September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    @kaatje: sterkte met je mannetje! Hoop dat hij snel weer helemaal beter is.

Mamameike gefeliciteerd met je Noah en Levi! Ben benieuwd naar het verhaal en de foto's!!!

Namen: wij hebben wel een dubbele naam (geen doopnaam). Wijzelf hebben dat ook. Ramon is niet gedoopt maar heeft wel twee namen. Ik ben wel gedoopt en heb een doopnaam. Onze kleine laten we niet dopen, maar willen we wel twee namen geven.

Ooh ja dadelijk weer naar de vk. Hoop dat alles goed is met mn bloeddruk deze keer, maar ik verwacht het niet. Ben zo ontzettend moe geweest het weekend. En heb wel de hele tijd gelegen, maar als ik een stukje loop ben ik meteen duizelig. En gisterenavond ook steken in mn hoofd.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo een hele mond vol haha.

Mijn mannetje heeft 3 namen, en ik maar gewoon één. Erg leuk als je gaat trouwen..

Neemt u, ..... ...... ...... ... ..... tot u wettige echtgenoot .... ........

Kort maar krachtig :)

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Jippie goed nieuws:
    Mamameike en hubbie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling! Geniet er van!!

Hier ook goed geslapen, alleen om 8 uur al wakker. Bij de buren zijn ze vandaag het dak aan het schoonmaken....maar goed dat overleven we ook wel weer.

@Kaatje, veel succes vandaag!

@Esje, succes bij de vk!

@Jannes, balen dat je zo'n last hebt van pijn...succes meid!

@Wens en Tweety, jullie zijn echt geen ontaarde moeders hoor, lijkt me juist voor de kids ook lekker om er even uit te zijn, terwijl moeders niet zo veel meer kan...geniet maar lekker van zo'n dagje!

@Pupke, ook in de medische wereld...grappig inderdaad!

@Freesia, hihi lekkere dromen heb jij.....Succes bij de vk!

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Dreames: heb jij ook een hogere bloeddruk?

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ik heb vijf doopnamen en mijn mannetje maar twee, dus dat was tijdens ons trouwen natuurlijk ook lachen....... :confused:
    alhoewel ik altijd wel reacties krijg als ik mijn doopnamen noem.....mijn vader wist het allemaal niet helemaal meer tijdens het aangeven, dus heeft ook mijn voornaam als doopnaam opgegeven....

Ons kleintje krijgt twee doopnamen

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    5 doopnamen, je zou ze maar moeten onthouden :)
    Ahh je arme vader.. had hij het niet opgeschreven?

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hier ook 2 namen ... vind het gewoon leuker dan eentje.
    Heb trouwens een poll op de hyves gezet ... mannetje en ik verschillen van mening over de volgorde van de namen. :(

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Ja voor mijn doen wel. Normaal is de onderdruk rond de 65. Nu is het sinds vorige week 80 en 85. Vorige week maandag had ik ook eitwit in de urine. Donderdag zat er geen eiwit in.
    Mocht na donderdag ook niet meer werken en niets meer in huis doen.
    Heb jij er ook last van?

9. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Hier gewoon 1 naam.
    Ikzelf heb er ook maar 1 en mijn vriend heeft er 2.
    Onze andere zoons hebben er ook 'maar' 1 en ik zou het gek vinden om kinderen een verschillend aantal namen te geven. Dus allemaal 1 of allemaal 2 zeg maar. Of is dat een rare hersenkronkel van mij :) ?

Esje

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja ik heb normaal ook zo rond de 70 en vorige week 85 en zelf een keer 90. Ze hebben dinsdag gekeken en toen zat er geen eiwit in mijn urine en bloed was ook goed. Maar ben nog steeds moe en soms kloppende hoofdpijn. Heel irritant. Maar mocht jij niets meer doen... ik moest het gewoon rustiger aan doen. Verder niets.

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jaaa weer babynieuws!

Van harte gefeliciteerd mamaMeike! Geniet van je kleintjes!

Hier vandaag m'n 1e verlofdag... Alleen jammer dat m'n meisje al om kwart over 6 wakker was en ook niet meer bij mij in bed wilde slapen :rolleyes:

Maar goed, zometeen lekker shoppen voor de beeb! Hopelijk kan ik nog voor leuke dingen slagen.

Hier ook maar 1 naam hoor ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Esje, nee hoor geen rare hersenkronkel.

Had mamameike even gesms-t , alles gaat goed, ze heeft wel veel hechtingen omdat de babys erg snel kwamen.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miranda :whistle: verlof
    Veel plezier met baby shoppen

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Mijn bloed hebben ze nog niet getest, maar dat gingen ze volgens mij vandaag doen als mn bloeddruk nog niet goed was.
    Hier geen kloppende hoofdpijn, alleen wat steken. Ik moest trouwens als ik hoofdpijn kreeg meteen de vk bellen (ook als het in het weekend of s'nachts was!).
    Ik mocht inderdaad meteen niets meer doen, in de hoop dat het beter werd. Ze begon al meteen over opnemen in het ziekenhuis als het door rust thuis niet beter werd. Daar schrok ik enorm van!

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Miranda geniet van je vrlof en veel plezier met shoppen!

Esje, tis geen rare hersenkronkel. Tis hier ook nogsteeds een discussie. Vind het ook niet kunnen. Een kind met doopnamen en de andere zonder.

Helaas is mijn vriend net zo koppig als ik ;)

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

:confused: Zie dat ik 14 pagina's bij moet lezen....
    Moet nu naar de vk, dus komt straks wel terug...hoop dat alles hier goed gaat!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel, alles goed,maar er is babynieuws dus snel naar de vk en bijlezen !

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Dreames: o jee dat klinkt idd wel heftig. Ik ben onder behandeling van een gyn en deze gaf aan dat ik gewoon rustiger aan moest doen, maar er verder geen noodzaak tot onrust was (doordat bloed en urine goed waren). Hogere bloeddruk was heel normaal zo aan het eind van de zwangerhschap. Hoop dat je bloeddruk vanmiddag mooi gedaald is!

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Balen Dreames, succes meid!

Krisstel, succes bij de vk, tot straks!

20. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Goedemorgen..

Hier nog steeds een zieke sunshine :( Maar ik ga mn best doen om weer mee te kletsen..Jullie hebben het weekend best veel gekletst dus ga niet op alles en iedereen reageren hoor..sorry :oops:

@Cossy veel succes vandaag met de liggingsecho..Leuk om te weten wat het gewicht nu is he :D

@Jekkia balen van je nacht en dan is je mannetje ook niet thuis vandaag :( Sterkte en een knuff
    Spannend trouwens nog maar drie daagies :D

@Wens3 is toch ook lekker de kids toch naar het KDV brengen..heb jij ook even je rust ;)

@Tweety jij bent ook geen ontaarde moeder hoor ;) Lekker toch juist! en voor je kleine man toch ook lekker dat hij kan spelen..
    Ik ben ook blij dat ik Dhani sinds vorige week twee dagdelen naar de peuterspeelzaal kan brengen :D

@diddl hopelijk zijn ze snel klaar met de badkamer ;)

@Pupke wat vervelend dat het steeds weer terug komt. Hopelijk kan de HA morgen weer wat voor je betekenen!
    Succes met de receptjes en veel plezier met je zusje, zwager en nichtje vandaag ;)

@Freesia lekker dat je verlof is begonnen :D Succes bij de VK en met de intake vanmiddag..

@Kaatje vervelend hoor van je mannetje..hopelijk zijn jullie snel weer saampies en kan hij er vandaag tussen gepropt worden!

@Wupje..dat gevoel had ik ook bij mijn zwangerschap van Dhani..nu heb ik nog best veel op mn to do list staan..o.a. eerste kleertjes klaarleggen, voor mij dingen klaarleggen om mee te nemen naar het zh, moet nog steeds enveloppen schrijven en zo zijn er nog een aantal dingen wat gedaan moet worden

@
    YEAHHH Mamameike en hubbie gefelciteerd met de geboorte van Noah Joy en Levi Joas..wat een super snelle bevalling joh :D
    Wat lekker dat jullie zo al naar huis mogen..lekker genieten ;)

@Jannes hoort er helaas bij idd..laatste loodjes he ;)
    wat een lief kamertje hebben jullie..ziet er erg vrolijk uit :D

@Esje veel plezier met de shoot vanavond ;)

Hier trouwens ook alleen maar een enkele naam hoor..Wij hebben zelf ook allebei maar 1 naam en Dhani ook..

@Dreames succes bij de vk..hopelijk valt het mee met je bloeddruk.

@Miranda lekker je verlof is ook begonnen :) Balen dat je dochtertje zo vroeg wakker was :( Veel plezier met shoppen vandaag! Wat ga je allemaal kopen?

@Krisstel succes bij de vk! en succes met bijlezen straks :p

Zo ben aardig bij geloof ik..Ga nu weer even een paracetamol innemen en op de bank liggen, voor zover dat lukt haha..hoop dat Dhani even lekker zelf wil spelen zodat ik kan blijven liggen..haat ziek zijn grr

Deel Deze Pagina