Bij mij zit het onderaan, aan de voorkant. Ik moet dan eerst een knopje indrukken (die dan weer binnen het deurtje zit) en dan gaat er onderin iets open.
Die is sinds gisteren weg alleen beetje maagzuur nog \/ En ik heb vroeger een paar jaar in Maastricht gewoond
@Jekkia: wat heerlijk zeg, sinds gisteren niet meer misselijk! En wat leuk dat jij een paar jaar in Maastricht hebt gewoond. Ik woon in een dorpje vlakbij maar ben vaak in de stad te vinden: geweldige en gezellige winkel-stad vind ik het!
@yule nee in nederland kunnen ze wel weigeren, maar ons ziekenhuis zei dat het bij buitenlanders vaak niet wordt geweigerd. @ingeltje je ziet er echt super uit mooie buik en verder toch niks aan de hand! ECHT MOOI ZWANGER @roshi had vandaag verder niks gedaan. behalve naar de fysio die heeft me heerlijk gemasseerd maar helaas is het al weer helemaal terug. @Kaatje pizza was heerlijk. beetje veel. Maar ik ben gestopt toen ik vol zat. normaal zou ik echt door bunkeren. @pupke ja heerlijk. Ik hoop ook dat ze aardiger zijn. en ik ben aardig rechtstreeks deze week dus ik hoop het voor hun ook. haha
haha geloof dat het tijd is om naar bed te gaan. Pupke, wil nog steeds niet ruilen... Fijn tussen de oefenweeen door heeft de kleine ook nog eens de hik en is hij aan het breakdancen in mijn buik :-?
Hey allemaal! Nog geen nieuws van FunnyMe helaas.. We blijven maar afwachten @Esje, jaa 35 weken alweer! @Tweety, van mij ook nog gefeliciteerd met je huwelijk! Heb de foto's nog bekeken op hyves en ze zijn echt leuk! @Dreames, sterkte! Balen dat je bloeddruk te hoog is @Roshi en Parr, jij ook alweer 34 weken! @mamameike, hopelijk gaat het nu doorzetten bij je, nu je gestript bent! @Jekkia, oh wat snel weer.. je laatste controle.. Gaat opschieten nu he @Lindaa, mooi buikkie! @Pisum, geniet van je verlof! Ik moet morgen alleen nog @sunshine, nog lekker genoten van je paar uurtjes zonder Dhani? Spannend je echo over een weekje! Hopelijk ligt ze ook gewoon goed. @kaatje, sterkte met de oefenweeën... Hier vanmorgen weer een vit.b12 injectie gehaald en ook gelijk hb ff gecheckt. Was het gewoon weer lager als vorige week. Terwijl ik al aan de ijzertabletten zit Ik had de vk gebeld en moet nu 2 ijzertabletten per dag slikken. En vanavond braaf spinazie gegeten hihi. En morgen dus m'n laatste dagje en lekker VERLOF!
Hallo! jeetje, jullie hebben wat af gekletst hier de laatste uren... Wij zijn gezellig bij vrienden wezen eten, was een drukke boel daar met drie meiden (4,2,4 wk)! @Mamameike, ik hoop voor je dat het strippen wat gaat helpen. Succes meid! En een heleboel mijlpalen vandaag meiden, joepie! @Hoe zou het met Funnyme zijn...? En een paar mooie buikfoto's voorbij zien komen, super meiden! @Jekkia, fijn dat je niet meer misselijk bent! @pisum, geniet van je verlof meid! @Azeb, super dat de wieg klaar is. We zien de foto's wel verschijnen! @Kaatje, zijn de oefenweeën weer voorbij? En nu weet ik het niet meer.....ik ga afsluiten voor vandaag. Welterusten voor straks, tot morgen!
@kaatje hoop dat je er snel vanaf bent. @mirandat dank je vandaag kreeg ik voor het eerst post met me nieuwe naam hihi. was van de gemeente. was wel ff lachen nu voelt het echt hihi.
@Roshi: boekje heb ik nie want hij was tweede hands. Er is wel een klepje onderaan, maar die kan alleen opengeschroefd; geen knopjes ofzo binnen in de deur. En als je 'm openschroeft dan zit er geen filter of zeef... Beetje raar. Misschien is de droger zo oud dat hij geen tweede filter of zeef heeft (naast de normale stoffilter)? Het kan toch niet aan de achterkant zitten, of wel?
Ik ga afsluiten, hondje uitlaten en richting bed.. hopen op weer een goede nacht met maar 3x eruit. Tot morgen. Liefs
Kaatje, goeienacht. En natuurlijk ook voor de rest van de dames )incl mezelf ) Wonder boven wonder heb ik me nog geen minuut verveeld de afgelopen dagen, heeeeerlijk genieten zeg! Vandaag bij de verloskundige geweest, en gelukkig was alles goed JIPPIE!