Funny me en Funny man, van harte gefeliciteerd met jullie meisjes. En al een hartstikke mooi gewicht. Super en nu lekker genieten!
Van harte met je meiden funny me!!! Ga er lekekr van geneiten Baby dump zijn daar erg leuke dingen te vinden??? Nog neit geweest, anders miesschien toch maar even een keer binnen wandelen daar dinsdag. In beverwijk want die is dichtsbij.
@Kaatje, beetje raar als ze zeggen dat ze langskomen en dan gewoon niet komen of bellen, tja sommige mannen blijven kleine kinderen @Chaartje, wat ontzettend lief dat je aan ons denk en een berichtje hebt gepost. Hoop dat alles, na omstandigheden, goed met je gaat zal niet makkelijk zijn. Sterkte meid! @Meike, spannend zeg je gevoel mag nu ook wel een keer kloppen @Ingeltje, het is een groot bad Dat is nog eens een koopje zon luiertas @Wupje, misschien ook nog een idee, het zeiltje over de breedte plaatsen, dan kan je hem waarschijnlijk onder je matras slaan. Funnyme en man, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochters Anna en Sophie!! @Parr, succes bij de babydump, ben benieuwd hoe ze reageren. @Pupke, vervelend zeg! Hier is de kleine ook zo ontzettend druk..aangezien de kleine wel ingedaald is maar nog niet vast ligt ligt het ruggetje ook de ene keer links en een paar minuten later weer rechts..best wel irritant af en toe Leuk Melrose place, dat is lang geleden Schrok hier gisterenavond ook wel een beetje van de beweeglijkheid van de kleine leek wel alsof het iets aan de hand was. Kreeg ook steeds krampen gelukkig doet een warm bad weer wonderen. Iedereen een fijne dag, het is heerlijk weer dus denk dat ik niet veel achter de computer te vinden ben.
Gefeliciteerd FunnyMe! Wat een mooi nieuws en leuke namen... En ook een mooi gewicht zeg. Geniet ervan! En nu mag MamaMeike...
@Krisstel: had hetzelfde gisteravond. Ze was zo druk, dat ik dacht dat ze soms in de knel zat of zo. En ook krampen en harde buik. Niet zozeer van de spier maar van haar lichaampje dat zich helemaal tegen de baarmoederwand aanduwde. Werd er beetje onzeker van. Ook slecht geslapen.
Tinkerbell, fijne dag vandaag! Sasha, dus ik heb voorlopig nog geen buddynieuws Lindaa, joehoe weer een mijlpaal 37 weken! Krisstel, lekker he zo'n warm bad! Hier is iedereen druk bezig.... de mannen in de tuin, en mijn moeder hier in huis en ik zit braaf op de bank achter mijn laptop...en ik zorg natuurlijk voor de koffie en de broodjes
Hallo hallo! Yes, eindelijk babynieuws! Funnyme en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Mooi gewicht en mooie namen! Hopelijk is de bevalling je uiteindelijk niet te zwaar gevallen (hoewel, je was natuurlijk al eventjes bezig, dus makkelijk zal het vast niet geweest zijn). Mamameike, hopelijk is het voor jou nu ook begonnen! Chaartje, wat ontzettend lief dat je hier eventjes komt kijken. Hopelijk trek je het allemaal een beetje... Hier alles prima. Mijn man en ik gaan zo de box in elkaar zetten en ik heb net alle kleertjes gewassen en gestreken. Nu onze eigen kleding nog strijken, maar ik wilde eerst even forummen Ga er nu toch maar mee door. Fijne dag verder, groetjes Azeb
Yeeeeeeeej! Babydump is een #$#@$%-zaak.. levering gaat altijd mis... enorme afrader! Bijna iedereen hier heeft er problemen mee gehad Krisstel: het zeiltje hoort ook over de breedte toch? Staat bij mij in ieder geval wel op de verpakking! Ach het blijft wel schuiven, maar af en toe leg ik het weer een beetje recht. Het kraakt idd ook, maar 't is effe wennen. Heb ook geen zin om met allemaal handdoeken te gaan slapen, ik lig niet lekker op vouwen.. Gijs vindt het trouwens vies dat ik in mijn eigen melkvlekken blijf liggen, maar ik ben toch echt niet van plan om steeds de lakens te verschonen (heb ook maar 2 2persoons) en zoals ik al zei; op een handdoek liggen lijkt me vreselijk, dat schuift zo. Met een beha aan slapen vind ik ook al niet fijn. Dus blijf ik maar een paar dagen in een bedje liggen met opgedroogde melkplassen. Er komt trouwens steeds meer melk uit, de plassen worden al kleine oceanen
Ha dames: jullie ook al? Ik heb ook steeds de angst dat er iets is omdat ie zo druk beweegt opeens! Aangezien we het alledrie hebben; zal het er wel weer bij horen
Ik heb voor de verandering eens heel redelijk geslapen. Misschien komt het doordat ik gisteren een drukke dag had: eerst werken en 's avonds nog visite. Ik werd alleen rond 3.00 uur wakker, omdat de hapjes aan het duwen waren in mijn maag. Maar toen ben ik naar beneden gegaan en heb twee uurtjes (rechtop) op de bank geslapen. Toen was het gezakt... Hier ook een ukkie dat van tijd tot tijd errug beweeglijk is, als je het mij vraagt een beetje té...
Ha meiden! hè hè eindelijk mag ik dan een berichtje typen ! Steeds wilde ik achter het pc'tje kruipen, gaat weer de telefoon.... ondertussen ben ik alweer een uur verder FUNNY ME GEFELICITEERD MEID MET DE GEBOORTE VAN ANNA LUNA EN SOPHIE EMMA! HEEL VEEL GELUK MET JULLIE GEZINNETJE EN GENIET VAN DE MEISJES! @ Roshi grappig dat we dezelfde buikband hebben 8) @ Kaatje evengoed veel plezier vandaag met je logeetje al zal het wel vermoeiend zijn. @ Pupke ja ooit moet onze conditie toch weer terugkomen Zo weten we wel hoe het voelt om een omaatje van 80 jaar te zijn Gelukkig maar voor een paar maanden. @ Tinkerbel wow jij bent goed bezig vandaag! @ Lindaa yippie 37 weken! @ Ingeltje mijn hubbie is de laatste week ook een beetje afgekickt op mijn schattige boobs hij vind de melk die eruit komt maar niks en heeft nu zoiets van 'dat is nu babyterrein' Dus een lekkere massage komt niet meer zo vaak voor BAAL BAAL Euh babydump is bij ons juist heel goed gegaan... op tijd geleverd en geen klachten. Zo ga weer even verder met de zaterdagklusjes 8) Oh ja bij mij wordt uk juist minder beweeglijk... ik voel hem wel nog maar meer zachtjes en af en toe tussendoor. Zou dit komen omdat ik misschien te druk bezig ben?
FunnyMe, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meissies Anna Luna en Sophie Emma!!! Hopelijk is de bevalling niet al te zwaar geweest... Ik ben de afgelopen dagen druk geweest zeg! Grote opruiming gehouden! Op t laatste stond ons balkon zo vol dat we er haast niet meer doorheen kwamen tot aan het trappenhuis... Dus alles weg gebracht naar het milieupark. Toen leuk tafeltje en stoeltjes neergezet, wat planten gekocht, en nu hebben we er een leuke ruimte bij! Groetjes Cossy
@Chaartje: wat lief van je meid, dat je aan ons denkt. Je bent ook in onze gedachten! Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Heel veel sterkte meid, zeker in deze tijd. @Ingeltje: ja baas. *gaat gehoorzaam weer naar bed* NOT! Beweeglijke beeb: hier ook zo'n druktemaker, maar ik vind het niet erg. Soms krijg ik er wel een harde buik van, als ze ineens haar kont omhoog gooit, maar dat hoort er allemaal bij, schijnt. Ik vind het veel vervelender als het een tijdje stil is van binnen, dan hoop ik dat ik haar gauw weer voel springen! Vanmorgen bij de yoga moesten we een oefening doen met gespreide benen staan en toen duwde ze haar hoofdje zo hard naar beneden mijn bekken in dat de tranen mij in de ogen stonden... auwieauwie! De yoga juf vond het wel grappig...! Nou ja, ze weet in ieder geval waar de uitgang is zullen we maar zeggen... @Cossy: lekker opgeruimd dus! Boobs: hier haast geen lekkage, alleen als ik er flink in knijp komen er minuscule druppeltjes uit. Wel zijn mijn boobs de laatste dagen aan het veranderen, ze worden weer ronder en voller en de tepels worden (weer! ) groter. Iemand dat ook gemerkt?
