September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

@Parr: een gezellige dag vandaag!
    @Kaatje: hoop dat alles goed gaat met je man!
    @Liselot: wat een scheetjes... heerlijk!
    @Yule: fijn dat je mensen in de buurt hebt die een beetje op je letten nu je mannetje er niet is.

Hier niet echt slecht geslapen, maar goed is anders. Veel wakker, buikpijn (kramp) en misselijk. En ik kan niet meer uitslapen. Rond 8 uur is het gewoon klaar....

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen

@kaatje meis ik hoop dat het meevalt bij je man en dat ie snel weer naar huis mag vandaag.

heb hier rot geslapen last van maagzuur gehad en om half 5 besloten er een stel gasten heel had te gaan praten buiten op de hoek grrrr. na 45 min gingen ze nog steeds ruzieend weg. nog wel ff geslapen maar niet echt veel ach ja ga vanmiddag nog wel ff liggen.

3. Goedemorgen vroege vogels !

Ik kan hier ook niet meer lang slapen hoor, wordt altijd helemaal stijf wakker om een uur of zeven. Dan zitten mijn rug en bekken helemaal vast, terwijl ik me toch ieder uur wakker wordt en omdraai :( :( Ik ben het met Cossy eens, zelfs nachtvoedingen lijken me nu minder vermoeiend dan dit....

@ Funnyme: gefeliciteerd met je meiden ! Gaat alles helemaal goed ?

@ Liselotje: wat een lieve foto's, en lekker dat ze alweer op hun geboortegewicht zitten :)

@ Kaatje: Sterkte meid ! Breng het logeetje maar snel weg, dan kun je bij je mannetje kijken. Hopelijk mag hij snel weer naar huis !

Voor de rest: Allemaal fijne zondag, hopelijk net zulk mooi weer als gisteren !

4. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Goedemorgen meiden..

Sorry ik hou het even kort, want mn vriend heeft mij ook lekker aangestoken en ben sinds gisteren dus ook ziek :( maar kom even snel spieken of er nieuws is ;)

@Liselotje wat een lieve foto's van je kindjes! ;)

@Funny Me gefeliciteerd met je dochtertjes :D

@Kaatje Sterkte met je man. Hopelijk valt het allemaal mee en is hij snel weer bij je thuis ;)

Ga even een paracetamolletje innemen en dan weer lekker warm onder de wol ;)

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Hier wel redelijk geslapen. @x eruit om te plassen, 1x harde buik en vanochtend vroeg steken in mijn schaambot :confused:. Een kt heeft vannacht wel bij ons gelegen kwam ik vanochtend achter, dus hubbie moet straks oo op onderzoek uit dat er niks is gebeurd :rolleyes:

@kaatje gelukkig gaat het wat beter met manneke! en hopelijk ligt hij vanaaf gewoon weer bij jou!

@IrisB 37 weken :whistle: he he he aankomende weekend net zo --> vrijdag avond verjaardagfeest van hubbie en ik samen voor vrienden (moest ook nog een keer :)), zaterdag richting maassluis voor visite en die avond dan verjaardag van een zwager en zondag flink bijkomen :) Heb ook die grot gevoel, dan maar alles in augustus ben in in september heerlijk thuis ;)

@jannes en tweety mssn straks weer ff liggen?

Fijne middag nog en ik zie jullie straks weer :D

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Goedemorgen deze morgen! :)

Heb redelijk geslapen en ben er maar 1x uitgeweest.

Kaatje rotziekte ook. Hoop dat straks met onderzoek alles positief is zodat hij vanacht weer lekker thuis is. Dat kan nog zwaar worden straks als hij rustig aan moet doen en de kleine er net is. Hoop voor hem dat het nu voorlopig wegblijft.

sunshine veel beterschap voor julie allebei!

Katten werden net even helemaal gek hier binnen, buiten zat een hele kolonie mussen in de tuin :)

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Funny Me: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden!

Zou iemand in de lijst kunnen veranderen dat ik 25 ben nu? Alvast bedankt!

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen bolle-buiken-meisjes en reeds-bevallen-meisjes,

@Kaatje: wat naar zeg van je mannetje! Ik hoop dat de bloeding vanzelf is gestopt. Lijkt me alleen een erg vervelend onderzoek, zo'n slang naar je maag. Veel sterkte ermee!

@Parr: heel veel plezier bij Tarzan!

Verder las ik weer dat veel dames niet zo geweldig hebben geslapen. Bij mij ging het wel aardig. Aantal keren eruit om te plassen maar verder geen problemen. Gisterenavond voelde mijn man en ik rechts van mijn navel steeds een handje of voetje voorbij komen, was echt leuk. We konden het bijna vastpakken!
    Morgen komen mijn zus, zwager en nichtje en mijn zus neemt dan stof mee zodat ik de geboortebedankjes kan gaan maken. Ik heb M&M's laten 'bedrukken' met It's a boy! En op de andere de naam, deze ga ik inpakken in een stukje organza (of hoe die stof ook mag heten) met een blauw lintje er om heen. Heb ik de komende week weer wat te doen.

Ik wens jullie allemaal een prettige dag!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hey meiden.
    iedereen bedankt voor de reacties. logeetje is sinds 9 uur weg. mannetje heeft om 10 uur dat onderzoek. hij slikt 12 pillen per dag en blijkt een verkeerde combi te zijn. ktijgt nu andere pillen.

mag pas om half 3 met bezoekuurn bij hem dus kruip nig ff onder de wol.

Sunshine, beterschap meis

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Yule, lief van je vrienden! Heeft je man het naar zijn zin op Lowlands? (Gefeliciteerd met de 37 weken :D)

@Liselotje, wat een moppies :D:D

@Jekkia, vannacht een beetje geslapen, of veel last gehad van maagzuur en harde buiken?

@Ingeltje, we hebben eigenlijk wel genoeg redenen voor die kleine om eruit te komen vind je niet?

@Kaatje, hé bah wat vervelend, komt dat ook door de ziekte van Crohn? Sterkte!

@Devilschase, irritant die hik af en toe hé.

@IrisB, haha ook zo’n grotbewoner, ik begin er na vandaag ook weer aan ;)

Ga hier ook maar eens verder aankleden en op weg naar mijn ouders. Ben sinds een half uur opeens super chagrijnig en irriteer me dood aan mijn man..snap alleen niet waarom…hormonen?! :rolleyes:

11. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Kaatje85, wat rot zeg voor jou en je mannetje, heel veel sterkte in ieder geval!

Ik voel me bijna bezwaard om het te vertellen, maar ik heb heeeerlijk geslapen! Zaaaalig gewoon.
    Krijg het wel spaans benauwd als ik aan de bevalling denk :oops:

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wat voor waspoeder gebruiken jullie voor de baby was bij mijn zoontje heb ik toen neutral gekocht maar nu heb ik zoiets van is het wel nodig eigenlijk. zou toch ook een klein beetje gewoone kunnen gebruiken heb nu dash zomerfris ofzo staan.

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

hier ook weer prima geslapen!
    Hier is het weer (nog) niet echt wat...bewolkt. Verder weinig op de planning vandaag, een rustig dagje...manlief heeft avonddienst, dus ik ga lekker dvdtjes kijken vanavond.

oh ja, ik ben vandaag 37 weken, wheh!! joepie!!

@Krisstel, de tuin is prachtig geworden, echt helemaal kort gewiekt! De ooievaar kan nu prima staan :)

@Kaatje, jeetje meid dat is schrikken zeg. Wat raar dat de arts of apotheek er nooit opgelet heeft dat de medicatie niet echt samen kan....ik hoop voor jullie dat hij snel weer opknapt en naar huis mag! Veel sterkte!

@Tweety, ik heb voor de babywas de neutral en robijn sensitive gebruikt.

@Yule, fijn dat je je vrienden in de buurt hebt!

@Liselotje, mooie foto's!

@Parr, veel plezier vandaag. De voorstelling duurt ongeveer 2,5 uur (als ik het me nog goed herinner...)

@Pupke, leuk die m&m's!

@IrisB ook 37 weken, joepie!

@Sunshine, beterschap meid!

Fijne dag allemaal!

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zo, toch nog wat geslapen na m'n hele vroege bezoekje hier.

@kaatje: Pfff, dat is lang dat ze je laten wachten voor je erheen mag :( Slaapwel ondertussen.

@parr: Ik ben er na dit weekend gelukkig "vanaf" (erg he, omdat te zeggen :p) Nu ja, nichtje van mn man viert der verjaardag de 31ste, maar die wonen 2 mins lopen van ons vandaan, dus dat red ik nog wel. Ben dan ook zo ver dat er niemand raar op kijkt als ik het maar een uurtje ofzo volhoud.

@pupke: Leuk, M&M's :D Ik ga deze week ook met de suikerbonenpakketjes beginnen. Plastic kokertjes vullen en ze aan de pluche egeltjes hangen. Ben ik ook wel ff bezig mee denk ik ;)

@sunshine: Beterschap!

@tweety: Ik gebruik het wasmiddel dat ik ook voor onze kleren gebruik. Ik doe er wel geen wasverzachter bij als er babyspullen tussen zitten.

@krisstel: Vast wel hormonen. Hopelijk voel je je snel weer wat vrolijker. En hoera voor grotbewoners :)

@steen: Hoera, ook 37 weken! :whistle: Gefeliciteerd! Ook aan de andere 7 september dames :D

Ik ga zo meteen mn Bamboozles maar eens van het rek plukken en opbergen. Die zullen nu wel helemaal droog zijn (gisteren vast ook al, maar ben er niet aan toegekomen dan). Zou nog wat dingen moeten poetsen, maar heb daar geen zin in. Morgen komt m'n moeder weer mee helpen en dan moet ik de keuken echt wel even opnieuw gedaan hebben. Maar goed, als ik op tijd m'n bed uit ga, dan lukt het wel voor ze vanuit Belgie hier staat :D

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen!

Na het zoveelste gevecht met de draadloze internetverbinding (zucht) ben ik er weer.

@Kaatje: wat vervelend meid! Het lag dus aan de medicatie. Daar is gelukkig wel wat aan te doen. Hopelijk vinden ze verder niks bijzonders vanmorgen en kan ie snel weer naar huis. Die onderzoeken zijn zo naar!

@Sunshine: beterschap meid!

@Eva: ik zal je leeftijd even veranderen op de lijst.

@Ingeltje: ik heb ook zo'n raar ritme. Ben 's avonds echt moe (ik slaap overdag niet) en dan ga ik naar bed tussen 8 en 10 uur. Ik word standaard om middernacht wakker en dan kan ik niet meer slapen. Ga ik eruit tot ca. 2 uur en daarna slaap ik weer als een roosje tot ver in de ochtend. Wat dat toch is met die 2 in de klok?

@Krisstel: ja lief he, vanmorgen stuurde mijn vriendin een sms of ik goed geslapen had. Erg fijn dat er op me wordt gepast! Mijn vriend heeft het wel leuk geloof ik op LL. Hij belde gistermiddag maar toen had ie wel een flinke kater. Ik ben toch wel blij dat ik er niet tussen hoef te zitten nu!

En oja, 37 weken! Yeah!

