sommige weten niet dat je bij bevallingslijstforum de zwangere kan vinden en gaan dus bij de mama's kijken. @ingeltje het is gelukt bedankt meid. nu nog ff kijken hoe ik er wat bij ga krijgen hihi. wil nog tussen de handjes een boog met sterretjes hebben.
Die van mei 2009 wat was geopend is het zwanger-topic, niet het mama-topic. Dus binnenkort wordt het sowieso geopend. (maar dan wel door iemand die ook echt zwanger is)
Ik ken dat. heb de laatste zak chips het ziekenhuis ingesmokkeld. heb net schaaltje vla met slagroom op
is eigenlijk best wel gek, iedereen heeft heel vaak op dit forom trek in iets, ik heb dat nooit, ben juist minder gaan eten, reden geen idee. Hoef ok neit te proberen om te eten als ik geen trek heb want komt er dan toch uit. Dus houd lekker bij ontbijt, luch en avondeten en verder enits.
Ownee ik vind sate heeerlijk! Die lekkere zachte kip-sate van de chinees, met vers brood erbij.... Yummie!
haha ik heb af en toe van die vlagen heb niet echt iets wat ik erg veel eet. eigenlijk gaat alles er wel in.
Nee, sate die mijn papa maakt die is pas lekker ubermals en eigen gemaakte satesaus Cossy, jouw schuld. Nu heb ik ook zin in sate! (en dus niet in huis)
Is goed te merken dat ik niet meer misselijk ben, het eten smaakt me weer goed. Ben sindsdien al 1,2 kilo aangekomen
hihi die saté ok haha. maar kom morgen weeer efkes op het forum. Ga nu slapen, vannacht dus totaal neit goed geslapen en gisternacht ok neit. En eigenwijze ikke neit smiddags even gaan liggen omdat eht gezellig was. (wel spijt van) achteraf.