
    en op mijn kop gekregen dat ik vandaag dus niks mocht doen haha.
    net maar even gebeld dat het al weer weg is.

zo ga nu even terug lezen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    jannes, lekker rustig aan doen dus ! voor het weer buiten hoef je ook niet van de bank af te komen

anno, oefenweeen bij jou ook begonnen.. :-?

7. ja kaatje lijkt er wel op. harde buiken is 1 ding maar dit was echt niet leuk, dacht meteen als dit een hele dag duurd dan vind ik er niks meer aan haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo allemaal!
    Liselotje: wat een verhaal... Fijn dat je er achteraf positief op terug kunt kijken. Hopelijk gaat Chayen gauw net zo goed eten als Diego en kunnen ze snel lekker mee naar huis. Ze zijn in elk geval prachtig!
    Lise, ook jouw meiden zien er prachtig uit. Wat een wonder is het toch.
    Babymassage lijkt me geweldig, wil ik ook zeker gaan doen. Het wordt hier in de buurt aangeboden maar volgens mij wordt dat niet vergoed. Nou ja, geeft niet, ik heb het er voor over.
    Wij laten ons kind niet dopen. Ik ben zelf wel gedoopt en heb eerste communie gedaan maar ben niet meer gelovig (of althans, ik weet het nu eigenlijk gewoon niet precies) en mijn man gelooft sowieso niet. We zijn ook niet voor de kerk getrouwd. Hier in het dorp heb je trouwens twee openbare en drie niet openbare scholen (volgens mij hervormd, hervormd en gereformeerd). Welke het wordt weet ik nog niet, al neigen we wel naar een van de openbaren. Maar daar hebben we nog even de tijd voor!
    Ik heb vannacht trouwens heerlijk geslapen. Heb gister mijn zorgen en frustraties die de oorzaak van de baaldag waren goed uit kunnen spreken tegen mijn man en hij was heel lief voor me en ik ben weer helemaal gerust gesteld.
    We vinden het gewoon allebei wel spannend om vader en moeder te worden en zijn daar best onzeker over. Maar als we er maar over praten met elkaar dan komen we er zeker wel uit, daar ben ik van overtuigd. We houden in elk geval ruim genoeg van elkaar en ook van ons kind! En dat is toch de basis lijkt me.
    Vandaag ga ik even in mijn klas een kijkje nemen om hoi te zeggen tegen de kids. Ik mis ze! Stom he?! En verder op zoek naar een boxkleed en nog wat extra rompertjes in kleine maatjes.
    Fijne dag dames! (en ik reken op babynieuws vanavond :))
    Groetjes
    Azeb

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee idd. ken dat gevoel.
    heb all you need is love ingeruild voor grenzeloos verliefd :)

10. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Elise lekker dan dat de box weer niet goed was :(

@Tinkerbell gelukkig is je baaldag weer voorbij ;) Succes met je doelen voor vandaag hihi

@Kaatje die menstruatiekrampen heb ik ook al tijdje last van :(

@Krisstel vervelend dat het niet zo lekker gaat met je man..lastig zo voor de bevalling :( Wel schattig dat je man zenuwachtig is voor wat er komen gaat :) Hier ook al eentje die al wat zenuwen krijgt..hij zegt van niet maar merk het aan veel dingen haha
    Als je op de volgende link klikt dan kan je zien hoe het een beetje zit met de voogdij en wat als je het wel of niet laat vastleggen:

http://www.postbus51.nl/index.cfm/t/Wie_zorgt_er_voor_de_kinderen_als_de_ouders_overlijden_/vid/5CF481E9-C295-519D-1A82B584DC7638BE/containerid/517415FF-C09F-296A-61FF669427684C44/objectid/4A10FFF5-C09F-296A-611779D93F3DC0A2/displaymethod/displaydefaultintro

@Jekkia voor jou ook weer een vroegertje :(
    Ojee weer misselijk..sterkte ;)

@Jannes schrikken van je bloeddruk maar gelukkig is alles in orde!