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:

02 augustus 2008~ SOPHIE en CARIEN ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm
    06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm
    15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram

:baby: VLINDERTUIN

02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08*

:thumup: IN VERWACHTING :thumup:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    *Charissa ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ?
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ...
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV

IN DE BUIK:
    27 meisjes ... 9 jongens ... 10 mama's laten zich verrassen ... 10 mama's houden het (hier) geheim

GEBOREN:
    2 jongetjes, 5 meisjes

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1
      Dorientje <--> Lindaa
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Augustus:
    18: Marijke1982 verlof! Cossy vk en liggingsecho Dreames vk
    19: Dreames verlof! Yule vk
    20: Roshi groeiecho Lindaa vk
    21: Jekkia keizersnede ingepland!! Marielle vk
    22: Sunshine80 groei- en liggingsecho, parr1983 vk
    26: Babystyle vk Miracle08 vk
    27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!!
    28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk
    September:
    09: Elin groeiecho
    16: Dorientje verlof

Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    @Steen:vandaag 37 weken, YEAH
    @Kaatje, jeetje meid wat vervelend, heel veel sterkte en hoop dat je mannetje zich gauw weer beter voelt en vanavond lekker bij jou in bed ligt!.
    @Yule, jaaa ook 37 wkn! :whistle:
    @Liselotje, wat een mooie foto's!:D
    @Parr, veel plezier vandaag.
    @Pupke, leuk hoor die m&m's!
    @IrisB ook 37 weken,YES YES!
    @Sunshine, jij beterschap meis!
    @eva: een jaartje ouder? (alsnog) gefeliciteerd!

zo hier net wakker, en heb beroerd geslapen.. aantal keren eruit geweest ivm met plassen en ben wakker geweest omdat ik een nachtmerrie had..
    De MBA (vraag me niet wat dat is! denk zoiets als FBI) zat achter me aan en wouden me dood schieten :confused: en ik ging onderschuilen in mijn oude flatje (had ik blijkbaar ingebroken!)
    HIHI wat kan een mens rare dromen hebben zeg!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Lindaa: ja bizar he, die dromen! Ik heb ook steeds van die avonturen en actiefilm scenes in mijn droom. Echt zo vaag.
    't Schijnt te komen doordat je veel lichter slaapt als je zwanger bent. Gelukkig maar, want als het allemaal voorspellende dromen zouden zijn, zou ik een heel spannend leven krijgen straks!

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha jaaa yule, ik was blij dat ik wakker werd voor het plassen.. maar was er wel beduusd van HIHI

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames!
    Kaatje, wat vervelend van je man zeg... Ook slordig inderdaad dat iemand die pillen heeft voorgeschreven terwijl ze niet samen kunnen. Hopelijk knapt hij gauw wat op en kan ie met je mee naar huis.
    Tweety, ik heb ook gewoon ons eigen wasmiddel gebruikt (ariel). Dat lijkt me toch wel kunnen? Anders moet je steeds alles apart wassen, wat een gedoe!
    Hier alles prima. Op zich wel een goeie nacht gehad, behalve dat mijn man en ik om een uur of zes klaarwakker waren door een *&%#*mug in de slaapkamer. Hebben hem niet te pakken gekregen maar toch weer in slaap gevallen. En valt mee met hoe lek geprikt we zijn gelukkig.
    Ik ga hier nu maar even wat opruimen, er komt straks een collegaatje op de thee, gezellig!
    Ohja, de klossen is nog niet gelukt, blijkbaar hebben wij zo'n speciaal bed dat er veel meer ondersteuning nodig is. We hadden zes klossen, hoofdeind, midden (heuphoogte) en voeteneind, maar in het midden van het bed zitten ook nog zes pootjes. Maar die zitten steeds per twee zo dicht bij elkaar dat er geen twee klossen naast elkaar onder passen. Dus daar maar bierkratjes onder, die we niet hebben. Mijn zwager neemt vanmiddag twee kratjes mee en wij hebben er ook nog eentje, dan moet het volgens mij lukken.
    Fijne dag verder meiden,
    groetjes
    Azeb

Deel Deze Pagina