hahaha ja precies ik zei ook al... "zie ik er bevallen uit dan" "nee zegt ze maar sommige mensen houden zo'n buik" yeah right! toen ze de opmerking "nou als het nu maar geen jongentje/meisje (je weet wel) word anders zit je met al die kleertje" heb ik maar snel afgerekend en nee knikkend weggelopen, wat dom kunnen sommige mensen zijn zeg pfff
haha en dat werkt in een prenatal.. ze moeten het personeel daar eens een cursus verkeerd geplaatste opmerkingen geven Zit hier echt goed te balen, mijn zwager zou vanavond met zijn nieuwe "vriendin" langs komen rond 7 uur/half 8. dus ik vanmiddag met al mijn fut beneden gestofd en een swiffer erdoor, wc gedaan en de keuken van buiten zodat het er allemaal weer netjes uitzag.. komen ze niet opdagen. dus mannetje om kwart over 8 gebeld. werd steeds niet opgenomen. na 4x bellen neemt hij op en zegt "als ik 4x niet opneem snap je toch wel dat ik niet wil praten" en hangt zo op. Denk dat we ze ergens bij stoorden maar dan moet je geen dingen afspreken. Al die energie voor niets vanmiddag ( nou ja voor niets,heb een schoon huis,maar ja wel een rug en bekken naar de klote )
@Kaatje precies! Nou ja zeg wat is dat nou voor antwoord als hij mijn broer geweest was moest hij wel een hele goede reden hebben om dit zo te doen.
@roshi dus gaat zij niet alleen vanuit dat jij al bevallen bent en huge achterblijft maar dat jij ook het geslacht niet weet zij heeft haar sixth sense opde verkeerde zender staan geloof ik @kaatje nou al stoorde je hun ergens bij vind ik het toch niet netjes hoor! niet bellen zo van wij komen later of niet eens, en dan ook gewoon zo ophangen neem aan dat manneke zijn broer ff gaat aanspreken hierover? pfff!
@azeb lief kamertje @jannes mooie foto @yule mooie foto @kaatje nou ja zeg das ook raar volgende keer zou ie van mij ook de pot op kunnen als ie langs wil komen.
@ Roshi: nou ben benieuwd waar ze die verkoopster weggeplukt hebben @kaatje: he bah, dat is ook nie leuk als je je afspraak niet nakomt!..
ja hij heeft hem geprobeerd terug te bellen maar hij nam niet op. is nu even zijn gal spuiten bij zijn ouders. Is gewoon lullig dit. om een heel lang verhaal heel kort te maken. Vorig jaar is de vriendin van mijn zwager bij hem weggegaan,en heeft hem achtergelaten met heeeeel veel schuld ( waar hij zelf ook verantwoordelijk voor is hoor ) Het afgelopen jaar hebben zowel mijn schoonouders als mijn man hem met heel veel dingen geholpen. zowel financieel als bv. klussen of schoonmaken in huis. En nu is er een meisje in beeld wat hij via internet kent, pas 1x gezien heeft en hij neemt zijn telefoon niet op, reageert niet op msn enz. Hij gaat er maar vanuit dat iedereen altijd voor hem klaar staat maar van zijn kant komt er niets.. Moet hij helemaal zelf weten maar als hij zo doorgaat trekken mijn man en zijn ouders ook hun handen ervan af en dan zoekt hij het maar uit
@kaatje oh ja bijdehand zeg en zelfs onbeschoft ik heb twee foto´s geplaats van de nieuwe box. En een staat mijn mannetje.
@kaatje en dan ook groot gelijk hoor. Zo te horen is hij flink verwend aan die hulp.. needs a wake up call! en vooral dat hij, hoogzwanger met BI, alles in orde maakt voor de visite en zo gaan doen :c:
Super schattige box, en nu zien we jouw en je mannetje ook eens. Ideaal dat jou box zo hoog kan. de mijne kan op twee standen. helemaal laag en in het midden. moet dus sowieso bukken om de kleine eruit te halen. Volgens mij krijgen jullie een super creatieve babykamer !
Kaatje: dat is geen manier van doen natuurlijk.. al helemaal niet als jullie zoveel voor hem gedaan hebben.. elise wat een mooie box! en leuke foto van je mannetje HIHI!
Wauw mooi kamertje en een prachtige wieg Azeb! Echt heel mooi gedaan! Hoe zou het met funnyme zijn..!?!?! Jeetje Kaatje, dat is ook wel erg vreemd zeg van je zwager... Jekkia, bedankt voor de tips! Hier een rustig avondje, lekker dvd gekeken. oh ja straks nog wel even een pyama met knoopjes gehaald, dat is makkelijk dadelijk met de borstvoeding! We gaan zo maar naar bed, mannetje heeft morgen weer een 12 uursdienst, en om half negen staan mijn ouders op de stoep met de tuinman Dus dat wordt een dagje met koffie en broodjes rennen, hihi! Welterusten allemaal!
nee daarom. ben al een tijdje klaar met hem,maar mijn man en zijn ouders vinden het dan blijkbaar toch weer zielig voor hem waardoor ze een hoop voor hem doen. Hij wordt eind augustus 28, woont 2 min. lopen bij de supermarkt vandaan,maar zijn ouders gaan dus wel 1x in de week met de auto boodschappen voor hem doen ( hij gaat dan wel mee ). ik had gezegt ga lekker lopen, dan maar 3 avonden een beetje halen. Heb het hem al meerdere keren gezegt hoor, dat als hij weer eens iets gedaan wilde hebben dat hij onderhand toch oud en wijs genoeg is om het zelf te doen. Maar ja mannen.....
@steen welterusten meid! @elise leuke box idd! en ook leuk om een keertje jouw manneke te zien mijn box kan ook alleen aar midden in of onderin, dus wel makkelijk dat die van jou ook hoog kan! @kaatje ja is voor sommigen niet zo makkelijk de familie band te breken al is het wel hard nodig soms... ik hoop dat funnyme al 1 kleintje in de armen heeft als het nog geen 2 is
ik had even de kriebels want jullie zijn allen in mijn gedachten de tijd komt steeds dichterbij dat jullie je hummels in jullie armen mogen sluiten Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en ben blij dat allle babies nog gezond en wel in de buik zitten.. Ik mis het zwanger zijn me manneke zo erg Maar wou jullie laten weten dat ik aan jullie denk een hele dikke knuffel en kus van mij
Lieve chaartje, voor jou een hele dikke knuffel terug meid. Vind het super lief en dapper van je dat je een berichtje geplaatst hebt, en we denken ook nog dagelijks aan jou en Levi hoor. Liefs
Parr> ja joh die spoort niet verkoopster is niet haar beroep hahahaha Lindaa> ik denk bij de de 65+ shop hihi Elise> leuke box! leuk die foto met je troste mannetje Steen> truste en succes met "broodjesrennen" morgen Kaatje> beetje een ego type dus Lieve Chaartje wij denken ook nog steeds aan jou en je kleine mannetje* bedankt voor je lieve woorden knufffff Lieverds ik duik ook m'n bedje in, mannetje is er niet dus ik heb lekker het bed voor mezelf alleen (hij ziet maar hoe hij er vannacht bijkruipt )TRUSTE!
@chaartje oh meid! jij bent ook nog in ons gedachten! Wel erg lief dat je even een kijkje komt nemen! wij missen jou en levi* vreselijk! je bent hier ALTIJD welkom dat je het even weet! hele dikke knuffel!