September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Op zich is het hier groots deel van de dag wel droog maar het waaid gewoon zo hard dat zelfs ik omver wordt geblazen.

2. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje85, uit moeheid denk, vergeten die dingen ervoor te zetten van qoute.
    Heb ok al zo druk gehad vandaag.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden,

pfff heb heel wat te lezen zeg. ga ik snel doen iher alles goed. gisteren een mooie dag gehad. heb op hyves vanst 3 fototjes gezet van de dag dus voor diegene die nieuwschierig is ze staan er hoor. ga nu ff lezen nou ja ff pffff.

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Das inderdaad een goeie maar als het echt breekt dan is er wel meer nat dan alleen je onderbroek :p

Dhani, en nu lief gaan slapen. Mama moet ook even rusten ;)

Hier waait het hard en soms regenen soms zon, en dan moet ik straks in dit weer naar de tandarts lopen. Zie er nu al tegenop :(

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super mooi ! en jullie zoontje, zo schattig en stoer !

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wauw Tweety, jij zag er mooi uit op je trouwerij. Simpel jurkje zegt ze, supermooie jurk!
    En wat een schattig zoontje heb je..

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Ingeltje super dat alles goed was bij de vk! En super tip idd!

@sunshine thxx! :D

afscheiding merk dat die van mij behoorlijk dun is geworden :( Asl ik gedouchd heb moet ik na het afdrogen snel een onderbroek aandoen anders kan ik mij weer gaan afdrogen :)

weer hier af en toe een bui maar redelijk zonnig en waait ook een beetje (terwijl ik dit typ zie k hele grijze regenwolkens aankomen :()

@tweety :thumup: dat het een super geslaagde dag was :D ga gauw kijken op hyves ;)

Ga zo kopje koffie drinken hiernaast. Het is de trouwdag van mijn Souders. Maar vanaaf hebben wij SB dus doe ik vanmiddag de bossie bloemen brengen :D

8. @ tweety, wat fijn dat het een mooie en leuke dag is geweest. ga gauw kijken op hyves.

hier is het ook bagger weer, steeds regen en vanmorgen zelfs wat donders.

kruip denk ik zo op de bank met een filmpje ofzo, daar is het wel weer voor en heb ontzettende harde buik dus daar is het dan ook goed voor.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Tweety, fijn dat jullie genoten hebben! Jullie zagen er prachtig uit!

10. wow, mooie jurk hoor wat een leuke foto´s en wat een poepie dat zoontje van je.

ben nog even aan het snuffelen op hyves, kom wel vaak op me eigen hyves maar niet die van hier dus ff schade inhalen haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Tweety: wat een mooie foto zeg! En je mannetje is ook prachtig.

Hier vliegen de balkonplanten me om m'n oren. Alle potten waaien om :S En moet zo nota bene ook nog op de fiets boodschappen doen dus dat gaat nog een mooie worden. Straks waai ik weg :evil:

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie, kan je niet wachten tot je mannetje thuis is met de auto? Ik kom met dit weer echt niet vooruit op de fiets dus ga eind van de middag maar boodschappen doen

13. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Leef vandaag al op een dieet van havermoutpap, doordat er geen brood en beleg in huis is, dus hmz.. nou liever niet wachten dus... Maar het lijkt me vrij onveilig ook eigenlijk. Den Haag is erg winderig zo langs zee... Dus misschien heb je gelijk...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hier ook geen beleg meer. heb net toastjes met pindakaas en hagelslag op. banaantje erbij en lunch is weer binnen

15. kan je niet lopen moppiepoppie of is dat te ver?
    fietsen lijkt me idd geen goed plan, je mag mijn auto wel lenen, kan er toch niet meer in rijden. is alleen een eindje om hem te komen halen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Hubby is pas om zes uur thuis en moet ook nog klussen aan babykamer dus zal hij leuk vinden. Maar ja, helaas pindakaas, vrees ik.

Nee, tien minuten fietsen is wel iets te lang lopen denk ik ;) Maar ik kan ook naar de duurdere super gaan, maar dan kan ik weer geen grote boodschappen halen omdat ik geen fietstas heb, lopend en al...

17. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Oja, en heb geen rijbewijs :oops:

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja zonder rijbewijs kom je ook niet ver met een auto

Zo irritant. mijn msn staat op afwezig. begint mijn smoeder tegen me te praten. dus ik reageer niet en klik het scherm weg. zegt ze weer wat. dus ik weer niet reageren.. heeft ze zo'n oude msn met geluidjes wat ze nu stuurd... lijkt mij dat als iemand op afwezig staat en 3x niet reageerd die gene er niet is...

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja sorry bij geboorte idd!

20. ja lijkt mij ook kaatje, maar ja Smoeders...
    kwam er laatst achter dat die van mij ook msn heeft maar nog niet de mijne gelukkig.
    ben ff mensen aan het lastig vallen op hyves met krabbels haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina