katten er is een bepaald middel die je kan spuiten of strooien maar als het een paar keer heeft geregend is dat ook weer weg. koffiedroes kan je doen maar danmoet je idd wel veel neer gooien zal ze daarop lopen dan komt het tussen hun tenen en dat vinden ze niet prettig bovendien met wassen smaakt het goor.
voetje pakken is mij nog niet gelukt, maar ik heb wel steeds een uitsteeksel in mijn linker zij, volgens mij is dat een knie en geen voetje, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik moet het altijd wel even terugduwen (die bult) want anders doet het echt wel pijn! Ik denk dat ze met de beentjes over elkaar ligt. Zoiets zeg maar. http://thesimplelightcafe.files.wordpress.com/2007/06/views_of_a_foetus_in_the_womb_detail.jpg
Jeetje Azeb, 1 dagje op de naaimachine en je kan een hele collectie beginnen! Dat moet wel talent zijn..! Ben benieuwd naar alle fotootjes. Mag het op de lijst, dat je een meisje krijgt (roze) of liever niet?
Ja hoor zet er maar op. Ik had hem nog niet opgeruimd en dacht vanmiddag: wat kan ik eens proberen te gaan naaien? Eerst dat vierkante kussentje, dat ging zo goed dat ik maar even door ben gegaan
@kaatje thx ik heb je een mail gestuurd met foto. leuk hoor azeb een meisje. ik wordt steeds nieuwsgieriger naar de onze maar we hebben echt geen idee. ik ga afsluiten, hubbie is zo thuis en dan eten en boodschapjes doen. fijn weekend alvast voor iedereen en ik denk tot maandag pas. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Buddybericht van FunnyMe! Jaaaa! Gyn komt zo ene kindje naar beneden duwen en als ze ingedaald is breken ze de vliezen! Einde buddybericht Spannend, spannend! En ik heb nu officieel verlof, nou ja eerst 2 weekjes vrij en daarna officieel verlof ! Lekker hoor. Hoef pas 5 januari weer te beginnen
Super Miranda: lekker genieten! en goed nieuws voor Funny! zou het nou eindelijk mogen gebeuren vandaag?
pfff ik heb echt nergens puf meer voor de laatste dagen! hoop echt dat het snel klaar is nu! ik slaap eigenlijk alleen maar en verders niks...beetje lezen en tv kijken Ben ook even met de traktatie voor emma op school bezig geweest. We hebben een poppenbedje gemaakt en daar heb ik oase in gedaan. Die hebben we vol gesmeerd met behanglijm en daar muisjes over heen gegooid. Straks zetten we daar lollies tussen met een kaartje er aan t ziet er wel leuk uit!
Leeeuk mamameikee! Jij bent het dus ook zo zat! We duimen duimen! Hier zit voetje altijd rechts in mijn buik, net onder de ribben. Kan het echt voelen uitsteken. Echt vastpakken gaat niet, want daar staat de buik te strak voor
ik zie hier ook regelmatig een voetje voorbij schuiven, tenminste ik denk dat het voetjes zijn ... heb ik weer, heb ik eindelijk lekker rust omdat de kids een nachtje uit logeren zijn, ga ik toch weer toegeven aan mijn nesteldrang
@kaatje hmm mssn dus slimme zet om een 2e matras beshermer te halen idd voor de baarkruk... stenen gooien gooi er maar eentje tegen haar aan kijken of zij het ook lekker vindt @azeb een meid @yule ik denk dat ons uk ook zo ligt. krijg wel porren en zo maar dan van een bult en niet van een hakje of dan wel hakje maar te snel om het te pakken Yyeeeeeee het schiet op met FunnyMe! maar waren haar beebs nog niet ingedaald dan? Zet hem op meid @mirandaT ook al verlof
ingeltje...leuk zo'n voetje onder je ribben! hier kan vastpakken ook niet zo makkelijk...staat te strak heb nog even (hopelijk mijn laatste) buikkies in mijn album gezet
Ongelooflijk... en wat ongelooflijk mooi.. ik word er stil van (en dat ben ik niet zo gauw!) Prachtige foto
oh Funnyme, ik hoop echt dat het gaat gebeuren vandaag! We wachten in spanning af.... hihi Krisstel, mijn ouders hebben de ooievaar gemaakt, dus ik weet niet hoe groot ie wordt...maar de tuin is echt een oerwoud, dus dat is echt nodig! Parr, nee je mag echt een verdoving bij de tandarts. Heb er vorige week de gyn nog voor gebeld... Oh en ik lees dat sommige van jullie ook last hebben van katten in de tuin. Hier is het echt vreselijk....eentje plast er zelfs in het portaal voor de deur....zo vies...sorry ik ben ook echt geen kattenmens en er zelfs bang voor. En wij hebben nog wel een hond, maar daar zijn ze niet van onder de indruk. Ik heb nu peper gestrooid, in ieder geval onder het portaal... Dus goede tips zijn hier ook welkom! Heb vandaag weer auto gereden! gisteren al een klein stukje, en vandaag naar mijn ouders, 20 minuutjes rijden. Heerlijk, weer vrijheid terug. Mijn ouders stonden helemaal verbaasd te kijken toen ze me alleen aan zagen komen. @Mooie buik mamameike! @Wens, geniet van je rust meid @MirandaT geniet van je verlof! @Azeb, leuk een meisje! Wij gaan even eten maken, tot later!
@mamameike oooh gave buikfoto's @steen ik krijg nu al commentaat van mijn moeder en broertje dat ik niet meer op de brommer mag hallo wil ook een beetje vrijheid haha
Owww spannend zeg van Funny! Mamameike, wat een geweldige mooie foto's... Ongelofelijk eigenlijk hoe daar 2 hele babies inzitten... Azeb, een meisje! Steen, lekker dat je weer wat mobieler bent. Hier zie ik wel eens een voetje langsgolven rechts, maar vastpakken lukt echt niet. Ego: IK HEB VERLOF! \/ \/ Heb getrakteerd op cakejes dus met muisjes. Zal zo een foto in mijn album zetten. Supersimpel gemaakt en ziet er erg leuk uit. Gaan we dus ook doen voor de kraamvisite. Ga zo quiches mken met broccoli en zalm, mmm...
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE en CARIEN ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 cm - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV IN DE BUIK: 29 meisjes ... 9 jongens ... 10 mama's laten zich verrassen ... 10 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 2 jongetjes, 3 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof! 18: Marijke1982 verlof! Cossy vk en liggingsecho Dreames vk 19: Dreames verlof! Yule vk 20: Roshi groeiecho Lindaa vk 21: Jekkia keizersnede ingepland!! Marielle vk 22: Sunshine80 groei- en liggingsecho, parr1983 vk 26: Babystyle vk Miracle08 vk 27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!! 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk September: 09: Elin groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!