Nou hier alleen maar goede ervaringen. Ook bij vrienden. Prima aflevering, alles compleet, geen beschadigingen. Kan er geen kwaad woord over zeggen. @Yule: mijn tepels worden ook met de dag groter....
zeiltje in je bed. ik heb ergens op internet een goede tip gelezen je kan het zeiltje vast plakken met tape aan je hoes dan verschuift het niet. ik ga het weekeind proberen kijken of het wat is. ga nu ff een tukkie doen. vanavond weer een verjaardag morgen niet gelukkig. dan kunnen we weer verder met het kamertje zit ff met de indeling grrrr.
Zo ga eerst ff ego doen hoor Wij zijn bij de BabyDump geweest en het is goed gegaan Eerst de wieg gekregen en alles zat er in behalve de dekentje. Maar dit is dus fout van Quax geweest. Dus heeft de winkel ons eentje meegeven met dekbed erin Toen heeft manneke gevraagd om de mngr. Die is gekomen en hebben wij netjes uitgelegd dat wij de service in de winkel heel goed vonden maar dat wij slechte service kregen van het hoofdkantoor. De mngr heeft aandachtige geluisterd en vond het verhaal ook erg vreemd idd. Ik heb er nog bij gezegd dat ik had een excuus brief of zo verwacht bij de wieg maar zag dat die er ook niet bij zat. Hij vroeg om de best.formulier en heeft een kopie van gemaakt want op hoofdkantoor wordt genoteerd wie ik elke keer aan de tel. had! Dus dan worden die mensen op aangesproken. Want ik had geen namen van de mensen. Toen kwam hij terug met ons formulier en een grote knuffelbeer! *zwijmel *smelt heb ik de hele tijd in de auto gezeten met die beer op mijn schoot, manneke moest er telkens om lachen. Zo jammer zei hij, een serieus gesprek voeren en dan smelt je helemaal door een knuffelbeer 8) en ook zo van nee uk jij mag niet aan mama's knuffelbeer komen Wij zijn erg tevreden over hoe het afgehandeld is en zullen wel zekers in de toekomst aankoop doen in Hellendoorn, maar bestellen doen wij niet meer aan! Ben nu benieuwd of ik ook wat van Babydump zelf te horen krijg @tweety mannen pfff! is hij weer naar de kaas boer gegaan? @yule lekker geslapen dus @pupke kan ook zo hoor mijn uk ligt weleens met de billen en rug aan de rechterkant en andere keer aan de linkerkant. heel af en toe in het midden! @lindaa zwaait terug en 37 weken @babystyle babydump is wel een erg leuk winkel zagen wij, ook mooi laag in prijs. Bestel alleen nooit wat bij hun! 8 van 10x gaat het mis @krisstel mssn nog meer indalen of lekker gaan liggen alvast? @yule de mijne zijn iets donkerder geworden maar niet echt veel verschil, hier ook alleen melk als ik na het masseren van ijn borsten in de tepels knijp. @cossy oh klink leuk die balkon! vandaag lekker met een boekie daar gaan zitten Zo lunch is ook op, dus gaan hubbie en ik aan het slag met poetsen, stofzuigen, opruimen en wassen tot straks!
Parr, dat klinkt zeker goed, de service in de winkel en geweldig dat je een teddybeer kreeg! Zooo, de box staat! En het is mooi! Ik heb de draagzak van minimonkey er ook in gehangen als hangmatje. Ook dat lijkt erg leuk vind ik zelf! Komen er alleen nu achter dat er precies een stopcontact zit vlak bij de box op grijphoogte. Dus maar even van die beschermers kopen. We dachten, dat hoeft eerst nog niet, kan ze toch nog niet bij, maar nu toch maar wel doen dus. De strijk is weggewerkt en de rest van de was ook opgeruimd, de babykleertjes voor het ziekenhuis zitten in de vluchttas, straks nog even boodschapjes doen en dan is het weer klaar voor vandaag vind ik. Morgen nog het bed op klossen en es gaan uitproberen hoe en wat met matrasbescherming, en zo komt het allemaal steeds dichter bij Fijn hoor, voel me zo langzamerhand ook goed voorbereid.