September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Yule, je buik is echt weer gegroeid! Mooi hoor!
    @Azeb, heel mooi kamertje! Zal ook morgen eens foto's maken :)
    @Jannes, jij ook een hele mooie buik zeg!
    @Ingeltje, eet ze vanaaf! Geniet ervan!

Ik ga nu naar yoga, lekker ontspannen :). Moet me er alleen toe zetten om op te staan haha.

Fijne avond allemaal!

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    veel plezier Miranda!

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    he meiden,

hebben jullie dat nou ook? nu de bevalling dichterbij komt dat je het gevoel hebt dat je nog iets vergeten bent? terwijl je alles al klaar hebt en in principe wel kan bevallen?
    Ik heb de hele tijd het gvoel dat ik nog iets doen moet ofzo,, terwijl alles al klaar is.. :rolleyes:

4. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Zo ook weer ff hier. Heb echt n heel erg chaotische week achter de rug. Gister op crematie geweest en dat was echt heel erg heftig. De hele zwangerschap eigenlijk geen huilbuien gehad en deze week was verschrikkelijk. Heb de hele week lopen huilen. Vandaag gaat het gellukkig weer wat beter.

Tip tegen katten: Er bestaat een middel dat heet kattenschrik en dat is verkrijgbaar in vloeistof en korrel vorm. Verkrijgbaar bij tuincentra en bij agrarische winkels. Verder idd koffie dik in de tuin strooien maar of het echt helpt :(: En er bestaat een plant waar ze echt een hekel aan hebben. Weet alleen de naam even niet meer. Verder zitten ze vaak in tuinen waar ze veel aarde tot hun beschikking hebben. Dus de oplossing is volgens mij de hele boel volstorten met betton of grind. Of zelf een kat nemen dan heb je minder last van andermans katten. Die van ons jagen andere katten iig wel altijd weg.

Allemaal mooie buikfoto's heb ik langs zien komen, mijn complimenten daarvoor.

Wel fijn om te zien en te lezen dat het andere mensen minder opvalt als je zegt dat je al 26 kg bent aangekomen. Als ik het zeg dan zegt iedereen ook van tsja in het begin groeide je wel maar nu ben je echt mooi zwanger. En is het alleen de buik die groeid.

Ontlasting: het valt me mee dat het hier nog redelijk gaat met al die ijzerhoudende voedingsmiddelen die ik tot me neem. Moet wel zorgen dat zodra ik drang krijg ik wel meteen ga.( Lekker smakelijk ;) )
    Heb meer moeite met de voetjes die in mijn ribben wonen! Weet me echt zo af en toe geen houding meer aan te nemen. Waggel dan maar wat rond en wieg de buik wat heen en weer om de beeb wat te laten zakken.

Iedereen met klachten heel veel sterkte ermee. Maar hopen dat we snel straks onze kleintjes mogen vasthouden. En dat ze allemaal helemaal gezond mogen zijn.

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Jannes, mooie foto zeg!

@ Azeb, wauw wat een superleuk kamertje! En die kussentjes kun je zo verkopen :D Op het forum ofzo ;)

@ Yule, prachtige buik! Kan ik echt jaloers op zijn...

Hier waren de quiches wonder boven wonder gelukt, eigen draai aan een recept geven is altijd een gok ;)

Lief is aan het x-boxen boven, misschien ga ik hem wel gezelschap houden, ben moe.

Morgen viert mijn vader zijn verjaardag. Mijn ouders hebben een enorme club vrienden uitgenodigd en een autospeurtocht uitgezet van 2 en half uur. Lijkt me lachen! Hopelijk houden we het droog.

Fijne avond allemaal!

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Lindaa: ja, dat gevoel heb ik ook wel, alhoewel er hier ook nog steeds wel klusjes zijn die nog moeten. Maar ik blijf maar uitstellen. Ik denk dan ook dat de beeb nog even op zich laat wachten, anders zou ik wel ernstig aan de poets zijn denk ik.

@Ydnic: hopelijk gaat het weer wat beter meid! Een sterfgeval is niet niks, zeker nu niet.

Meiden, ik ga denk ik maar eens vroeg naar bed. Er is toch niks op TV en ik heb nog niet geslapen vandaag, was om 8 uur op, dus ik mag wel weer mijn oogjes dicht gaan doen. De poezen slapen ook al uren, dus erg gezellig is het niet hier... :rolleyes:
    Fijne avond en tot later!

(als ik terugkom is er babynieuws he? ;) )

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Idd hier ook. Ik ben op de 25kg gekomen maar mensen kijken mij dan echt met een open mond want het schijnt niet zichtbaar te zijn. Ik hoor wel dat ik erg mooi zwanger bent qua buik en verhouding, dit helpt mij af en toe om tevreden te blijven met mijn zelf ipv de weegschaal te mollen :) helpt wiegen de voetjes te zakken? als ons uk hoog ligt ligt het hoog voor dagen :( Dus nu is mijn middenrif helemaal beurs...

8. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Dank je yule.

Linda hier ook druk in mijn hoofd. Van alles aan het bedenken wat er nog moet gebeuren of waarvan ik denk dat het nog moet gebeuren. Slaat echt nergens op. Het huis is helemaal spik en span en alles staat hier idd ook al tijden klaar. Denk dat dit komt omdat we nu teveel tijd hebben om over alles na te denken.

Wou zo de kraammatras op het bed doen maar begin nu wel te twijfelen nu ik jullie verhalen zo lees. Het lijkt me niet zo prettig als het nog warm gaat worden en het lijkt me ook niet echt absorberend. Misschien gewoon een celstofmatje naast het bed leggen met een badlaken erbij dan kunnen we het zo pakken als het nodig is.

9. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Parr: het maakt bij mij wel wat verschil. Ik wieg wat en doe mijn arm onder mijn borst en duw dan gewoon hard terug. Dan kan ik het meestal redelijk weg duwen. Duurd niet lang maar kan weer even naar lucht happen.

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja dat moet het zijn ydnic..
    misschien hebben we de dingen wel iets te "vroeg" klaar.. dat we nu elke keer weer na gaan of we iets vergeten zijn..

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: ook mooie foto's. Als ik de andere van mijn vriendin heb gekregen, zal ik ze uploaden.

@Ydnic: crematies zijn nooit leuk. Sterkte

@Freesia: veel plezier morgen

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lindaa denk ook dat het aan ligt dat wij alles 'te vroeg' klaar hebben. Mijn verlof is vandaag ingegaan maar de meete wasjes zijn al gebeurd, de meeste enveloppen zijn geschreven, lijsten zowat klaar, vluchttas zowat klaar, etc.. tja wat meot je anders als je al 2 mnd thuis :rolleyes: zit nu ook te dobben of er nog iets was..

@ydnic ja ik duw dan ook weg en dit helpt ook maar tijdelijk, uk is erg eigenwijs haha, soms als ik wegduw zwemt uk weer terug en geeeft mij dan ook nog een por :D

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Flink duimen voor Funnyme!

Mamameike vergeleken met jouw buik ben ik haast plat ;) mooie foto's zeg!

Steen Je kunt ook proberen om aluminiumfolie in portaal te plakken waar ze plassen, houden ze ook niet van. Heb het hier tegen de muur (rotzakken krabten hier behang van de muur). Azijn schijnt ze ook tijdelijk af te schrikken (maar ruikt ook smerig)
    Geen chloor gebruiken, daar schijnen ze juist op af te komen (ooit es gehoord)

Hier nog meer tips om katten uit je tuin te weren:
    http://users.skynet.be/hofmeester/tuina ... lanten.htm

Of zet een stekelige cactus in dat portaal in dat hoekje ;)

Jannes das ook een mooie foto zeg

Yule leuk die foto's. vooral die met het hartje

Linda kwam er vandaag achter dat ik geen babykleertjes in maat 50 had ingepakt (en dat ik eigenlijk best weinig maat 50 thuis heb liggen :oops: ) dus maar gelijk even hier in wc geschopt en leuk setje van Feetje gekocht
    Maar ik ben zo'n type die altijd wel wat vergeet ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, hier idd al een paar keer een uitstekend "knietje" gehad.. hier wel gelukt om voetje vast te pakken. Heel apart.

Azeb, leuk een meisje !

Miranda, thanx voor de buddy update.. hopelijk heeft ze vanavond haar meiden nog in haar armen.

mamameike, mooie buik en mooi bewerkt !

Freesia, verlof :whistle: Leuk die cakejes zo.
    veel plezier morgen !

Elise, dat was ik,maar heb het nummer inmiddels al van ingeLtje
    ( zie dat Ingeltje al had gereageerd )

jannes, leuk zo die foto met het knuffeltje

ow ik vind het zo spannend voor FunnyMe, hoop voor haar dat de bevalling mee valt.
    Zit nu trouwens lekker buiten met de lappie, is nog een lekkere temp buiten.

15. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Hoi hoi..

Pff hopelijk gaat dit helpen voor Funny Me dan..duurt nu lang genoeg voor d'r :(

Jannes wat een mooie buik :D

Freesia wat leuk morgen..Veel plezier..het zou in ieder geval mooi weer worden volgens de berichten ;)

Fijne avond!

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dank je...
    Is niet echt zo hoor, als je van dichtbij kijkt kun je erg goed zien dat ik nog maar een beginner ben ;)
    Maar alle begin is lastig toch!

Iedereen trouwens bedankt voor de complimentjes. Ben zelf ook erg blij met onze kinderkamer. Wil eigenlijk nog wel iets moois op de muur waar het ledikantje staat, een schilderij ofzo of muurstickers. Ben nog niet tegen iets heel moois aangelopen. Maar is misschien ook wel leuk om als cadeau te vragen straks.

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahah jekkia dat is ook niet al te slim he ;)
    Parr: daar heb je helemaal gelijk in, ik zit ook al vanaf 23 april thuis en dan ga je toch automatisch bezig met de voorbereidingen.. en nu tijdens het verlof hebbe we nks meer te doen HIHI

18. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wat een mooie buikfoto's :D Blijft toch mooi om te zien vinden jullie niet?

@Azeb, echt knap gedaan, ziet er goed uit!

Thanks allemaal voor de tips...zal eens kijken of het helpt.

Ga ook vroeg naar bed, er is echt niets op tv. Misschien zo nog ff lekker samen in bad..
    Enne blijft een lekkere temperatuur volgende week, mooi om te bevallen ;)

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Goede avond allemaal :D

Ben vandaag voor schut gegaan bij prenatal :oops: zag zulke leuke setjes kon ze gewoon niet laten hangen. Ging eigenlijk voor een broek voor mezelf kijken (zo'n soort joggingbroek voor zwangere) maar toen ik de prenatal voorbij liep ben ik snel terug gegaan. zegt die verkoopster "zozo u bent lekker aan de shop is het misschien net geboren" :confused: alsof ik als het NET geboren is ga shoppen... naja ook allemaal slingers gehaald (heb er nu wel genoeg :) ) ga zo ff een lijstje maken waar ik welke slinger wil hebben.

Dikke knuffff allemaal en alvast een heeeel fijn weekend!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow roshi, lekkere snuggere opmerking van de verkoopster, had je je buik soms even thuis gelaten?

Deel Deze Pagina