Ja, ja kwam er net achter, heb het al veranderd Enne, anders kijk je op MP voor een reserve campingbedje voor bij hun, daar kosten ze echt helemaal niks
superhandig ook, ben er echt heel erg blij mee. Hij staat binnen 3 tellen op en in de tas passen nog veel extra spullen dus dat scheelt weer een hoop gesleep
Sorry dames even een ego bericht, ben nogal geshocked! Vandaag dus een controle gehad bij de gyn en die is me toch even anders gelopen dan we hadden verwacht! Ik heb echt ontieglijk op me sodeflikker gehad van mijn gyn, ik ben in totaal nu 15 kilo aangekomen.. Al moet ik zeggen je ziet het niet echt, maar ik merk het voornamelijk lichamelijk:S Ben op een streng dieet gezet , wel zwangvriendelijk maar gewoon een stuk minder in hoeveelheid, en wat vaker verdelen over de dag.. Volgens hem is mijn baby verslaafd aan suiker en ik mag ook niet opeens stoppen met suiker eten want dan moet beeb afkicken Morgen moet ik ook naar het ziekenhuis voor een dagcurve bloedprikken.. Tevens werd ons verteld dat hij mij niet overtijd wil laten lopen , i.v.m mijn lengte , gewicht en gewicht van de baby. Want dan word het te zwaar voor me. Dus dinsdag krijg ik een inwendig onderzoek en dan hoor ik ook wanneer ik INGELEID gaat worden want hij wil me inleiden met 38 weken!!! Dus hier even helemaal van de wijs, ook ivm met de verhuizing en alles maar stiekem ben ik heel erg blij en kan ik niet wachten! Ik ga even verder spacen hihi
Jekkia> even overlegd met manlief en hij vind 'm ook super... ik ga er dus ook 1 kopen, thnx voor de tip Dniise> jeetje meis dat is even schrikken, maaruh wel fijn dat je nog maar max 4 weekjes hoeft te wachten ik ga (zelfgemaakte nasi) eten en daarna naar de verjaardag. fijne aaf allemaal!
Dniise, dat is schrikken.. maar 15 kilo valt toch eigenlijk best mee? misschien niet bij jou figuur dat zou natuurlijk kunnen.. spannend hoor ! Jekkia - roshi, zeker leuk en handig zo'n box/tent. Hier lekker makkelijk gegeten, patat met een kroket en kant en klare sla van de AH. echt geen fut om te koken vanavond.
hoi meiden he geen kracht meer om bij te lezen hoor vandaag gaat zo snel. Heb de hele middag lopen boenen en ga zo nog ff verder. Heerlijk de nesteldrang echt super zo nog ff verder en dan morgen weer yippie en dit meen ik echt knapt je huis zo van op.
Ja ik ben natuurlijk maar 1.60 lang of beter gezegt kort, en die 15 kilo is echt een aanslag op mijn lichaam. En als ik dan nog 6 weken door moet lopen en blijf aankomen(want ik ben dus vandaag vergeleken met de controle 2 weken geleden 3 kilo zwaarder)tikt dat lekker door natuurlijk. Heb lang de harde bikkel uitgehangen , maar merk dat ik nu gewoon helemaal op ben Lekker roshi nasi, ik mag daar de komende 4 weken van genieten van zilvervliesrijst haha.. voor mij geen aardappelen meer
hay meiden.. kom even klagen want voel me hondsberoerd.. Sinds vanmiddag ben ik continue misselijk, en heb continue harde buiken.. Mannetje had net lekkere aardappeltjes gemaakt met kip cordon blue.. en ik moest na 3 happen al bijna overgeven.. heel sneu.. heb geen idee waar ik nu weer last van heb/krijg maar vind het niet prettig zo nou stop ik met klagen!
Tjeetje, dniise das wel even van een kouwe douche thuis komen. Ben jij dan zo'n zoetekauw dat je kleine te veel suiker binnen krijgt? Succes met je "dieet" en over een maandje ben je al mama!
Wij eten hier kipfilet gevuld met kaas en een zongedroogd tomaatje, gebakken aardappelblokjes en erwtjes met worteltjes en een chocolade mousse na.
maar goed dat de vk dan niet weet wat mijn kleine binnenkrijgt. heb in de afgelopen 3 dagen een zak mini kit-kats op
Hahahah Kaatje , ik heb nu ook zo'n trek in chocolaa Nou Jekkia, ik moet je eerlijk bekennen dat ik echt een enorme zoetekauw ben. Alleen voor mijn zwangerschap kon ik echt alles maar dan ook ALLES eten en nu krijg ik straf! Echt ik was zo mager als wat voor dat ik zwanger raakte en daarom zie je die 15 kilo ook niet heel erg goed zitten
@dniise vind het nogal wat dat je op je sode je weet wel kreeg. ik had bij mijn 1e een gewicht van 53 kilo toen ik begon en at alles wat los en vast zat zoals stroopwafels, zure matjes enz. ben tot 38 weken ruim 20 kilo aangekomen de vk heeft er nooit wat van gezegt. appart is het he hoe artsen verchillen van mening. maar iig suc6 met je dieet en morgen met prikken.
Het erge is gewoon dat je het blijft eten, ook al krijg je er enorme maagzuur aanvallen van. Was net bij mijn moeder wou ze 3 grote brossen in mijn zak stoppen. Heb ze heel dapper geweigerd
Tweety , Inderdaad ik schrok er zelf ook wel een beetje van hoor! Maarja hij heeft er voor geleerd he , dus ik neem het maar van hem aan he hihi.. Het is wel echt een supergave gyn , echt een leuke man dus kan wel wat van hem hebben. Ik heb ook wel iemand nodig die me af en toe is terugfluit. Wat zag je er trouwens ontzettend mooi uit tweety ,en je man ook ! En wat een lief snoetje heeft rene!
snoep aanvallen he die ken ik ook. vandaag langs de jamin een klein zakje drop gekocht met van die kleurtjes in het midden die staafjes. helaas zijn ze wel al op. dat doe ik dus ook niet meer. Maar ik had me zo lang in gehouden. hihi maar achter af baal ik dan weer en denk ik had ik niet moeten doen. Drop mag toch eigenlijk oo kniet? @dnise ik wordt niet eens gewogen en mijn zus ook niet. Maar ja ze verschillen wel heel erg van mening. Maar succes morgen met prikken en met je dieet. Als je ff lekker wilt klagen. horen we het wel.
Hallo dames, Hier een berichtje vanuit het ziekenhuis... De gyn heeft gisterenavond toch beslist om de beeb nog even tegen te houden... De weeënremmers doen hun werk. Nu moet ik het nog 3 weekjes zien uit te houden... Ik lees nu even bij, maar ik kan hier in het ziekenhuis bijna niet op het internet. Maar ik denk aan jullie!
@dorientje nou meid doe rustig aan. (dat kan natuurlijk ook bijna niet anders.) Maar hou de moed erin en we denken ook aan jou. dikke knuf oh ja een een trapje van de kleine. hihi
Dorientje, voor de kleine wel beter, voor jou minder. Doe lekker rustig aan en deze 3 weken kom je ook nog wel door !