September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ja ik heb ook zo'n pluisding in de deuropening, waar je dus de stof die de kleding achterlaat uit kan halen. Maar er schijnt dus nog een soort filter te zijn, zowel volgens m'n moeder, als volgens Sunshine en anderen hier op dit forum; een soort zeef kennelijk. En als je droger heel slecht gaat drogen moet je die schoonmaken. Ik kan 'm dus alleen niet vinden. Misschien dat hele oude drogers niet zo'n filter hebben?

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Haha ik vind het ook wel stoer eigenlijk.
    Het ging nog wel wat scheef soms maar gelukkig het meest bij het hemeltje en dan de bovenkant, dat werd toch helemaal geroezeld waardoor je er niks meer van ziet.
    Het lijkt me nu erg leuk om kleertjes te kunnen naaien enzo, heb helemaal de smaak te pakken!
    Moet me daar binnenkort maar eens in gaan verdiepen.
    Oh en Jekkia, toch echt even geduld hebben denk ik :)
    Komt vanzelf hoor!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kan ook aan de achterkant, elke droger is anders. Wat voor merk is het? Type? Kan je misschien gebruiksaanwijzing googlen...

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Heb wel alles doorgelezen maar kan me niet meer alles herinneren…jullie hebben zoveel gekletst vandaag :D
    Bedankt voor jullie antwoorden op mijn vraag..ga er ook wel vanuit dat de kleine gewoon doorgroeit terwijl ik afval.

@Kaatje, hopelijk heeft je moeder gelijk..kon ze ook zeggen hoeveel eerder je ging bevallen?

@Ingeltje, dat flimpje haha…wat een gestoorde mannen heb je ook. (Gave jurk heb je trouwens aan op je Hyves foto :D) Enne dat gevoel heb ik ook hoor..ik roep elke dag tegen mijn man dat ik zo verlang naar het kunnen vasthouden van ons kind, wil eigenlijk ook niet meer wachten!

@Dreames, gelukkig geen eiwitten..rust houden is inderdaad niet echt leuk maar ja alles voor de kleine toch…succes!

@Jale, vervelend zeg..enne sterk moederinstinct al dat je die medicatie niet hebt genomen.

@Meike, binnen twee dagen :confused:..da zou super zijn..hoop het voor je!

@Jekkia, lief lief lief zo’n ukkie…:D

@Pupke, raar toch eigenlijk dat het afhankelijk is van de welke gyn je hebt. Heb je zelf voorkeur wel of niet ingeleid worden? Gefeliciteerd met de 36 weken.

@Yule, wat een $#%$wijf! Staan ze al onder jullie bed? Voel je je nu ook de prinses op de erwt? ;)

@Parr, lief hoor! Wanneer kan je het met je vk overleggen? Gefeliciteerd met je 34 weken ;)

@Pisum yeaaah verlof! :D

@Tweety, leuk hé…en dan mag je ook de telefoon opnemen met je andere naam ;)

Irritant zeg het ‘ik wil ik een grot wonen gevoel’ is nog niet weg…en gaat volgens mij ook niet meer weg ;) Mannetje is ook de laatste twee dagen thuis en zit de hele dag de Olympische Spelen te kijken :rolleyes:…kan echt na morgen geen sport meer zien!
    Als die kleine nou een beetje opschiet…hihi…dan hoef ik volgende week helemaal geen sport meer te zien :D

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    whahaha die Krisstel, je kind nu al gebruiken om geen sport meer te hoeven zien ;)

6. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hoihoii,,

Nou ben echt totaal versleten, hebben bijna 5 uur in de ikea rondgeneuzeld en de spullen bij elkaar gezocht.. maaar het is gelukt jippie!
    Morgen komen ze alles al brengen dus met een beetje geluk zitten we er aan het einde van de week in.

