@ september topic, daar staat Kvptje op 1 september, dat is dus allang achterhaalde info, want ze is uitgerekend voor 30 augustus.. Echter denk ik zelf dat zij haar beebje binnen nu en 3 dagen vast gaat houden.. Kvptje is namelijk een goede vriendin van mij en vorig jaar waren we samen zwanger en nu dus eigenlijk weer, alleen is zij dus al bijna uitgerekend en moet ik nog een heel eind
MAil adres weet iemand toevallig hoe ik mijn adres heir kan veranderen, want krijg de mails op me oude mailadres en zou ze graag op me nieuwe willen ontvangen. dan weet ik ook wanneer er nieuwe reacties zijn.
net geprobeerd, komt er te staan dat mijn emailadres in gebruik is door een ander Is heir wat aan te doen?
Bij profiel in linker kolom. 2e vakje Jouw email in gebruik door een ander, heb je ooit eerder hier een profiel aangemaakt misschien? Anders een ander emailadres invoeren?
ik had wel 1 andere, maar die d8 ik evrwijderd te hebben, dus nu maar even aan iemand gevraagt van dit forum hoe ik dat kan verwijderen of hun dat kunnen doen, want die gegevens weet ik dus neit meer Heb maar 2 emailadressen...
Heb aan een mod gevraagd of het septembermama-topic mag worden gesloten, voorlopig... Is veel leuker als het wordt geopend door iemand die daadwerkelijk is bevallen!