September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Parr: nou, dat vind ik echt superaardig van de manager in jullie filiaal. Goede service idd. Laat je die beer niet afpakken hoor! :)

Er is iets mysterieus hier in huis. Ik hoorde vannacht 1 van de katten over zijn nek gaan (jakkie bah :( ) maar ik kan nergens vinden waar... Het moet toch echt ergens liggen want ze hebben er met hun pootjes omheen geveegd, alsof ze het probeerden te begraven (dat hoorde ik). Heb overal al onder gekeken maar ik kan het echt niet vinden. En zo'n groot huis heb ik nou ook weer niet (85 m2).

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    (en ik zit in het laatste vakje van mijn banner \:D/ )

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Yule, hebben ze het niet zelf weer opgegeten? Dat doet de kat van mijn ouders regelmatig.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahah ik met m'n grote mond! Maar ik had echt hier alleen maar slechte dingen gehoord, en las verder op forum ook niet echt goede verhalen.

Dus, niet naar mij luisteren ghighihihihi
    Babydump: gewoon lekker op eigen risico proberen, bij de één gaat het goed, bij de ander niet :p

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou niet meteen misselijk worden (jekkia niet meelezen!) maar hier eet één van de katjes nog wel eens d'r uitgekotste brokjes weer op :(

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hmmm, misschien. (nog meer jakkie bah!)
    Maar meestal zie je er dan nog steeds wel sporen van terug... Nou ja, ander onderwerp maar. :-#

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh en hier ook grotere en donkere tepels Yule.
    Mag ik ook 1/3e meedelen in je eenzaamheid? Mijn mannetje is naar verjaardag van zus en zwager in Rotterdam.. en ik wil niet zo ver meer reizen, vind 't gevaarlijk en het wordt ook afgeraden.. dus nu ben ik ook 1 dagje helemaal zielig alleen :(
    (pfff ik kijk zoooo uit naar de weekenden, omdat ik dan eens niet de hele dag alleen thuis zit, gaan ze in het weekend ook nog weg... bleeehhh...)

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Cossy ha ha dat noemen ze nesteldrang! ;) Fijn dat alles leuk geworden is :D
    @ parr goed afgehandeld bij Babydump .... en dus mag jij lekker blij zijn met je beer! :)
    @ Azeb ja met zo'n stopcontact kun je beter het zekere voor het onzekere nemen en gelijk beveiligen.
    @ Yule misschien hebben jouw katten wel zelf een doekje gepakt en alles opgeruimd.....vinden ze dat jij het al zwaar genoeg hebt ;) Nee even serieus kan idd zijn dat het weer opgegeten is.
    @ Ingeltje oh wat sneu nu voor jou dat je alleen bent :( Wij helpen je er wel doorheen vandaag! En misschien nog leuke dvd'tjes om te kijken?

Wij gaan dadelijk even bij vrienden op bezoek waar wij tijdens de vakantie op het huis gepast hebben. Samen nog een hapje eten, altijd wel gezellig :D Alleen hoop ik dat ik me goed blijf voelen, net een tijdje misselijk geweest en hoofdpijn. Nu gaat het wel weer een beetje.

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Jep hier ook en das nog niks met het formaat wat ze straks worden als je stuwing krijgt (harde en strakke borsten, absoluut niet fijn om ermee te gaan slapen)

Yule, misschien hebben je katten het gebraakte weer opgegeten (doen die van mij soms) of het was wat gal en tis inmiddels opgedroogd....

Ey joh, ben al een paar dagen niet meer kotsmisselijk geweest, ben alleen af en toe zuur ;) .

Die katten van mij doen dus ook aan herkauwen :)

Jammer dat Ov naar Uden zo bagger is, anders was ik van de week bij jou op de thee gekomen

Mijn eerste uitje nadat de kleine is geboren staat al gepland. :D We hebben dan een bruiloft van vrienden in MIddelburg. Dus droppen we de kids bij oma en blijven lekker nachtje in Middelburg feestvieren en slapen :D
    Ze hadden hele aparte uinodiging. Bierviltje met achterop de tekst en voorop dat bruidstel van a nightmare before x-mas

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha coole uitnodiging! Wat lekker dat je niet meer misselijk bent! Idd Helmond - Uden is erg lastige verbinding :(

En wupje: lief dat je me er doorheen helpt, blijf je dan ook thuis, ;) want je schrijft er gelijk na dat je naar vrienden gaat :) hahaha nee hoor..
    Ik ga wel spelletjes spelen op de pc :)

11. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Funnyme: gefeliciteerd met jullie dochters!

Mamameike: nu jij :D

Boobs: hier laatste dagen ook wel anders dan anders gevoel, maar gelukkig geen lekkage. meer het idee dat ze zich aan het klaarmaken zijn ofzo. vooral aan de zijkant, zo richting je oksel zeg maar.

babydump: hebben wij gisteren nog een campingbedje gekocht. en een heel leuk jasje van noppies. prima winkel. ik heb er nog nooit iets besteld, dus dat weet ik niet.

nesteldrang: alles gewassen en gestreken en huis is netjes aan kant (met dank aan allerliefste schoonmama :D ). ik heb ook een lijstje gemaakt wat er in de tas moet zitten (nu nog wel de spullen pakken, maar ik vond dit al een zeer goede actie). enveloppen zijn (deels) geschreven en we hebben eigen geboortezegels ontworpen - echt heel leuk :D kan je gewoon op de tnt site doen.

drukte in mijn buik: de kleine hier is erg hard aan het trainen op de handstand volgens mij. en dat meerdere malen per dag. echt een druktemaker. mijn 2 zoons waren juist heel rustig in de buik, dus ik ben benieuwd of nr 3 na de geboorte ook drukker is :D

mijlpalen: alle dames met weer een weekje dichterbij de 37 weken: gefeliciteerd :D !

slapen: zowaar 2 goede nachten achter elkaar (en goed is bij mij: rond 11 uur slapen, een keer om 2 uur wakker, een keer om 5 uur wakker en dan om half 8 opstaan)

vanavond gaan we lekker uit eten en nu ga ik nog even lekker in de tuin een boekje lezen 8)

Esje

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr das mooi dat je een beer hebt gekregen toch een beetje een excuus. hij had de kaas idd vergeten bij de kaarboer gelukkig staat de kaasboer hier 2 dagen op de mrkt. ze waren ons nog wezen zoeken gisteren maar we waren al foetsie hihi. maar de kaas ligt nu in de koelkast.

@yule misschien idd opgegeten deed mijn oude kat ook wel eens jakkie bllee.

niks meer vernomen hier van mamameike? zal ze dan toch bezig zijn of inmiddels de beebjes vast hebben. hoop het zo voor d'r.

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :whistle: "eindelijk" bebynieuws :whistle:

Funnyme en mannetje gefeliciteerd met jullie dochters!

14. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hier nog een tevreden babydump klan ;)
    Steentje, neuh verwacht niet op korte termijn nieuws te melden aan je (alhoewel, wat is korte termijn hé, binnen nu en hooguit vier á vijf weken moet het toch gebeurd zijn) Spannend hé, uiteindelijk gaat het nu met jou toch ook wel goed geloof ik hé?
    (gelukkig, heeft mijn duimen toch geholpen ;) )

Hmm kattenkots, ik zou nog maar even goed zoeken :oops:

Fijne dag nog allemaal!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lekker uit eten Esje72! Fijne dag!

Tweety: hoera! De kaas is in de koelkast :)

Leuk hè Roshi!

Sasha jij ook een fijne dag

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ja echt super, zit er eigenlijk onwijs op te wachten dat iedereen een beetje begint maar tegelijkertijd vind ik het ook supereng omdat het dan voor mij ook op gaat schieten. Ben zo onwijs benieuwd hoe de kleine eruit ziet en zie echt niet op tegen de bevalling (het moet er toch uit) maar gewoon alles daarna. weet wel dat iedereen zegt dat het vanzelf gaat enzo maarja dat wil mijn hooffie niet begrijpen hahaha

17. nikky

nikky Niet meer actief

funnyme en man van harte gefeliciteerd met jullie dochters

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb een foto van mij en mijn mannetje als baby opgezocht en deze wil ik in de hal ophangen met een foto van de kleine in het midden :D

voor iedereen die het leuk vind om te zien heb ik ons in m'n album gezet :D

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ja hier gaat alles prima. Morgen ook al weer 37 weken! Dus het mag nu! Lekker aan het genieten nu....

Ik ben echt helemaal uitgeteld...doe je toch altijd meer dan de bedoeling is op zo'n dag he....en net boodschappen in Duitsland gedaan met mijn moeder, die loopt hier nu alles op te ruimen....flinke voorraad van alles ingeslagen, kunnen we voorlopig vooruit!

Wij hebben trouwens ook geen klagen over de babydump, bij onze bestelling toen waren ze een lakentje vergeten, maar dat werd netjes na twee weken nageleverd.

@hoe zou het met Mamameike zijn....?!?!

@Esje, fijne avond!

@ingeltje...ah ben je helemaal alleen meid...sterkte ;)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Haihai!
    Zo heb ff een dutje gedaan. Schoonmaken begon goed eindige slecht :( Manneke gaat zich dan irriteren aan van alles en dan houdt hi jzicht niet in, dingen werken niet mee en dan wordt hij sjaggo :rolleyes: een hoop gezeur en negatieve energie :cry: dus ben ik ff flink doorgepoetst. Had vandaal al een beetje ongikrampjes (nu nog) maar toen werden het een paar flinken steken :( en ik werd zijn gezer en gemopper zat dus zei ik dat ik naar boven ging want ik wou alleen zijn. Even later komt hij naar boven om zich te verontschuldigen. Hij moest zich leren inhouden en blabla maar hij hield van mij en van uk. DUs toen heb ik bijna 2 uur geslapen en kom beneden en hij knuffelt mij en zegt weer srry. Wat een lieverd is hij haha. Nu nog steeds ongikrampjes... wat is dit nou eigenlijk dan? nog meer indaling? heb geen pijn bij mijn schaambotje of zo...

@yule :confused: heb je ook in dingen gekeken? Katten zijn erg slim! Ik heb dat ook weleens gehad maar kon het niet vinden maar weken later wel ruiken (muis, plas) :( In een plant? of een doos? hoever weg klonk het toen? oh ja en manneke zei net ook al kan idd zijn dat ze het weer opeten :rolleyes: maar goed als jij hoorde dat ze het in wouden graven... succes!

@azeb schiet aardig op he :D ;)

@wupje veel plezier!

@jekkia hier ook een uitje die vaststaat nadat de uk er is. In december hebben wij ook een bruiloft waar wij de hele dag voor zijn. (laat dat nou ook toevallig vallen op hubbies verjaardag haha)

@tweety oh! hij boft! kan hij niet meer de schuld op jou schuiven haha! wel erg aardig van de kaasboer!

Zo en nu ga ik Ingeltje opzoeken in het spelletje haha del elf dat zij zonder mij zit te spelen :p

Deel Deze Pagina