September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dniise pff 5 uur in de ikea jeetje hoe hou je het vol meid. maar lekker dat je alles hebt gevonden wat je nodig had.

@kaatje leuke banner.

@azeb ben benieuwd naar de foto's.

@moppiepoppie ik zou ook geen andere filter weten te vinden dan de pluizen filter in die van mij. nooit geweten dat er meer in zitten. heb zelf al een keer gehad dat ie zo lang nodig had om te draaien en dat toen het verwarmingselement kapot was.

@mamameike hoe is het heeft het strippen al effect?

@funnyme hoe zou het met d'r zijn?

hier een redelijke nacht gehad alleen een zieke hond in de avond uit het niets ging ie spugen dus opgeruimd en toen we net op bed lagen weer pfff net onder het bed moet je dan met je dikke toeter half onder het bed kruipen. manlief was werken dus ja dan moet je zelf he. verder niet meer gespuugd gelukkig. vandaag staat de strijk op de planning die stel ik al heel de week uit. en mijn opa is jarig dus daar gaan we begin van de avond ff kijken weer lekker gebakje eten (voor diegene die het kent brokking*kwijl,kwijl,kwijl*)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    tweety, gefeliciteerd met je opa :)

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Hey meiden,

Hier een goede nacht gehad. Ik kan me s'morgens moeilijk herinneren hoe vaak ik eruit ben geweest. Soms is het wel lekker die zwangerschapsdementie. Als ik er heeeel vaak uit ben gemoeten, dan ben ik toch zeker de helft vergeten :D
    Heb nu vaak hele erge steken als ik buig. Dan lijkt het net of er iets klem zit in mn lies. Ben soms bang dat ik de kleine pijn doe of klem zet dan. Maar dat kan toch niet? Of wel? :confused:
    Ik heb zoiezo veel steken vanochtend. Ik denk dat ze lekker verder aan het indalen is.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo dames,

Ik mag op de lijst: 27 augustus wordt onze kleine meid gehaald.... Dan ben ik 38w5d. Zo spannend, gewoon nog maar anderhalve week! We vertellen het tegen niemand, willen het toch beetje spannend houden voor de familie.

Nog steeds geen nieuws van FunnyMe, die houdt het vol zeg. En Mamameike gestript... spannend!

Had dinsdag toch te hoge bloeddruk. Gisteren check gehad en hij was 140/80. Heel mooi zei de gyn. Rust doet dus echt wonderen.

Nou de groetjes!

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: aangezien Wupje en ik ook nog samen zijn uitgerekend én een even zware baby krijgen voor zover ze kunnen inschatten, kan ik me de verwarring voorstellen hoor.

@Elise: nou, ik ben benieuwd! Geniet van je rechtstreekse week!

@Lindaa: dank je wel!

@MirandaT: vandaag je laatste dagje werken! Geniet maar lekker van het verlof in het vooruitzicht!

@Tweety: raar he, ineens een andere achternaam! Ooit went het...

@Sascha: fijn dat alles goed was bij de verloskundige

@Azeb: ja, lijkt me ook leuk als je zelf kleertjes kunt maken. Ik vrees dat ik niet beschik over jouw natuurtalent...

@Krisstel: ik heb zelf niet zo'n voorkeur over wel of niet ingeleid worden. Ligt een beetje aan de situatie. Stel ze laten me doorlopen tot 41 of 42 weken en de baby is zo groot dat er sprake is van een kunstverlossing of keizersnede, dan zou ik inleiden een betere optie vinden. Als ik echter zie hoe lang het duurt bij FunnyMe, wacht ik net zo lief op de spontane bevalling (maar dan wel hopen dat deze niet meer te lang op zich laat wachten). Ik vind het echter wel lastig als het zo afhankelijk is per gynaecoloog, dan weet ik niet wat wijsheid is. En ik hoop voor jou dat je volgende week geen sport meer hoeft te zien!

@Dniise: wat fijn dat je alle spulletjes bij elkaar hebt!

@Parr: hoe was het bij de tandarts? Rot voor je dat je zo'n slechte nacht achter de rug hebt zeg!

