@Parr: nou die kruk is dus juist voor het baren (lees: persen)! Het lijkt mij ook wel wat. Het lijkt me heel vervelend om op mijn rug te liggen en te moeten persen. Je poept toch ook niet liggend? @Roshi: jaaaa, 34 weken! Er is lekker geklust bij jou thuis!
Mogguh Haha sorry ben ook net pas wakker! Heb maar een half uurtje geslapen, maar het was toch wel even lekker! @ Anno: Begrijp hoe je je voelt hoor meis, ik zit al ongeveer 13 weken thuis, mag geen auto meer rijden sinds toen en moet rustig aan doen, voel me net een patient soms Maar ach, zoals ik gisteren al zei: je kan je er maar het beste bij neerleggen, want als je gaat zitten sippen duurt het alleen maar langer! Ik heb lekker 2 nieuwe boeken gekocht en een stapel dvd's, ik kom mijn tijd nog wel door Al hoop ik natuurlijk net als jou dat het morgen begint, maar ja! @ Roshi: lekker gevoel is dat he, als alles een beetje 'af' is?! Hier is nu ook alles ready, dit weekend nog even een grote schoonmaak houden en we zijn er klaar voor @ Lindaa: Haha zo herkenbaar, ik heb soms ook echt het gevoel dat ik een freackshow ben, wat kijken ze toch allemaal @ Yule: Ik heb geen babysite dus solly kan je niet helpen Welk liedje wil je erop zetten? @ Ingeltje: Jaaa ben gek op Marco Borsato, goed dat je het zegt, ga ook weer zijn cd's onder het stof vandaan halen Het is zo'n heerlijke "ik ga vandaag schoonmaken en de hele dag keihard meebleren" artiest, net als Jan Smit trouwens, al is die leuker met wat biertjes op Zooo en toen was het alweer kwart over 5, time flies de laatste dagen Zondag alweer 37 weken, damn wat heb ik daar naar verlangd zeg! Mag zondag dus best een taartje eten om het te vieren Ga nu even eten koken (gebakken aardappeltjes, boontjes en spare ribs ) en daarna lekker naar de kapper! Fijne avond! XXX
@yule> Ja heerlijk, en dat vieze washok was ik zo zat daar hoef ik me ook geen zorgen meer over te maken @Tinkerbel> Ja echt een super gevoel. Vanaaf gelijk ff verf halen met mannetje dan kan hij zaterdag ff verfen en dan kan s-papa het in elkaar komen zetten, stopcontacten erin en dan is het ECHT klaar Wie weet ergens waar ze leuke glasgordijnen/vitrage hebben voor de babykamer. Ik dacht zelf een beetje aan iets met een beertje erop ofzo. Het is alleen voor het buitenaanzicht want van binnen ga je er niets van zien dus het hoeft niet zo duur te zijn
Hier ook weer even een teken van leven dreames: wat een vervelend bericht, de laatste weken, rust houden. Maar het is voor een goed doel he! Roshi: 34 weken FunnyMe: Ik hoop dat het ondertussen al heeft doorgezet en dat je je 2 schatjes in je armen hebt! Hier, vandaag 36 weken! Maar ik begin het nu wel echt zat te worden. Na het ziekenhuisbezoekje van bijna 2 weken geleden, bijna non-stop harde buiken gehad... afgelopen vrijdag was de antibioticakuur afgelopen. En zondag werden de harde buiken pijnlijker en regelmatig. Dus maar weer de VK gebeld...die is langs gekomen, en wilde graag dat ik nogmaals die avond m'n urine liet controleren op een blaasontsteking...dus zondagavond gezellig (NOT) bij de huisartsenpost langs. Daar bleek dat er inderdaad nog een lichte blaasontsteking zat. Maar ik ben allergisch voor peneciline, dus heel veel antibiotica vallen al af, de kuur die ik had gekregen de vorige keer mag niet meer, omdat je die aan het einde van je zwangerschap niet mag slikken. Dus gaf de dienstdoende arts een ander middel. Daar stond in de bijsluiter dat