September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goeiemorgen!

Yes mamameike is bevallen! Gefeliciteerd! Prachtige namen en wat een gewicht hebben ze zeg! Hopelijk heb je niet al te veel last van je hechtingen.

Kaatje, wat een ellende met je man. Hopelijk kunnen ze gauw de oorzaak vinden en is het niets ernstigs en is het makkelijk op te lossen. Ik leef met je mee in elk geval!

Verder over namen: ik vind twee namen mooi lijken, ook de afkorting als je iets officieels moet invullen (in mijn geval dus R.M. in plaats van R.). Dus wel twee namen voor ons. De tweede naam die wij hebben die had ik eerst als eerste naam maar vond mijn man niks aan. Als tweede naam kon ie er nog wel mee akkoord gaan. Het is een combinatie van beide oma's en daarnaast ook nog eens een hele mooie naam (vind ik dus)....

Ons bed staat op klossen en kratten. Wat een hoogte! Heb van de thuiszorg ook nog een ruggensteun gekregen te leen. Dat zit heerlijk!

Vandaag wil ik de slaapkamer verder in orde maken: wieg erheen, nachtkastjes opruimen (is een rommetje) en verder ook opruimen enzo.
    En verder lekker rustig aan doen.

Fijne dag verder meiden.
    groetjes
    Azeb

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Beterschap Sunshine!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou krijg net een beetje nieuws van mannetje. onderzoek wordt sowieso niet vandaag omdat je een dag van te voren je darmen moet leegspoelen enzo. Dus nu gaan ze kijken of er morgen plek is. zo ja dan moet hij nog een nacht blijven. zo niet dan mag hij vanavond naar huis en dan van de week een keer terug komen voor onderzoek.

Verliest nog wel steeds bloed met ontlastig :-?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:

02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm
    06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm
    15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram
    18 augustus 2008~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ mama: MamaMeike (02 sept 2008) ~ 3.540 gram & 3.540 gram

:baby: VLINDERTUIN

02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08*

:thumup: IN VERWACHTING :thumup:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    *Charissa ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ?
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ...
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV

IN DE BUIK:
    27 meisjes ... 9 jongens ... 10 mama's laten zich verrassen ... 9 mama's houden het (hier) geheim

GEBOREN:
    3 jongetjes, 6 meisjes

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1
      Dorientje <--> Lindaa
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Augustus:
    18: Marijke1982 verlof! Cossy vk en liggingsecho Dreames vk
    19: Dreames verlof! Yule vk
    20: Roshi groeiecho Lindaa vk
    21: Jekkia keizersnede ingepland!! Marielle vk
    22: Sunshine80 groei- en liggingsecho, parr1983 vk
    26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk
    27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!!
    28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk
    September:
    09: Elin groeiecho
    16: Dorientje verlof

Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!

Heb ff de vlinder er weer opgezet, mamameike van de bevallingslijst gehaald en e aantal beebs in buik aangepast ;)

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Morgen meiden!
    Moet weer aardig wat bijlezen..
    las wel vluchtig dat Mamameike is bevallen! :whistle:

YEAAAH VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS!

*even ego*
    Hier een beroerde nacht gehad.. Heb ontzettende oefenweeen gehad, die met regelmaat kwamen..
    ik zou het nog even aankijken en dan de vk bellen, maar ben er mee in slaap gevallen en uiteindelijk de nacht toch doorgekomen! Voel me nu alleen een zoutzak, en erg slapjes! Mijn buik is trouwens ook erg gevoelig nu! Ga het dus lekker rusig aan doen vandaag en na de visite een lekker dutje doen!
    *einde ego*

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je

Was ik idd vergeten, had nog wel het aantal geboren jongetjes en meisjes veranderd

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik zie dat er behoorlijk wat meisjes in de buik van de mamas zitten! en ook al geboren trouwens!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja meisjes zijn in de meerderheid hier :)

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    jaa idd kaatje!
    en dan zijn er ook nog 10 mamas die het niet weten.. (dus daar kunnen ook veel meiden tussen zitten!) en 9 mamas (waaronder ik!) die het (hier) niet vertellen! dus 19 dames waarvan er ook aardig wat meisjes kunnen zijn! Of jongens!

Spannend!:D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Doe maar jongens, we moeten wel een beetje gelijk blijven hoor :)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou vooruit dan maar... als het 'moet'.. hahahah :) JAAAAA

En als er wat is, dan bel je mij maar op, ik heb hier een auto, ik kom je wel redden! (breng de kleine voor je weg of jou naar het zkh) Meen ik hoor, echt geen probleem! Voor jou spring ik wel in de auto :)

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hallo ladies :D
    Hier wel goed geslapen! Verbaasde mij niet na zo'n dag maar ben er wel blij mee! moest er 2x uit om te plassen en heb dus van 23.30 tot 9.30 geslapen! Vandaag niet veel op de planning. Boven soppen en belangerijke papier wegbergen :)oops: ik moet dat nóg steeds doen).