@Ingeltje: ik hoop dat de kleine heel snel komt! En ik las net pas dat ik mijn man een knuffel moest geven, dus dat heb ik maar even met terugwerkende kracht gedaan...

@Jekkia: ik hoop dat je nog een paar uurtjes hebt kunnen slapen.

@Kaatje: van harte met je 36 weken! Wel vervelend dat je zo slecht hebt geslapen.

@IrisB: jij ook al zo'n slechte nacht achter de rug? Lijkt me heel vervelend als je zoveel last hebt van je heup.

@Tweety: hoe is het met doggy? Nog ziek?

@Dreames: ik denk niet dat je de kleine klem kunt zetten. Klinkt wel als indalen.

@Jannes: wat spannend, je hebt een datum!

6. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    goeiemorgen!

Ik heb weer aardig wat moeite moeten doen om alles bij te lezen sinds gisterenmiddag pfff
    Maar gelukt!

Ik heb een paar mooie buikjes en slanke lichamen voorbij zien komen.
    Verder is het mij te veel om overal op te reageren.

Ego: gisteren weer bij de VK geweest en onze meid ligt officieel VIBI en de verloskundige zei "als ze nog verder daalt kunnen we al zwaaien" dus ze is er helemaal klaar voor!

Mamameike: ik hou mijn telefoon de komende dagen goed in de gaten!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen girls!

Hier alweer voor de tweede nacht goed geslapen :D ! Het komt volgens mij omdat het 's nachts niet meer zo warm is. Wel 1x op geweest om te plassen maar daarna weer gelijk in slaap gevallen. Hopenlijk kan ik zo nog een aantal nachten hebben.
    Voor al diegene die niet goed geslapen hebben een dikke knuff en gewoon veel dutjes doen vandaag!

@ Roshi we hadden nog niet betaald voor de gordijnen dus dat valt nog mee. Maar jammer is het wel.
    @ Azeb fijn dat het wiegje klaar is!
    @ Sasha ook lekker alles goed bij de vk. Bij jou begint het ook al aardig op te schieten! :D
    @ Krisstel zodra de kleine er is ben jij zelf een en al met sport bezig! ;)
    @ Parr succes bij de tandarts en yippie verlof! :D
    @ Ingeltje ha ha ik heb gisteravond niet meer bijgelezen maar ik heb mijn hubbie vanochtend wel een dikke knuffel gegeven.....ik wist gewoon dat jij hierom gevraagd had ;) 8)
    @ Irisb wel leuke dingen vandaag op het programma, veel plezier bij de partnerles 8)
    @ Tweety oh wat zielig voor jou en hond. Is hij er nu weer beter aan?

ha ha de grote verwisseltruc tussen wupje en pupke :) ! Tsja beiden uit Limburg en bijna gelijk uitgerekend en ook nog een bijna even grote baby..... we zijn gewoon een tweeling! ;)

Zo ga me aankleden en lekker met mijn mammie de stad in.
    Ik hoorde trouwens dat Danielle van Lange Frans ook nog niet bevallen is. Zij is al over tijd geloof ik. (was net op radio 3fm)

Fijne dag vandaag!

8. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Oh Jannes de 27e....... spannend

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Verder heb ik niet zoveel spannends te melden. Ik heb een redelijke nacht achter de rug. Wel werd ik halverwege de nacht wakker van gemiauw van een van onze katten. Normaal hoor ik dit niet maar ik mag nog niet met oordopjes in slapen i.v.m. de gehoorgangontsteking. En aangezien de kat (of beter gezegd: poes) bezig bleef, ben ik maar op onderzoek uitgegaan. Bleek dat ze opgesloten zat op het berghok. Ze is schijnbaar toen mijn man daar iets heeft gepakt mee naar binnen geslopen en mijn man heeft haar vervolgens opgesloten. Dus het zielige beestje maar even bevrijd, heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaan, hihihi.

Straks even de klossen ophalen voor de kraamtijd en daarna even lekker Maastricht in om wat winkeltjes te kijken en een terrasje te pakken. Vreselijk he, dat verlof!

