@yule dronken mannen grr hier ook zo'n hekel aan komt nooit wat nuttigs uit hihi. idd een koud regen buitje nuchterd weer een stukkie op. wanneer komt ie weer naar huis? @kaatje hoop dat ze morgen vinden waar het vandaan komt misschien een ontsteking in de darmen? de ontbijtlijst invullen is meestal voor de zekerheid ze weten natuurlijk niet wanneer iemand precies aar huis gaat dus laten ze het vast invullen is niet gezegt dat ie er dan nog is. @ingeltje snap dat je het zat bent hoor meis had ik ook toen ik van me zoontje liep nu heb ik het soms vooral snachts als ik niet kan slapen.
Nee idd zei ook al dat dinsdag wel voor de zekerheid zal zijn. Een ontsteking zullen ze vast wel vinden aangezien hij onder zit. Misschien dat er iets is gescheurd door littekenweefsel van zijn operatie ofzo..weet niet of dat kan. wachten het maar af.
hihi, ja leedvermaak zeker! Lekker ranzig door de bagger op Lowlands en dan alles nat mee naar huis moeten nemen...! Hij komt of vannacht of morgen terug. Doe mij maar morgen. Ik heb niet zo'n zin in een dronken figuur die onder de modder mijn bed (op klossen) komt beklimmen... (alhoewel, zolang ie mij niet beklimd... )
@Kaatje: het klinkt alsof de ontstekingsactiviteit weer erger is? Hopelijk kunnen ze wat geven wat wel goed de ontstekingen bestrijdt. Heeft ie wel eens infliximab of een andere immuunremmer gehad?
Germ Ingeltje, zul je straks zien dat jij straks een van degene bent die overtijd is (geintje, hoop het niet meid.) Ben het ook zat, niet het zwanger zijn maar al die klachten er om heen. Kaatje, hoop dat het darmonderzoek wat oplevert. En dat hij weer snel naar huis mag (ondertussen niet gaan bevallen!) Sterkte meid, hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen in dat grote bed. Pfff, verveel me. Ivo is al vanaf 05.30u de deur uit om te werken en komt waarschijnlijk pas laat terug. Maandag en dinsdag hetzelfde liedje
Hadden jullie trouwens al gezien dat er een september 2008 mama topic is geopend? Alleen niet door één van "ons"
Die heerlijke stinkgeur van 3/4 dagen ranzig op een festivalterrein bivakeren in combinatie met gemorst bier en regen en modder.
Yule, nee hij heeft tot nu toe dit gehad ( hoop niet dat ik iets vergeten ben ) Entocort Mezalazine Asacol. Salofalk Azathioprine Van de entocort slikt hij er nu 4 per dag en van de Mezalazine 8 per dag. Nu willen ze de Mezalazine vervangen door de Azathiprine in de hoop dat dat beter aan slaat Edit: Zit met hem op msn, heeft net weer 2x ontlasting met bloed gehad en voelt zich niet lekker
haha ja dat was ook wel een klein beetje mijn reactie, sowieso omdat het door iemand is die nog niet bevallen is, en had de eer liever aan één van ons overgelaten.. ben ik nu slecht?
@yule morgen is beter dan is ie weer nuchter ook hihi. @kaatje die zal waarschijnlijk gesloten worden. want we zijn nog niet in sept.
Hee lieffies! Heb wel bijgelezen maar het was weer eens too much Druk weekend gehad. Kaatje, heel veel sterkte met je mannetje! Hopelijk is ie snel weer thuis gezond en wel. Yule, ik hoop dat jij een fris gewassen, nuchter en vrolijk mannetje thuiskrijgt Hier ook nog lang niet beu hoor, het zwanger zijn! Gisteren superveel aandacht gehad op het feestje bij mijn ouders, heerlijk. En mijn lief zei dat mijn moeder steeds zo verliefd en trots naar me zat te kijken Speurtocht was leuk, jammergenoeg niet gewonnen. Vandaag allerlei klusjes gedaan en de boodschappen. Nog bijna een aanrijding gehad op de parkeerplaats. Ik ging echt uit mijn dak, en die man bondt meteen in Hij was fout en dat moest ie weten ook Lief heeft de hangwieg opgehangen, zo gaaf! We wilden hem er weer afhalen tot het zover is, maar het staat zo gezellig Ben aan de babystrijk begonnen, bijna af! Maar mijn hemel, wat een berg strijkgoed! En al dat gekreukte katoen krijg je nog bijna niet glad ook Morgenmiddag intake van de kraamzorg, dus wilde een beetje op orde zijn. Om half 11 eerst naar de vlos, ben benieuwd. En dan 's avonds de laatste zwangerschapsgymles. Nou, ga verder met de strijk en dan naar bed. Ben bekaf van het weekend.
Leuk hè, dit was 1 van de eerste sepmama's.. (gequote van pagina 2)helaas ging de zwnagerschap toen niet goed voor Annna, maar nu is ze weer 10 weken
Haha ik ben net zo.... maar ik zie dat het een foutje was, dus hopenlijk doen de moderators het eerste berichtje straks bovenaan plaatsen?
Kaatje, wens je mannetje veel beterschap van ons allen! Jammer dat het topic niet geopend is door een mama die al bevallen is, Tweety denk je echt dat ze het topic sluiten? Ze kunnen het nu net zo goed open laten. Baal ervan dat we hier geen laptop hebben, had ook graag internet in ziekenhuis gehad. Net als Kaatje en hubbie.
Freesia, als katoen heel erg gekreukt is kun je het benevelen met de plantenspuit en dan strijken, dan gaan ze er wel uit.
@Jekkia, kom je maar gezellig hier meelezen en schrijven...veel zwangere vrouwtjes die alleen thuis zijn op dit moment @Kaatje, balen dat je man weer bloed bij de ontlasting had....ik heb ook op een maag darm lever afd. gewerkt, veel ellende daar voorbij zien komen, zijn geen fijne ziektes. Sterkte! Inderdaad gek dat er al een sept. 2008 topic is geopend, ben benieuwd wat ze er mee doen... @Freesia, mooi een hangwieg! Succes morgen bij de vk!
ze sluiten vaker topics die niet goed zijn zeg maar en anders als er een maand nniet op wordt gereageerd sluit ie vanzelf
Hoi meissies! Kaatje -> Balen van je mannetje zeg! En dan ze niet weten wat t is, krijgtie nu natuurlijk een hele reeks onderzoeken... Hopelijk is alles snel weer goed en kun je weer lekker tegen hem aan kruipen s'avonds! Yule -> Aaagh daar kan ik ook echt niet tegen, een gesprek voeren met een dronken iemand terwijl je zelf nuchter bent... Bevalling -> Ik ben helemaal niet bang voor de bevalling! Sterker nog ik verheug me erop! Of ben ik nu wel heel erg naief? Ben de zwangerschap trouwens nog niet echt zat, ben alleen ongeduldig hihi! September2008-topic -> Tsja we hadden het ook al zelf moeten openen... Het zat er dik in dat vroeg of laat iemand anders het deed... Groetjes, Cossy