er niet voldoende onderzoek was gedaan naar dit middel tijdens de zwangerschap, maar daar moest ik maar niet op letten. Ik ben er niet aan begonnen die avond, omdat het me toch niet helemaal lekker zat die bijsluiter en heb daarom maandagochten m'n eigen huisarts gebeld...die heeft dan weer contact opgenomen met het ziekenhuis, en ik mag het dus ook NIET gebruiken. Nu heb ik m'n urine naar het ziekenhuis gebracht en staat het op kweek....en slik nu dus geen medicijnen... omdat ik nu toch al 36 weken ben en er op dit moment niet ziek van ben (koorts e.d.). Maar die de hele dag door harde buiken is zooo vermoeiend, ik hoop dat er wat uit die kweek komt. Want er is nu verder geen middel wat ik kan/mag gebruiken en ik wil natuurlijk ook geen verwaarloosde blaasontsteking met nierbekkingontstekeking tot gevolg ofzo.... Dus wacht nu ff de uitslag af en dan weer contact opnemen met de VK, en kijken wat ze met me gaan doen...want nog 4 weken zo doorlopen gaat echt niet lukken......
hoi meiden ff snel een berichtje van mij. Ben nu thuis, ze hebben gekeken of ik al ingeleid kon worden, moet nu maandag weer komen dan gaan ze verder kijken....hij heeft in elk geval geprobeerd te strippen..hoop dat het helpt
Oh ik zal voor je duimen mamameike dat het strippen je iets oplevert! Jale 36 weken Roshi 34 weken tinkerbell ja wat dat betreft zijn we net een museum atractie ofzo HIHI
Jale> 36 weken Mamameike> pfff ze laten je wel lopen zeg, hoop dat het strippen zijn werk gaat doen **knuff**
Yule, heb even gegoogeld voor je (onder; mid mp3 borsato slaap maar) http://users.pandora.be/michael_elke/mu ... p_maar.mp3 (slaap maar Marco Borsato) Het andere liedje kan ik niet vinden, op deze link staan nog meer liedjes met de complete link: http://www.babysite.to/forum/viewtopic. ... 7&p=555759
Net bij de gyn geweest, helemaal goedgekeurd . Hij schat het geboortegewicht op een kleine 2800 gram wat redellijk was voor het aantal weken. Dit was mijn allerlaatste controle
Hoe voelt dat eigenlijk en wat gebert er dan precies? Jale toch.. balen zeg zo'n ontsteking en al die harde buiken Hoera voor alle mijlpalen! Oh wat een heerlijk klein frummeltje krijg je dan Jekkia!! Ik moet het met 4200gram bekopen dadelijk
Dreames, minder lekker nieuws. Doe je het wel beetje kalm aan? Mamameike, zal voor je duimen maandag. Hoop dat het strippen inderdaad zijn werk doet. Zal niet lang meer duren meid. Als strippen niet werkt gaan ze je meestal snel inleiden en dan is het nog een kwestie van hooguit enkele dagen Roshi, ik heb ook niet zo'n hele grote buik (omvang 94 cm). Volgens de gyn was dit een mooi gewicht voor 38 weken. Maar hij heeft het genoteerd omdat hij zelf ook benieuwd was of hij goed had gegokt Ben trouwens nu in totaal 6,5 kilo aangekomen
Raven was ook zo'n klein prulleke (1160 gram maar wel iets te vroeg) maar als haar broertje op haar lijkt dan heeft ook hij weer lange benen. Dat slungelige zit hier in de familie
@freesia jij heb toch last van spatadertjes? hoe zien die er uit ik heb opeens sinds 2 dagen 2 blauwe plekken op de zijkant van me bovenbeen maar kan me niet herinneren dat ik me heb gestoten. zullen dat ook spataders zijn? o
Jekkia> leuk hoor zo'n kleintje dan is het tenminste een echt baby baby moet nog maar ff afwachten tot woensdag dan weten we ook meer maar ik vermoed dat het best een flinkertje word (waarom? geen idee ) Tweety> ow nee meis hoop niet voor dat het ze zijn...