Ga de adressenlijst maar is ff doornemen voor de geboortekaartjes..kan ik vanavond de enveloppen misshien vast gaan schrijven :D

Ojee het begint hier ineens flink te regen :confused: Ga maar snel dhani naaar binnen halen haha..

doeiii

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    morgen meiden! :D

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier weer lekker geslapen vannacht, en zometeen ga ik me lekker verwennen met een heerlijk bad. Manlief ligt nog lekker te slapen na zijn laatste nachtdienst.
    Wat een goede huisvrouwen hier allemaal, hihi ;)

Maar eh dus nog steeds geen babynieuws hier...pff duurt wel lang he! Succes hoor meiden!

@Sunshine, joepie 35 weken!

@Azeb, fijn dat je gisteren goed hebt kunnen praten met je man. Het is ook spannend om vader en moeder te worden...je kan je er gewoon nog niets bij voorstellen....

@Jannes, rustig dagje vandaag meid! Succes!

@Jekkia, balen meid dat je vanmorgen weer last had van de misselijkheid...is de choco er in gebleven?

@Linda71, succes met je rugklachten!

@Ingeltje, pfff hoe hou je het uit joh tot 3 uur vannacht....tot hoe laat slaap je dan?

@Mamameike, heb je met dé kraamhulp die bij jullie komt een gesprek?

Fijne dag! Ik ga lekker in bad, tot straks!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaaaah wat lief...

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Steen, choco is erin gebleven ;)
    zelfs misselijkheid is nu weg :D

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Om 3 uur erin; om 11:15 eruit, dat is toch óók 8 uur slapen :) ?

Hier nu gauw douchen want ik moet over half uurtje naar de VK.

Kaatje: ook al zo winderig? Ben blij dat ik, naast het kindje van Krisstel dan, niet de enige ben die winderig is! Mijn darmen zijn helemaal op hol geslagen. Als ik voorover buk, druk ik met mijn ribben op mijn darmen en klinkt er in mijn buik ook een blaasfestijn!

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Bij Funnyme op de hyves staat nogsteeds geen nieuw bericht, pfff ze houdt het wel erg spannend zo ;)

17. mamameike

mamameike Bekend lid

hihi schattig die mannen die zich zenuwachtig maken....de mijne heeft nog niet zo veel last geloof ik maar als het moment daar is dan zal ie wel een adrenaline kick krijgen denk ik

eline, wat een gedoe met die box, een ruwe box natuurlijk, ze hebben em vast niet goed afgewerkt

de kraamhulp was een leuk mens, scheelt een stuk, vond wel dat ik weinig noten op mijn zang had hihi, t enige wat ik wilde was dat emma zich lekker in haar vel blijft voelen en overal bij betrokken word en dat ze me goede begeleiding geeft bij de borstvoeding

18. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Liselotje> Wat een bevalling! Erg grappig dat je de arts ging slaan :) Prachtige kindjes hoor!

Lise> Jij ook wat een schatjes :D

Hier vanmiddag weer echo om 14.00 uur ben benieuwd!

Is er al meer bekend over Funny me of heb ik met mijn suffe hoofd daar gewoon overheen gelezen? :oops:

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Mamameike, wel fijn dat de kraamhulp alvast is geweest om kennis te maken.
    Hier komen ze niet eens langs als je een tweede krijgt, dus ik zie pas wie ik krijg als ik bevallen ben.

20. haha ja mamameike maar dat is toch ook het belangrijkste.
    bij mij vond ze dat doen ook, is er niks met poetsen waar ik op moet letten ofzo vroeg ze nog.
    en aangezien ik al weet hoe baby´s werken wilde ze wel dat ik haar wat creatieve ideeen zou geven om te knutselen met haar kleinkind waar ze ook op past. haha leuk toch.
    ze is trouwens volgens mij bijna 50 ofzo hoor en niet bijna met pensioen, klinkt meteen zo oud als ze dan al oma zijn he haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina