Dat ik dit hier neerzet.. sorry poesjes: maar je kan ze het beste laten schrikken (wel subtiel aub hihi). Katten leren het beste als er iets onverwachts gebeurt, waar ze van schrikken. Onverwachts water met een waterpistooltje op ze schieten bijvoorbeeld. Maar ze moeten niet zien dat jij het doet, want dan zijn ze slim genoeg om er wel te komen als jij er niet bent. Maar doe het wel met een beetje liefde...
zo ben stout bezig mijn brownies zijn bijna klaar maar zit nu aan een schaaltje roomijs met choco saus en hagelslag, mssn dat uk dan het koud krijgt en zakt?
Idd krisstel probeer zonder dat hun het weten en zien hun te spuiten met een planten spuit of waterpistool! anders kon je ook iets in jouw tuin strooien.. weet alleen niet meer wat dat was
He bij jou ook al? Bij mij de hele dag al, echt zo'n zeurderig naar ongesteldheidsgevoel in mijn buik Niet superpijnlijk, wel vervelend! Dus ik ga maar doen wat je het beste kan doen met dat gevoel (met dank aan Parr voor het idee) Lekker een bak ijs pakken en op de bank een dvdtje kijken XXX
ja ik ga ook op de bank want mijn buik is op het moment een baksteen en doet echt pijn, maar geen ongi gevoel maar gewoon echt pijn! ga even iets lekkers zoeken en kruip dan lekker op de bank. tot straks dames xxxxxxxxxxxxxxx
@Parr, leuk dat de wieg (eindelijk) binnen is..enne netjes toch als je het zo zou doen. Mijn moeder werkt bij de thuiszorg en heeft een pak matrasbeschermers meegenomen. Je kan ze ook bij de Ikea, Hema of Prenatal kopen. Lekker lekker lekker..brownies! @Lola, heb van de week wel twee keer de tuinslang erop gezet blijkbaar helpt het bij deze niet. Bedankt voor de link. @Yule, kan me voorstellen dat je dan echt beurs bent hier draait de kleine continue mee..dus krijg de schoppen nog aan beide kanten. @Ingeltje, zo erg ben ik niet hoor haha vind het ook prima dat andere mensen wel gek op katten zijn maar ik hoef ze niet steeds in mijn tuin. Vorige week liep hij opeens in de woonkamer want wordt het straks..in de box? Vanaf hoeveel weken kan je echt een voetje vastpakken (hoor zo vaak dat dat kan op het einde)?
Krisstel: ik denk dat dat een beetje van je baby afhangt. Die van mij kan erg handhandig (eh, hardvoetig?) zijn dus een voetje kan ik soms wel beetpakken ja Enne over die katten, ik heb wel eens gehoord dat je dan koffie in je tuin moet strooien. Die uit het filter komt he, niet zo uit het pak. Maar of het echt helpt, weet ik niet...
ik heb van mijn 1e zwangerschap ook striae op mijn billen overgehouden. Vind het zelf niet zo'n probleem. Ten eerste kijk je er zelf niet tegenaan, en ten tweede, ik ga toch niet naar het nudistenstrand Oja, sauna... ben ik nog nooit geweest dus.
bevalbed: ik heb de kraamdoos onder mijn bed staan, zodra het begint pak ik of mijn mannetje het er wel bij. Heb bij de eerste 1 keer een nacht geprobeerd met zó'n bedzeil te slapen, wat een ramp. Bij de tweede braken mijn vliezen wel 's nachts in bed en omdat ik lag, gutste het er niet in een plons uit en lukte het om er een kraammatrasje onder te leggen (moest ik wel ff mijn man voor wakker maken). Nu het is het wel zo dat wij niet een nieuwe matras hebben, het kopen van een nieuw bed met matras hebben we maar even uitgesteld tot na de bevalling (en borstvoedingsperiode, want ook dan kun je in bed lekken ).
Das voor tegen de mieren, katten lopen daar gewoon om heen (tenzij je je hele tuin volgooit) Je hebt van die cacaoschillen maar die stinken als het heeft geregend, peper strooien helpt ook maar eventjes (is meer iets voor binnen) van zilverfolie houden ze niet (vinden dat geluid irritant) Flinke plens water helpt het beste of je tuin met prikkeldraad afschermen. Verder is er weinig aan te doen, zijn nogal eigenwijze beestjes (ja een hond kopen en in de tuin neerzetten )
Ben ik even in de stad kan ik alweer 3 pagina s lezen! bed: Ik moest van de kraamzorg een extra kraammatras kopen en afdekplastic, dat moet ik over het hee bed doen, (neem aan onder het hoeslaken) als de bevalling begonnen is. Maar ik heb ook nog vloerbedekking in de slaapkamer daar zal toch niets mee gebeuren? tja en die katten daar zijn ook speciale korrels voor van het merk reppers, maar volgens mij werkt er helemaal niets! Ik baal er ook altijd gigantisch van en ben wel gek op katten.
