September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Parr: best wel duur idd, zo'n bad. Je kunt trouwens bij de thuiszorgwinkel ook ruggesteunen lenen, die je op je bed klemt. Dat ga ik doen, omdat we geen verstelbaar bed hebben en dan kan ik toch een beetje rechtop zitten. Lijkt me heel prettig!

Wat raar dat ze gezegd hebben (de vk?) dat je niet op de baarkruk mag persen, daar is ie juist voor! Behalve als het heeeeeeel erg snel gaat (bv. bij een tweede kindje) dan moet je soms het laatste stukje liggen of op handen en knieen omdat je anders behoorlijk zou kunnen inscheuren.
    Je moet echt dat boek Veilig bevallen lezen ;) , daar staat dat allemaal in uitgelegd. Ben echt zo blij dat ik dat boek heb!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mij mij op zwangerschapsgym moest juist op de baarkruk omdat als ze liggend ging persen de baby's hardslag daalde.. ze heeft de baarkruk ook als erg prettig ervaren

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @moppiepoppie oef een halve boterkoek krijg er spontaan zuur van hihi.

@freesia meis ik hoop dat je snel minder last hebt van het zuur weet er helaas alles vanaf.

@babystyle ik zou ook gewoon naar bed gaan hoor of ff bellen naar ze vind het ook
    niet echt netjes van ze om zelf niet te bellen.

@kaatje nou lekker zo'n oom hoop dat het gaat lukken.

meiden wil jullie allemaal nog ff bedanken voor de felicitaties en berichtjes over ons en ons kleine ventje. heb nog steeds de na weeen van de bruilofd pff ben nog versleten. heb 2 perfecte nachten gehad. als een blok geslapen. maar vanmorgen was ik nog gebroken en voelde me niet echt lekker. . heb nog lekker ff een uurtje op de bank gelegen en voelde me al weer een stukje beter. nu druk in de baby kamer bezig aangezien we ngo maar een kleine 6 weekjes moeten moet ie wel een keer klaar zijn he hihi. ga maar weer eens ff met man lief naar boven.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Even een babysite vraagje:

Weet iemand hoe je een achtergrond muziekje op je babysite kan zetten? Ik las dat je moet linken naar een mp3-tje, maar dat kan niet een mp3 op je computer zijn, moet met http beginnen. Weet iemand waar je zoiets kan vinden? Ik wil graag Liefde voor het Leven en Slaap maar van Marco erop zetten.
    Je moet het op je webspace van je provider kunnen zetten? Hoe moet dat dan weer? :rolleyes:

Help!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry yule, geen idee.. op mijn babysite kan je geen muziekjes toevoegen..

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nee? Ik heb het goedkoopste abonnement, niet het gratis abonnement. En jij?

Oh, ik zie het al. Jij zit bij toddler, ik bij babysite. Vandaar.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd. had eerst ook bij beebiesite gekeken,maar daar kan je met het gratis abbonnement maar 6 foto's plaatsen.

toddler is gratis en kan tot nu toe nog steeds zoveel foto's plaatsen als ik wil

9. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    klopt (voor zover ik weet). Ik viel aan het eind ook altijd af. Nu ook alweer 3 kilo afgevallen, terwijl ik vocht vast ga houden (?). Ik maak me er niet druk om. Baby doet het goed, en na de bevalling hoef je die kilo's niet meer kwijt, toch?
    jikke

10. hoi,
    nou heb even een spelletje gespeeld op de pc en het is al weer 3 uur dus vandaag weer bijna om.

kreeg net bericht dat mijn collega is bevallen, we waren met 3 zwanger en binnen een maand uitgeteld en 2 ervan zijn al bevaalen. ik was de laatste. 2 jongens dus iedereen hoopt nu op een meisje bij mij.
    vind het wel gek dat ik nu aan de beurt ben maar van mij mag het hoor.

trouwens nog vreemder. ik heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was en dat al mijn collega´s meteen op visite kwamen en zij dus ook met baby en heeft in mijn droom dezelfde naam als in het echt. is dat ff gek.

digitaal fotoalbum. ? ik heb al wel alle foto´s op de computer uitgezocht en de leukste geprint en ingeplakt. kijk dat soort klusjes doe ik graag maar die zijn klaar.
    heb van de week allebei de namen op papier geschilderd om straks op de raam te hangen.
    misschien nog tips?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vraagje, als je kleine de hik heeft, kan het dan ook zo hard gaan dat het net een hartslag lijkt?
    Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar had gister,en nu weer echt in een ritme steeds een klopje in mijn buik,maar lijkt heel erg op een hartslag ofzo.. is zelfs een beetje irritant

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Als het irritant is, is het zeker weten de hik! :)

Het gaat ongeveer 60 keer per minuut, soms nog sneller (even tellen hoeveel hikjes per 15 sec en dan keer 4 doen), ongeveer net zo snel als je eigen hartslag en soms best hard. Mijn buik springt altijd op en neer ervan. Het is in ieder geval veeeeeel sneller dan als je zelf de hik hebt.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan is het de hik :) het begint steeds als ik lig, dus ben maar weer gaan zitten

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    snik... ja.. ook al

luister bijna geen cd's meer omdat cdspeler beneden stuk is, maar heb nu wel weer erg zin om die oude cdtjes er weer bij te pakken ;)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ennuh Kaatje, is het je nu na 8 maanden nog steeds niet opgevallen dat mijn nickname IngeLtje is? Hahahahaa... vindt het wel heel schattig van je :p

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :oops: Sorry Ingeltje

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahahaha nee joh hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Ik moet er zelf juist al maanden om lachen, omdat we elkaar hier zo vaak spreken en je het nog niet gezien had, ik besloot vandaag de stoute schoenen aan te trekken en het eens voor je te verhelderen hhihihihi

Je bent een topper ;)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb nu wel 8 maanden nodig om aan die L te wennen hoor :)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat begrijp ik ... net als dat je vriend nu je man is zeker ;)

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Yule, sorry ik kan je ook niet helpen, wij hebben geen babysite. Succes!

@Anno, bij ons is nummer 1 van het rijtje van zeven vorige week bevallen (collega's) grappig is dat he.....
    Wel een bizarre droom, hihi

@Kaatje, ik vind de hik bij de kleine ook vrij irritant, is inderdaad heel ritmisch, het duurt hier gelukkig nooit zo lang...

@Esje, joepie 35 weken!

@Jekkia, wat leuk dat ze bij jullie nog komen voor heitje voor karweitje, dat heb ik hier nou nog nooit meegemaakt....ik weet nog wel dat wij dat vroeger ook deden.

Deel Deze Pagina