@kristell als je niet van sport houdt kan ik me voorstellen dat je geen sport meer kan zien. Gelukkig vind ik de OS wel leuk dus ik vermaak me wel tussendoor. Gefeliciteerd met 38 Wk @dnisse 5 uur in de ikea mijn hemel dat hou ik normaal al niet vol. @kaatje gefeliciteerd met 36 wk @tweety oh dat is niet fijn. als je al hoog zwanger bent en dat je hond dan ziek word. gefeliciteerd he. @jannes yoepie een datum. spannend hoor. @pupke maar ik ben wel lief hoor. hihi katten z´n daar erg goed in. @kristell Die van mij is ook zo´n sport fanaat dus die verheugd zich er ook al op. Maar zegt niks hoor jongen of een meid want mijn man zou hem of haar meenemen naar het feyenoord stadion. We weten natuurlijk dat het een jongen wordt, maar het had hem echt niet uitgemaakt. hihi @dorientje nou sterkte meis @anno103 37 wk gefeliciteerd @sunshine80 nou sterkte dan maar mannen die ziek zijn hahah en beterschap voor je man. @lindaa ik herken dat wel hoor. Bij mij zeiden ze dat die kleine je darmen flink in de weg ligt en dat het daarom moeilijker kan gaan. En daar kan je zeker ook pijn van hebben. Een kleine tip als je over je buik wrijft altijd met de klok mee. Want zo lopen je darmen ook. @kristell gewoon een emmer water. Daar schrikken ze van en krijgen ze niks van. En ik hou van katten, maar ik snap als je het niet wilt dat het moeilijk is. Als je het maar wel dier vriendelijk houdt. @funny me nou we duimen voor je meid. succes ga zo ff ego
Wat een boel meiden op de lijst he? Ben net terug van de kapper en superblij met mijn nieuwe coupe. 't Is een korte boblijn geworden in een mooi donker kleurtje. Ooooh, dat klinkt goed voor FunnyMe! Morgen zeker babynieuws! Heb net ook het boekje 'Duik in je weeen' gelezen (16.95 bij Bol.com). Ook een aanrader. Helemaal niet dik en makkelijke oefeningetjes om je op de bevalling voor te bereiden met tekeningetjes erbij. Hoe je verschillende weeen op kan vangen en hoe je moet persen enzo. Zeer nuttig!
hier ff ego. Eerst vanmorgen klossen gehaald voor het bed. volgens mij heb ik een polstok nodig om straks mijn bed in te komen. Daarna naar de gyn Alles was goed kleine wordt op een 8 ponder geschat. Maar omdat ik deze week de kleine wat minder had gevoelt moest ik toch weer aan het ctg. Ook daar was alles goed. er is nog genoeg vruchtwater en ligt helemaal vast en ingedaald. Was wel heel moe en heb daarna lekker geslapen. Ga zo na atwt nog ff wat doen en vanavond kijken voor een box. Zondag komt mijn zus de kinderkast brengen yippie dan is echt alles klaar. dan ben ik er helemaal klaar voor.
@funnyme o hoop zo dat je vandaag je beebjes mag vast houden ga nu ff iedereen achter zijn kont aan zitten om naar de verjaardag te gaan pfff mannen hihi.
wie wilde ook al weer het nummer van marco slaap maar ik ben hem nu op mijn com. aan het zoeken zodat ik hem kan mailen ofzo.
is al geregeld Ik ga lekker met mannetje spontaan uit eten, leuke tent zoeken en smullen maar! Zal wel even duren voordat we weer saampies uit eten kunnen, dus ga lekker gnieten. Tot vanaaf!
@Pisum, oh lachen zeg...mmm misschien mag ik dan toch niet klagen hoe 'hard' de kleine nu schopt. @Jekkia, onze buren hebben 'gelukkig' twee honden, die zijn nu op vakantie. Wie weet durft die poes straks niet eens meer want dan moet het bij hun door de tuin @Mica, hoop ook niet dat de vliezen breken boven de vloerbedekking...mocht het gebeuren dan ga ik denk ik meteen naar de badkamer...mmm wisten we alles maar van te voren @Kaatje, stenen? misschien de stenen eens teruggooien, gek mens. @Azeb, wat leuk dat je zo crea bent. Ik wil straks ook op een naaicursus. @Miranda, eindelijk verlof En wat een goed buddynieuws! @Meike, mooi! @Steen, wat heerlijk of niet dat je er weer even tussenuit bent geweest. Leuk idee van je ouders die ooievaar! @Elise, oooh als het een meid is dan gaat ze denk ik ook 'verplicht' mee naar het stadion haha. Fijn dat alles goed was bij de vk. Het voetje voel ik wel goed en je kan het ook zien aan de buitenkant maar om nou te zeggen dat ik die voet ook kan vastpakken ..lijkt me zo grappig. (misschien maar gewoon een paar weken wachten, dan kan ik zeker de voetjes vastpakken )
Vriendin van mij heeft foto's van mijn buik gemaakt. Ze is ze nog aan het bewerken maar heb er 1 in mijn album gezet. Knuffeltje hebben we van mijn ouders gekregen en komt bij onze Uk in bed te liggen. Daar slaapt mijn vriend al ruim 7 maanden mee dus heeft ze zijn geur altijd dichtbij.
Ingeltje, dank je voor de tip! Hihi mijn man is actief en heeft net al gestofzuigd en alle meubeltjes goed gezet. Dus ik ga nu de foto's in mijn album plaatsen. In het wiegje ligt één zelfgemaakt kussentje en in het ledikantje nog twee. De wieg komt straks eerst bij ons op de kamer. Groetjes Azeb
@Elise: wat fijn dat het ctg goed was. @Jannes: mooie foto! Wij hebben er ook een paar gemaakt afgelopen weekend, ga ze even in mijn album zetten. 10 minuutjes geduld en there they'll be. @Azeb: lief kamertje! En die kussentjes zijn super gelukt!
@Azeb: leuke foto's! Zal ons kamertje en wiegje ook eens vastleggen. @Yule: ben benieuwd naar jouw foto's....
@jannes mooie buikfoto! @azeb mooie babykamer @yule ook mooie buikfoto! @krisstel nog een paar weken wachten dan hou je het voetje echt in jouw hand vast hoor