funnyme en man gefeliciteerd met jullie meiden geniet ervan. @parr je heb lekker gegeten hihi. nou hier manlief net mopperend. waar heb je de kaas gelaten?? ik zeg heb geen kaas gehad heeft ie het dus waarschijnlijk latenliggen op de markt bij de kaas boer maar het is dan mijn schuld ja doei let op je spullen grrrr.
sorry dat het zolang geleden is,maar mn mannetje had 4weken vrij en had geen zin om er de hele dag achter te gaan zitten,ben er vanaf nu weer bij hoor funny me van harte meid met je 2 dochtertjes
Toch nog even snel spieken voor ze er is. kan het ook niet laten he Tweety.. mannen :-? Hoop zo voor mamameike dat die nu ook aan het rommelen is.
Jippie ... eindelijk babynieuws van Funnyme. De hele week probeer ik al mee te lezen, maar daar zijn ze dan! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden; Anna Luna en Sophie Emma! Wat een prachtige namen en een prima gewicht zeg. Top gedaan. Zag vd week ook al foto's van de andere 2 tweelingen voorbij komen ... wat een prachtige kindjes! Pff zo lang geleden alweer dat wij 2 van zulke ukkies hadden .... geniet er van meiden. Hier gaat alles z'n gangetjes ... morgen weer een mijlpaal; 37 weken! Ga vanaf maandag weer naar de gyn en dan zullen we ws de datum vd kz ook beslissen. Hopelijk worden we het een beetje eens. Ook gaan ze hier maandag beginnen met het renoveren van de badkamer en wc, dus de komende 1½ a 2 weken zitten we in de troep. Maar dan hebben we straks wel alles netjes en nieuw.
Haha! Ik ga nog eens vroeg naar bed, dan is er zeker babynieuws de volgende dag (of zou dat niks met elkaar te maken hebben?) Gefeliciteerd FunnyMe met je twee dochters! Nou, ik heb toch lang geslapen. Echt achterlijk. Eerst van 20-24 uur, toen OS en Lowlands gekeken, daarna nog geslapen van 1.30 tot 9.30 uur. Ik wist niet dat ik dat kon. Bizar. Wel 4 keer geplast natuurlijk.
@FunnyMe: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee dochtertjes! Geniet er maar lekker van, je hebt er lang genoeg op moeten wachten... @MammaMeike: spannend..., heel veel succes hoor! Ik hoop dat je snel bevalt! Hier verder een vreselijke nacht achter de rug met veel pijntjes en belachelijk veel brandend maagzuur dat zich zelfs niet liet blussen door Gaviscon. Ik werd er wakker van toen ik ineens een stoot maagzuur in mijn longen kreeg (althans, zo voelde het) en ik zeker een half uur flink moest hoesten. Volgens mij schopte de baby recht in mijn maag ofzo. Heb geloof ik van 01.00 uur tot 04.30 uur rechtop moeten zitten. Maar goed, ik heb lekker een paar afleveringen van Melrose Place gekeken (oh, jeugdsentiment...) en wat rondgebanjerd. Baby is ontzettend beweeglijk en lijkt elke keer op een andere plek te liggen in mijn buik. Of beter gezegd: lijkt alsof de billetjes de ene keer aan de linkerkant liggen en de andere keer aan de rechterkant. Maar wellicht lijkt dat maar zo. Nu even rustig bijkomen, straks nog even een baby-wasje doen en verder een dagje rustig aan. We hebben gisteren de hele middag in de stad rondgewaggeld en dat voel ik nog wel een beetje. Vorig jaar liep ik zonder veel moeite de Kennedymars (80 km) en de nacht van Gulpen (70 km door heuvellandschap) en nu is 3 uurtjes in de stad slenteren haast nog zwaarder. Ooit komt mijn conditie terug...
YEAH FUNNY ME GEFELICITEERD MET JE TWEE MOOIE WONDERTJES: EINDELIJK MAG JE GAAN GENIETEN: hier een rot nacht gehad wel minstens 20x naar de toilet geweest voor 3.00 uurdaarna nog maar 4x ofzo, maar vanmorgen om 9 uur was ik toch aardi wakker zo ff ontbijten en boodschappen doen moeten om 3 uur weer thuis zijn i.v.m. het voetbal. fijne dag allemaal
FUNNY ME GEFELICITEERD MET JE MEIDEN, PRACHTIGE NAMEN !!! Je hebt er lang op moeten wachten maar nu heerlijk genieten van je prinsesjes! Super!
Funnyme, gefeliciteerd met de geboorte van je twee meiden, hehe!! Wauw en wat een mooie geboortegewichten! Hoop dat je nu eindelijk aan het genieten bent! Nu nog? Jekkia, jaaa ik heb net nog 2 uurtjes geslapen, heeerlijk! Kaatje, succes vandaag met de meid van 20 mnd! Nou ik ga ff wat opruimen, we krijgen vanavond eters! Ik was dus niet degene die dat heeft toegezegd. Komt helemaal niet uit want de kids komen weer thuis (en die moeten vroeg eten, eigenlijk allang voordat onze eters komen) en mijn mannetje is ook de hele dag weg, en ik weet het pas sinds gisteravond NADAT ik de laatste boodschapjes had gedaan. GRRRRRRRRRRRRRRR. Vind het zowel van die lui niet echt lekker (maar goed die hebben geen kids en snappen gewoon niet hoe het is om hoogzwanger rond te lopen met al kleintjes in huis) en van mijn mannetje ook niet!
Jaaaa eindelijk babynieuws voor FunnyMe! FunnyMe en Partner van harte gefeliciteerd met jullie twee dochters!
Jeah FunnyME, eindelijk!!!! Gefeliciteerd met je meisjes, supermooie namen ook! Geniet!!! Zo dames, ga morgen wel weer bijlezen, vandaag een druk dagje Werd vanmorgen om kwart voor 6 wakker omdat ik zo'n zin had om schoon te gaan maken Daarbij had ik trek in moorkoppen whahaha, Pascal vindt me nu echt gestoord Maar nu is wel echt het hele huis brandschoon, zelfs de koelkast en oven, heerlijk Vanmiddag ga ik een supertaart bakken voor hubby zijn verjaardag morgen, en we moeten nog even naar de Prenatal. Even ene paar rompertjes halen en shirtjes met korte mouwtjes, die heb ik amper en voor hetzelfde geld wordt het een hele warme nazomer En daarna gaan we lekker bij mijn ouders in de tuin bbq-en, met zus en zwager, dus al met al een erg leuke dag Fijn weekend dames! XXX
Wens3 balen zeg, maar kun je ze niet gewoon bellen en vertellen hoe het ervoor staat? Zodat ze gewoon op visite of zo komen, zonder te eten? Als het mij echt niet uitkomt bel ik af, echte vrienden begrijpen dit wel (of zouden dit moeten begrijpen ) Funnyme, proficiat meid! Mooie namen trouwens. Hier best wel aardig geslapen, alleen 's morgens heb ik het gevoel dat de doorbloeding naar mijn benen niet meer zo geweldig is (maar tja, dat is pas rond half 10 dus klagen doe ik niet) De afgelopen dagen erg weinig klachten gehad....en heb zo het gevoel dat hij/zij nog wel een tijdje blijft zitten
Yep, was nu of in oktober/november. Dan liever nu ... als uk zich eerder meld lig ik sowieso 3 a 4 dagen in het zkh [kz], dus dat scheelt.
Pfff wens3 lekker zeg! Mannetje maakt de afspraak en jij draait er voor op! Zou lekker iets gaan afhalen Diddl: verbouwen terwijl je kindje bijna komt? Arrgh mij niet gezien! Pupke: oeef da's nog eens een maagzuuraanval... Yule: ga eens op bed liggen aub? dan komen die van mamameike misschien ook dadelijk Leuke dag gewenst Tink!
Yeaahhh! Baby's voor Funnyme!!! Van harte gefeliciteerd met jullie meiden! Ben nu zo benieuwd naar Mamameike! Moet nu hollen, iedereen een fijne dag!
JEEEEEJJJ funnymeee gefeliciteerd en wat een mooie namen!! Toppie, werd ook wel is tijd voor je hoor meis! Ik ben weer weg meubels in elkaar zetten