lieve chaartje een heelee dikke knuffel! kom net terug van het lopen met de hond samen met mannetje.. heb me toch een ontzettende kramp ik me kuit gekregen tijdens het lopen, dat ik schreeuwde het half op straat uit en moest meer wat hinkelend naar huis strompelen.. mannetje gaat nu mijn kuiten even masseren..nu het ergste weer is afgezakt!
welterusten roshi! manneke gaat hier ook later naar bed (dirty harry film straks op tv) dus duik ik mssn ook eerder in dan hem, heb ik ook lekker de ruimte!
hih linda, bekend probleem....denk ook steeds dat ik wat mis.... meiden, heb weer eens niet bij gelezen, zit net met vrienden van ons een bakkie thee te drinken voel ik ineens iets lopen... deel twee van de slijmprop is er inmiddels ook uit, heb de hele dag al het idee dat ik vannacht ga bevallen, of morgen ochtend ofzo...vreemd gevoel. In elk geval naast slijm dus ook wat bloed verloren, vind het allemaal nu wel spannend worden hoor! Slaap lekker allemaal, duik zo lekker mijn bedje in in de hoop te kunnen slapen...en hoop niet dat het nu weer loos alarm is... LIEFS Meike ps ingeltje....ben ook erg blij met de foto's misschien dat ik ze wel op de babykamer ga ophangen, zal nog eens na denken over buik van de maand verkiezing
mamameike.spannend ! en idd gelijk die buik insturen naar de buik van de maand ! Wil ik ook aan meedoen,maar nog geen mooie buik geschoten :-?
Ohhh spannend mamameike! Vooral als je nu ook bloed bent verloren! Dan kan het nooit lang meer duren Hoop zo voor je dat het doorzet vannacht! Nog geen smsje gehad van FunnyMe, maar hopelijk heeft zij haar beebjes ook al in haar armen. Lieve Charissa, hele dikke knuffel voor jou. Roshi en Steen, trusten! Kaatje, wat een een gedoe met je zwager zeg. Lekker vaag hoe die doet. Lindaa, auww kramp doet zo'n pijn.. Had het paar dagen terug in m'n kuit en m'n man was al werken, dus moest het alleen oplossen, met strekken en m'n voet vastpakken om het over te laten gaan. Pff gaat ook niet handig met zo'n dikke buik. Elise, leuke box! Die giraff had ik ook bij m'n 1e dochtertje. Zo'n leuk ding Ik ben vanavond nog naar yoga geweest. Was weer ontspannend. Volgende week is het partnerles 8), partner heel blij mee haha. Maar hij gaat wel mee zei die En morgen moet er gewoon babynieuws zijn
@kaatje als de kamer zondag klaar is zal ik wat foto´s maken en hier zetten. @steen weltrusten meid. @Chaartje79 super sterk hoor dat je een berichtje plaats. Dikke kus en knuffel van hier @mammameike nou spannend hoor we duimen voor je dat het nou eindleijk zo ver is. succes he meid. Dank jullie wel ben erg blij met onze box. we zitten kickboxen aan het kijken dus ga het einde nog ff kijken en dan naar bed denk ik. weltrusten en tot morgen
dank je kaatje...! meiden ik ga nu echt tukje doen, hoop niet voor al te lang hahaha liefs en sterkte allemaal
geweldig. zat vanavond met de buurjongen te kletsen en die ging naar de mac,dus ik zei met een gekke bek .. lekker voor mij een cheese burger, komt hij net dus echt een cheeseburger brengen.. heb hem even een minuutje in de magnetron gestopt want warm is hij toch lekkerder
Leuke foto Jannes! Mooi gedaan Azeb! Yule: wauw ook mooi!! MirandaT: was de yoga lekker? Freesia: leuk autospeurtocht!! Mag ik mee? Deden wij vroeger ook wel aan mee, ik zoek nog zo'n organisatie hier in Brabant! Kaatje: volgens mij heb je inmiddels wel door hoe je mijn naam schrijft Noujaaaa zeg, die zwager.. wat lullig? Zou echt flink pissed zijn! Krisstel: hoe passen jullie samen in bad?!!? Ik pas er alléén nog maar net in Roshi: wat maak jij toch altijd vreemde dingen mee! Heb je misschien een bordje op je rug hangen met een rare tekst ofzo? Elise: wat een leuke spullen in de box! En een cute mannetje Chaartje! Oooh wat lief van jou! Ik heb de tranen in m'n ogen.. wat ben je toch een heerlijke schat jij bent ook niet uit onze gedachten hoor! Mamameike: oeeeh spannend! Persen meid! (de blote buikfoto!! die vind ik geweldig!)
Hier lekker ergens gegeten. Helaas nogal een vluggertje, want ik voelde me niet helemaal lekker. Beetje draaierig in mijn hoofd, eten van vandaag zakte niet goed ofzo. Dus alleen een lekker hoofdgerechtje gepakt en toen nog even lekker de stad samen in. Bij één of andere goedkope winkel een luiertas voor 6 euro gevonden hoera! Want die had ik nog niet! (ja een gratis paarse rugzak van de verzekering, heel praktisch maar niet mooi ) Pfff ben wel helemaal kapot. Bekken en rug zijn echt week zeg, je voelt gewoon dat niets meer stabiel is! Gek gevoel! Hier alles okee?
Ingeltje, bij iedereen alles oke, mamameike is het tweede gedeelte van haar slijmprop verloren. funnyme gaat hopelijk vanavond of morgen bevallen. de gyn komt haar vliezen breken. Of wist je dat al? en nu hup je bed in jij !
@mamameike meis ik hoop zo dat het door zet voor je. @ingeltje truste @chaartje meis ik dnek ook aan je sterkte voor de komende tijd nog.
pff heb ik een keer het bed voor mezelf kan ik niet in slaap komen wedden en dan komt tie thuis en dan kan ik "opeens" slapen stom lichaam @Ingeltje> zoiets als "zeg iets raars tegen me" zag jij iets hangen op de meeting