Mjammie lekker Mac Nog een paar daagjes en jij hebt ook je beebje in handen Jekkia! Raar idee he! Ik ben a.s. zaterdag over m'n termijn van Cyenna heen. Stiekum kijk ik toch ook naar die datum uit. En hopelijk ga ik ook net als jou er gewoon over heen
Als die kleine in jouw buik net zo koppig is als die bij mij in de buik ga jij zeker wel over die termijn heen
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm 15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV IN DE BUIK: 27 meisjes ... 9 jongens ... 10 mama's laten zich verrassen ... 10 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 2 jongetjes, 5 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 18: Marijke1982 verlof! Cossy vk en liggingsecho Dreames vk 19: Dreames verlof! Yule vk 20: Roshi groeiecho Lindaa vk 21: Jekkia keizersnede ingepland!! Marielle vk 22: Sunshine80 groei- en liggingsecho, parr1983 vk 26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk 27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!! 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk September: 09: Elin groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie! @Lise: ik heb de namen even aangepast, vind je dat goed? @Jannes: leeftijd aangepast! @MirandaT: gegevens aangepast en afspraak erbij gezet!
he meiden! kom weer even hay zeggen.. heb al een tijdje last vandaag van oefenween/rugweeen.. autsj! zal nu proberen om wat te eten! kom ik ook nog pagina 1300? [-o< jaa hier nog 1 ingeltje.. *zucht*
Hey meiden, Jeetje, pagina 1300 al weer.... @Yule, jij ook proficiat met je 37 weken! @Lise, fijn dat het goed gaat met je meiden! @Ingeltje, nog eventjes volhouden meid! Ik ben het eigenlijk nog niet zat....wij hadden nooit durven hopen dat ik de 37 weken zou halen. En als ik nu kijk: de tijd is voorbij gevlogen. Ben de laatse week dan ook echt aan het genieten. Probeer weer zoveel mogelijk te doen, heb eigenlijk nergens last van, dus je hoort mij niet klagen. Tuurlijk ben ik wel nieuwsgierig naar ons kleintje, als het morgen begint hoor je me dan ook echt niet klagen! We wachten het maar af.... @MirandaT, je gaat vast ook over die datum heen! @Jekkia, het schiet op voor jou meid, spannend hoor! Hier een rustig dagje vandaag, hang lekker op de bank, en ben dvd's aan het kijken. Ga nu maar eens wat te eten maken voor mezelf, tot later!
@steen: ja, super zeg, dat je de 37 hebt gehaald! Zal wel lekker zijn nu je weer gewoon je gang kan gaan. Nog eventjes lekker genieten! Zal je net zien dat je beeb nu gewoon blijft zitten tot 42 weken... eigenwijsje! @Ingeltje: eh... durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben het nog niet zat . Integendeel zelfs. Ik vind het jammer dat ik straks dat buikje niet meer heb. Vind het zo gezellig en knus met mijn kindje in mij verpakt... Aan de andere kant wil ik haar graag zien en laten zien aan de rest van de wereld! Nou ja, we zien wel wanneer ze komt... Het maakt mij niet uit.
Jaa idd zeker rustig hier.. Ik ben het ook nog niet zat hoor , maar ja over 4 weekjes zal ik ook vast anders praten. 38 weken alweer Ingeltje! Ik ga zo ff langs m'n ouders... ze gaan patatjes eten en laat ik daar nu net heel erg trek in hebben Steen, beter hoor dat je de 37 weken gewoon al gehaald hebt! Nou ik ga maar weer es plassen...
Krisstel, en nog steeds geirriteerd door je man? Ken soms ook van het een op andere moment helemaal niets van hem hebben,maar ja gaat altijd weer over. Tweety, heb de witte was gedaan met Neutral, omdat ik een gratis proefzakje in een babydoos had, maar de rest heb ik gewoon met ons eigen wasmiddel gedaan. Geloof niet dat ze vroeger mijn kleertjes apart hebben gewassen,en ik ben er ook groot in geworden Steen 37 weken Medicatie kan wel samen,maar het ene soort helpt gewoon niet en het andere soort is eigenlijk niet voor langdurig gebruik ( en dat slikt hij nu al ruim een jaar ) Yule, nee komt niet van de medicatie, medicatie helpt alleen niet meer om de ontstekingen onder controle te houden 37 weken Ingeltje, knuff ! Pagina 1300 Mannetje, kom net uit het ziekenhuis en hij moet helaas nog een nacht blijven. ( heeft trouwens ook al zijn ontbijtlijst voor dinsdag moeten invullen :-? ) Vanochtend heeft hij een maagonderzoek gehad en dat zag er op een paar ontstekingen van de Crohn goed uit. Geen maagbloeding dus.. maar ja waar komt het dan vandaan. Morgenochtend wordt er een darmonderzoek aangevraagd en dan kijken wat daar uit komt. Nog maar even afwachten dus. Heb de laptop voor hem meegenomen dus kan nu lekker met hem op msn. ben ik wel blij mee want mis hem heel erg en kan echt niet slapen zonder mijn mannetje naast me
O ik ben het nog niet zat. Vind het zwanger zijn zo tegen het eind wel lekker. Die dikke buik met dat gerommel erin. Maar komt misschien ook omdat ik weet dat het nog maar 10 nachtjes duurt voordat ze er is... Oehhh wat snel
Wat heerlijk om te horen dat jullie het nog niet zat zijn! Grappig hoor, ik ben er echt klaar mee hihi! Heh.. bah Kaatje, nog een nacht alleen. Hoop dat de onderzoeken positief nieuws brengen... Wel fijn dat je lekker kan MSN-en saampies!
haha dat zal het wezen. Ben op zich de buik nog niet zat,maar het af en toe harde getrap tegen mijn ribben is niet altijd leuk meer. Ik heb echt zo'n Kung Fu baby...
@Kaatje: oh, ik dacht dat je zei dat de bloedingen door een verkeerde combi medicijnen kwamen. Heb ik het zeker niet goed gelezen... Vervelend dat hij nog in het zkh moet blijven, hopelijk komen ze er morgen achter waar de bloedingen vandaan komen. @Jannes: 10 daagjes! Dat is snel...!
Misschien heb ik het wel verkeerd getypt hoor.was namelijk nog een beetje slaapdronken . We hopen ook dat ze morgen iets vinden, en ik weet dat ik niet van het ergste uit moet gaan,maar af en toe schieten er wel dingen door mijn hoofd. In het ergste geval bv. darmkanker.. maar ja dat probeer ik maar snel weer te vergeten. Eerst de onderzoeken maar eens afwachten
Had net mijn mannetje aan de lijn vanaf Lowlands. Hij klonk erg dronken... Irritant vind ik dat altijd, dan gaat het gesprek nergens over en kan hij toch niet echt luisteren naar wat ik zeg. Hij probeerde wel lief te doen, maar dat komt dan niet erg goed uit de verf. Maar ik zie net op buienradar dat er een wolkbreuk boven Lowlands hangt, dus ze zullen wel verzopen katjes zijn nu. Is ie meteen weer nuchter.
hahaha Yule, proef ik daar een beetje leedvermaak Kaatje, ik had inderdaad ook begrepen dat de medicatie niet samen had gemogen...ik hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen over wat er precies gebeurd is. Succes! Ingeltje, je mag het zat zijn hoor meid! We hopen gewoon dat jouw kleintje zich heel snel aandient!