Hey! ben ik weer. nou een hele onderneming hoor met de hond weg. ben de straat nog niet uit begint het te regenen,dus ik weer terug naar huis, ramen dicht. plu mee en hup weer op weg. Halverwege ben ik eerst een kwartier op een bankje gaan zitten uithijgen en toen maar weer terug naar huis.' Hier weer uithijgen en toen maar wat in huis gedaan. beneden alles gestofd en de swiffer er doorheen. kan het er vanavond weer tegen aan als de visite komt. Anno, heb je psp? Mijn ouders zullen niet roken waar de kleine bij is, maar mijn svader zegt dat ik hem niet kan dwingen in zijn eigen huis niet te roken, heeft hij gelijk in maar vind wel dat hij er rekening mee kan houden. Gevolg is gewoon dat zodra hij thuis is ik snel weg ben.. haha zeker sukkel op die bromfiets Sunshine, ahh die arme man van jou.. mannen met griep denken meteen dat ze dood gaan vraagt ie al heel zielig om soep? Lindaa, hier schommeld de ontlasting ook hoor, ik denk dat je je endeldarm voelt, die kan in de verdrukking komen door je baarmoeder Zo in de tussentijd is moeders langsgeweest en heeft het konijnenhok even leeggeschept. kan die er ook weer een week tegenaan Miracle, super dat de kleine gedraaid is ! Miranda, thanx voor het buddynieuws, en nu idd hopen dat dit wonderen doet en het allemaal erg snel op gang komt. Lijkt me trouwens wel een raar idee, dat ze daar stokjes gaan plaatsen :-? Krisstel, emmer water erover. Mijn buren houden ook niet van katten,dus heb ze toestemming gegeven om er een emmer water overheen te gooien als ze ze echt uit de tuin willen houden. Natuurlijk niet midden in de winter !.. buurman pakt nu een waterpistool om ze uit de tuin te spuiten haha. vind ik een stuk beter dan mijn achterbuurvrouw,want die gooit stenen naar ze Parr, goed idee. lekker veel stennis schoppen,krijg je bergen korting leg hier alleen de matrasbeschermer op bed Hier raadde onze vk me aan om de matrasbeschermer die nu in het kraampakket zit voor onder de baarkruk te halen en een nieuwe bij de thuiszorg winkel, omdat ze daar een soort verkopen die dus minder zweet en stukken minder kraakt. Stuur je een paar brownies op? Lindaa, knuff meid. ik wil die striae wel van je overnemen hoor, ik heb toch al een uitgezakte kont vol putten blijf onthouden waarvoor je het doet ! Jikke, hier ook stijf. hoef ook niets belangrijks te laten vallen want dan heb ik pech.. kan het niet meer op pakken Wens, zie het al helemaal voor me.. jij je man wakker porren, schat wil je even zo'n matrasbeschermer pakken.. nee dat andere matje... ja die ja.... haha levendige fantasie heb ik weer
je kunt ook bij de dierenspeciaal zaak van die stokjes met een soort watje er op kopen. die stinken vreselijk voor de katten. komen niet eens in de buurt (zo leerde ik hun van mijn planten af te blijven) mssn een paar plaatsen. Maar goe als het geregend heeft weet ik niet zeker of dat helpt ik heb maar een keer de hakje gevoeld van uk.. wacht gretig op de volgende keer
nee heb ik niet kaatje, ik heb ook al een keer een hakje gevoelt, verschillende keren, onze kleine uk ligt altijd met de rug naar links en schopt ongeveer op dezelfde plek dus als je geduld hebt en hij/zij is actief kun je het voelen bij mij. ben weer terug de bank op, buikpijn en harde buik zakt al, helaas haha xxxxxxxxxxxxxx
Oh brownies daar heb ik echt zin in! Hmmmm.... Nouja heb net al een pak zure matten op dus ik hou me maar even koest. Dames ik ben zoooo trots op mezelf: heb drie kussentjes (één vierkant, één hartvorm en één in de vorm van de beginletter van ons ukje) en een rokje genaaid (ja ik weet het, ik verklap hiermee het geslacht van ons Hummeltje maar de enkeling die ik persoonlijk ken die hier meeleest die weet het ook al dus dat heeft niks...). Wij krijgen dus een meisje! Geen idee of ze het rokje ooit aan gaat passen, volgens mij is ie veel te klein, maar het idee is leuk. Het hartje is een beetje schokkerig in plaats van mooi rond, maar ik ben nog maar een beginneling natuurlijk Ook hiervan zal ik dit weekend fotootjes plaatsen