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh jannes de 27ste komt al heel dichtbij! :D Spannend geniet nog maar even van je laatste dagen rust!

Reactie pupke:
    "aangezien Wupje en ik ook nog samen zijn uitgerekend én een even zware baby krijgen voor zover ze kunnen inschatten, kan ik me de verwarring voorstellen hoor"

Ha ha zie je wel zelfs dezelfde gedachte!

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Wupje: of misschien zijn we wel dezelfde persoon! Ik werk in de psychiatrie en daar worden wel eens mensen opgenomen met een meervoudige persoonlijkheid...

En over Danielle van Lange Frans: zij kan toch nog niet overtijd zijn aangezien zij toch ook een septembermama is? Of misschien krijgen beroemde mama's wel een maandje korting ofzo...

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo dat was de tandarts weer. Dacht dat ze de oude vulling voorzichtig uit zouden hakken of zo :( Zie ik boren langskomen met de vraag verdoving of zonder? :confused: nou ja zonder, ben zwanger :( Deed wel ff zeer maar gelukig was dat alles! Nu wennen aan de nieuwe vulling.

@IrisB zo drukke dag voor de boeg!

@tweety oh jee wat een gedoe! hoe gaat het nu met de hond?

@jannes oh spannend! :D :D

FunnyMe had geloof ik gisteren een rustdag, hopelijk zet het vandaag wel door!!

@Mss Ace al vibi :D super zeg!

@wupje ja is niet meer warm idd, maar moest wel de vent. aandoen vannacht :confused: pfff :( Danielle overtijd? maar zij toch sept.mama zoals wij? super dat je goed geslapen hebt :thumup:

zo uk heeft weer de hik :) zit te twijfelen hier, een beetje poetsen of een dutje proberen? voel mij wel bagger iig :(

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo!
    Mijn theorie 'goede nacht-slechte nacht' klopt nog steeds! Lekker geslapen vannacht, al heb ik wel steeds meer moeite met inslapen.
    Ga vnadaag de klossen proberen te regelen zodat we dit weekend het huis helemaal baby-proof kunnen maken samen. Babykamer weer netjes inrichten, klossen onder het bed en volgens de regels opmaken, box in elkaar zetten, laatste dingetjes voor vluchttas in orde maken.
    Dinsdag ben ik 36 weken, wel lekker als het dan klaar is.
    Misschien kom ik vandaag ook nog aan de babywas toe, dat moet ook nog steeds. Maar kan volgende week ook nog wel.
    Meiden, fijne dag vandaag, ik zal hier wel weer regelmatig verschijnen vandaag vermoed ik.
    Groetjes
    Azeb

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, spannend !

Pupke, ach slechte nachten ben ik inmiddels wel aan gewend. kan ik vast wennen voor straks :rolleyes:

mss ace, klaar om te komen dus ! spannend.

Was net even in het tweeling topic aan het kijken of daar al iets bekend was over Funny, kom ik een dorpsgenootje tegen.. klein wereldje ( of een groot forum :) )

Danielle.. is een september mama dus overtijd lijkt me niet.. tenzij besloten is dat het eerder moet komen,maar ja dan zou het gehaald worden

15. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    goedemorgen meiden

wat kunnen jullie kletsen zeg (moet 25 :confused: pagina's teruglezen)
    ga ik zo even doen maar moet eerst weer naar de gyn(heb ondertussen een abonnement daar :) ) en ga dan alles lezen en jullie horen het

veel liefs debby

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nee die Danielle van Lange Frans kan niet overtijd zijn. Ik weet nog dat zij het aankondigde (was ze 6 weken zwanger!) en toen was ik al verder. Dus ze is na mij uitgerekend.

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Ik las van de week in een tijdschrift een interview met lange frans en daniëlle en had inderdaad begrepen dat ze ook nog wel een paar weekjes moest tot de uitgerekende datum.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb haar even opgezocht met de zoekfunctie. ze is 9 sept. uitgerekend.

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @azeb moet jouw eigen bed ook volgens bepaalde regels opgemaakt worden voor straks? hoe dan?

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hij bedoelde ook de kleine en zichzelf :p

Deel Deze Pagina