Dag dames, Ben net terug van een controle. Alles is goed (bloeddruk, bloedsuiker) maar baby ligt nog wel erg voor op groei, zo bleek uit de echo. Het gewicht wordt nu geschat op 3400 gram en aangezien ik nog een week of 4 moet, wordt het vast minimaal een 8 ponder... Maar voor hetzelfde geld beval ik eerder dus uiteindelijk zegt het nog niets. De gynaecologe die ik vandaag had gaf aan dat zij geen voorstander is van eerder inleiden, maar ze zei ook dat andere gynaecologen hier wel voorstander van zijn omdat ze het kindje niet te groot willen laten worden. Ik heb dus een beetje het idee dat het afhankelijk is van de gynaecoloog die mijn volgende controle doet over twee weken of ik al dan niet ingeleid zal worden. Maar goed, we zien wel. Baby ligt in ieder geval wel ingedaald, al heeft ze niet gezegd of het hoofdje ook al vast in het bekken ligt. Over 1 1/2 week moet ik nog eens een dagcurve prikken omdat de kans bestaat dat dit alsnog ontregeld raakt aan het eind van de zwangerschap, maar ze gaf wel aan dat ze aan mijn bloedwaarden kon zien dat ik me tot nu toe goed aan het dieet houd. Dus voorlopig waggel ik nog gewoon door!
HIHI mannetje heeft net 2 (buik) fotos van mij gemaakt.. heb ze even in mijn album gedaan.. PS let er niet op hoe ik er uitzie !!!!
Pupke> fijn dat alles goed was meis, een 8 ponder word steeds normaler de laatste tijd dus eerder inleiden zal er wel niet inzitten Lindaa> mooi buikkie!
@Jekkia: onwijs bedankt meid! Heb het meteen op mijn site gezet. 2800 gram is prima toch! Raar idee he, de laatste controle.... @Lindaa: mooie foto's! Jij bent ook slank van jezelf zeg! @Pupke: fijn dat alles goed was...een 8 ponder is ook prima! Ben benieuwd of ze je eerder gaan inleiden dan. Blijkbaar hangt dat toch erg van de gyn af. @Mamameike: gestript! Ik hoop dat het wat in gang zet! @Tweety: ik heb ook ineens een zwartblauwe streep op mijn scheenbeen. Ben bang dat het een spatader is... tot nu toe was het me bespaard gebleven, maar ineens is ie toch daar... Was net bij de thuiszorgwinkel voor klossen enzo. Ik werd toch onbeschoft geholpen! Echt niet normaal. Ik was mijn legitimatie vergeten dus wilde het snel gaan halen. Het was 17.15 en ze gaan om 17.30 dicht. Zegt die vrouw, we zijn morgen en maandag ook open hoor! Dus ik leg uit dat ik ze vandaag moet hebben omdat mijn vriend er het hele weekend niet is en ze moeten uiterlijk zondag onder het bed zitten. Wat zegt ze op zeer kattige toon: Ja, gaat u maar niet meer naar huis om het te halen, want dan zitten wij hier straks tot kwart voor zes te wachten. Ik was echt pislink. Ik heb toch nog een kwartier? Dus ik naar huis gesjeesd met 80 door de stad en ik was 5 minuten later terug en heb lekker alles meegenomen. Wat een doos daar zeg. Hoezo niet servicegericht? Nou ja, zeg
@yule nou ja net alsof je ze4lf niet weet of je het redt @dreames meis sterkte de komende degen hoop dat na het weekeind je bloeddruk weer wat gezakt is.