Kaatje ik had ook zulke pijnlijke buiken vanavond voor dat we naar de ikea gingen!
    Zouden het oefenweeen zijn of indalingsweeen? Ze was al ingedaald dus misschien dat ze nu vast ligt?
    Normaal ben ik niet zo'n huilebalk , maar ik heb echt staan te huilen van de pijn:(
    Hoe moeten de echte weeen wel niet voelen brrrr

ook even een nieuwe buikfoto geplaatst, heb de camera er tussen de dozen uit weten te vissen :D

7. Krisstel

Hij zei gisteren 'Bij de volgende spelen over 4 jaar gaan we lekker samen kijken :confused: '

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    meiden,

Ik kom even weltrusten zeggen..:)

9. Krisstel

@Dnisse, 5 uur in de ikea? Gelukkig heb je alles :D Mooi strak buikkie ;)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel samen? en de beeb dan? :p

@dnisse zo dat is echt een verschil met 10weken geleden! :confused: maar ziet er mooi uit!

dames hier ook eentje die een keer vroeg naar bed gaat, moet morgen alweer om 8.50 bij de tandarts zijn voor een nieuwe vulling :( een leuke begin van mijn verlof :) jeetje mijn verlof.. datum komt ook dichterbij :confused: :)

welterusten zwangere schoonheiden :D

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je bedoelt zeker: en Krisstel dan? Want dan zitten die 2 sport te kijken en Krisstel helemaal zielig alleen achter de computer.. kletsen bij de septembermama's :D

Goed welterusten allemaal... morgen weer een dag.. zo'n zelfde dag... wachten wachten... hoop dat ik me morgen weer beetje happy voel.
    Kwam die kleine nou maar een aankondigen dat ie eruit wil! Ik had helemaal hoop met de oefenweeën, de nesteldrang aanval van maandag en de rommelende darmen dit weekend.. maar de afgelopen dagen weer niks..nakkes nada.
    "Kleeeeiiintjeeee! Kom er nou maar uit!"

Slaap lekker en een knuffel aan alle lieve meiden, hun kindjes en de papa's (lijkt me verstandig als jullie zélf die laatste knuffel geven, anders krijgen we ruzie denk ik ;) )

xxx

12. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Ingeltje: hebben we al geprobeerd; die is niet meer verkrijgbaar. Het is een Nordland Inox DRE. Zal wel een oudje zijn...

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Mogguh!

Hoop dat iedereen een beetje heeft kunnen slapen? Heb gisteravond en vannacht toch flinke last gehad van oefenweeen.
    Helemaal niet leuk :( zeker niet omdat het niet nodig is omdat ze hem toch gaan halen.

Ga zo weer kijken of ik mag gaan slapen van de kleine ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden.
    Goed geslapen?
    hier voor de verandering niet. Ging er op tijd in,maar sliep pas rond 00.30. vanacht 5x wezen plassen, 2x eruit ivm slechte doorbloeding in benen en een paar goede oefenweeen.
    dus om 06.30 er maar uit voor een broodje, mannetje had een beetje ochtendhumeur omdat ik hem dus ook de halve nacht wakker had gehouden :-?

Vandaag 36 weken :whistle:
    Nog steeds geen babynieuws?

Krisstel, nee dat wist moeders dan weer net niet.

Dnisse, mooie buik ! Denk dan dat het oefenween geweest zijn. indalingsweeen zijn ook niet fijn,maar niet zo erg dat je er echt van kan huilen

Parr, succes bij de tandarts

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kaatje gefeliciteerd met je 36 weken!

Mooie banner trouwens! (zag je net voorbij komen op hyves :))

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dank je wel :)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen hier ook een vroege vogel :(

Lag er redelijk vroeg in voor mijn doen, voor 12u. maar ik zag het net 4u worden :( had zelfs een paar harde buiken :confused: moest 3x eruit om te plassen, 1x voor de maagzuur waar ik bijna in stikte dan manlief ook mee wakker werd. Heb het boekje Veilig Bevallen ook bijna uit. Telkens werd de ogen zwaarder dus boek wegleggen, alleen om een halfuur telkens te draaien. En dan slaap ik eindelijk, dan ook bijna door mijn wekker heen! Tis dat manneke mij ff doei kwam kussen :confused: dus snel uit bed = harde buik. shotje adreneline dus :( bleh... denk straks weer gewoon lekker in bed kruipen of zo :cry: ongelofelijke stomme nacht... oh ja beeb was ook constant bezig, ook met de hik :) ook handig als je stil in de donker ligt om te slapen :)

@kaatje 36 weken :whistle:! leuke banner idd!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    parr ook geen lekkere nacht dus en vervelend wakker worden zo. knuff

20. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Pff, wat zijn jullie weer actief geweest gisterenmiddag en -avond :( Maar goed, here goes :)

mijlpalen: Er zijn er weer een heel aantal voorbijgekomen... allemaal gefeliciteerd! :D

@ingeltje: De dingen die een mens tegen komt op het internet, mannen met bankjes :) :rolleyes: Mooie foto's ook, je ziet er mooi zwanger uit en leuk kleedje (euh, sorry, jurkje voor ik weer raar bekeken word :p) En even een troostknuffel tegen ontheemdheid *KNUF*

@parr: Pfff, zo'n badbevalling is idd niet goedkoop (maar dat had ik ook niet gedacht). Wel fijn dat je man het toch wil doen. Nu de VK nog. Baarkruk... idd raar dat er verteld is dat je daarop niet mag persen, voor zover ik weer dienen die dingen daarvoor. Is niet gewoon iets om ff lekker op te gaan zitten en dan daarna hup bed in om te persen :rolleyes: :D Succes bij de tandarts straks!

@dreames: Erk, dat is helemaal niet leuk. Doe maar heeel erg rustig aan :( *knuf*

@mamameike: Ooh, gestript! Hopelijk heeft het geholpen... Succes!

@jekkia: 2800 gram... is best netjes toch, denk ik? Nog minder dan een week nu... :D

@lindaa: Mooie buikfoto's!

@yule: Pfff, onbeschofte thuiszorgwinkel. Misschien cursusje klantvriendelijkheid overwegen? :rolleyes: Soit, toch goed dat je je klossen iig hebt nu.

@freesia: Nog een dag en je hebt verlof :D Veel succes met de allerlaatste loodjes.

@pisum: Hoera, verlof! :whistle: Eindelijk... gek Belgie waar ze je zo lang laten doorwerken :rolleyes:

@moppiepoppie: Hopelijk vind je de filter van de droger (of heb je em al gevonden). Heb er helaas geen verstand van, weet nog net dat er bij mn eigen droger ergens een knop zit :(

@wupje: Klinkt als een drukke maar fijne middag. Gelukkig zijn er nog banken in het leven waarop we kunnen gaan hangen. Hmmm, ik zal maar "zetels" zeggen ipv banken, want bank roept nu een associatie op met "ietwat" rare mannen :)

@azeb: Hoera, wieg klaar :D Ben benieuwd naar foto's in het weekend.

@miranda: Oooh, ook al bijna verlof. Succes nog vandaag! :D

@sasha: Fijn dat alles goed was bij de VK.

@krisstel: Arme Krisstel, heel de tijd Olympische Spelen moeten kijken... Ik vind het normaal gezien best leuk om naar te kijken, maar dit jaar zijn het altijd "stomme" sporten als ik de TV op zet. Ik bedoel... beach volleybal een olympische sport *zucht* en dat moet dan natuurlijk op alle zenders komen als ik eens wat wil zien :evil: :rolleyes:

@dnisse: 5u in de IKEA? :confused: Dapper! Blij dat alles gelukt is en dat je volgende week een ingericht huis hebt.

oefenweeen: Nog steeds geen spoor van te bekennen... Maar als ik het zo lees, zal ik er maar niet te hard om roepen :(

Zo. Hehe. Klaar :D

Vannacht ook niet zo'n beste nacht gehad. Veel (drie keer, is veel voor mij) eruit gemoeten en moest ook weer naar de diepvries strompelen om m'm coldpack eruit te halen omdat mn heup weer zoveel pijn deed. Omdraaien was tegen de ochtend echt hel geworden, dus ben dan maar op mn rug blijven steken (gestrande schildpad :confused:). Straks gelukkig fysio, dus hopelijk doet de massage z'n werk.

Straks mag ik ook nog eens naar de kapper en dan de enveloppen van de kaartjes halen, daarna naar de fysio en vanavond de langverwachte partnerles yoga die we mochten inhalen. Ik geloof dat het speciaal voor ons is, dus fijn priveles :D Vrees alleen dat ik het vandaag zonder dutje zal moeten doen en natuurlijk ben ik net nu erg vroeg op (zit alweer 50 mins te typen :p ).

Fijne vrijdag allemaal!

Deel Deze Pagina