@ingeltje 38 weken :whistle: goed zo dat de grens nu op 40 weken is ingesteld ;)

@lola :( dat an ik nou ook wel weer begrijpen ;) *respect ik vraag mij nu al af hoe het dan zal wezen bij de volgende zwangerschap, dan heb ik al een kleintje lopen :(

@mobielfreak :) geeft niet ;) hoe gaat het verder?

@jekkia hoe gaat he nu meid? *knuff nog maar 3 dgn dan is het zover :D

@pupke mssn idee om onder de douche een oorplug in te hebben? blijft je oor droog.. en ook als je gaat slapen en ook wakker wordt er aan denkt om niet op die oor te slapen? (hier eentje met veel ervaring met oorontstekingen :( gehoorapparaten helpen dan ook niet echt :rolleyes: ;))

@diddl 37 weken :whistle:

@wens 36 weken :whistle:

@freesia hihi wat en droom! oef :confused: blunders voor die artsen! :) maar begrijp heel goed dat hij trauma's heeft eraan overgehouden! :(

@wupje ja hier ook last van. Heb ook bijna alle wasjes klaar en enveloppen en lijsten en vluchtas etc. en ik heb nog 6 weken verlof :rolleyes: Veel later pas de bedje en wiegje weer opmaken en kamer weer goed maken.. ben nu bezig met dingen die niet met de beeb te maken heeft... dat helpt een beetje ;)

Mamameike, hubbie en zusje Gefeliciteerd met de snelle bevalling van Noah Joy en Levi Joas!!! Heerlijk dat jullie zo naar huis mogen! Genietse en ben benieuwd naar de verhaal en foto's ;)

@esje72 nee hoor klinkt heel logisch! zo zou ik het ook doen!

@miranda verlof yipee! :whistle:

@krisstel hoe was het bij de vk?

@sunshine :( beterschap meid! *knuff

@kaatje jeetje meid :( hopelijk is alles snel opgelost en wel! En dat hij snel die onderzoek kan krijgen! *knuffs

Manneke en ik zijn nu een beetje op één lijn wat betreft na de bevalling. Wij hebben besloten niemand te bellen met de weeën, behalve een vriendin (heeft zij ook met ons gedaan). en dan pas iedereen te bellen na de geboorte als wij er klaar voor zijn. Dan bellen wij eerst mijn ouders zodat mum hier als eerste is, dan als hun er zijn belt hubbie zijn ouders (zijn de buren ;)) en dan in de tussentijd mijn broertje en zijn zussen bellen en een beste vriendin. Hubbie gaat nu geen 2 weken maar nu 3 weken opnemen! :D Lief!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, wilde je mannetje eerst gelijk iedereen bellen dan?

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Graag gedaan ;) ja had ik gezien ging de geheimen tellen en zag dat het nu ook -1 was :p geeft ook niet :D Anders had ingeltje het gedaan denk ik :)

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :oops: eh nee, ik wou iedereen bellen met de weeën, maar krijg nu meer een grot gevoel en denk naja dan maar na de bevalling, net zoals hubbie eigenlijk het liever had :) hij snapt het alleen niet dat ik mijn moeder hier als eerste op de stoep wil hebben aangezien zijn ouders hiernaast wonen. Heb het geprobeerd uit te leggen zo van mum's eerste kleinkind van haar bloedeigen dochter, die ziet het als een belediging als Smoeder hier eerst is, en dat zijn moeder dat heus wel zou begrijpen! waarop hij antwoord dat hij vrouwen nooit zal begrijpen :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha daar hebben meer mannen last van.
    Ik wil juist niet dat iemand weet dat ik weeen heb anders gaat steeds die telefoon met de vraag of het er al is..
    Jullie krijgen natuurlijk wel te horen als de weeen begonnen zijn

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    namen hier ook 2 of 3 namen we zijn er nog niet overuit precies maar de beide oma's worden erin verwerkt.

@kaatje hoop dat ze morgen een plekkie hebben dan weten ze iig wat er aan de hand is.

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    MammaMeike: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling! Geniet maar lekker van jullie 2 wondertjes![/b]

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wens3: ontaarde moeder? Alsof je 24 uur per dag blij moet zijn met je ids de hele tijd om je heen?! Tuurlijk ben je dol op ze, maar een pauze is toch ook niet gek? Geniet er maar lekker van dametje! Dat maakt je júist een goede moeder! 36 weken yeah!

Tweety: geen maagzuur meer? Fijn! Ik heb voor het slapen gaan drankje van Gaviscon gehad en vanochtend ook nog 3 tabletten...

Pupke: je peutert toch niet aan de korstjes in je oren hè? Ik deed dat ook steeds toen ik gehoorgangontsteking had en hij bleef maar terug komen.'t Is een hardnekkige ontsteking vaak (in ieder geval bij mij wel)

Freesia: vk én kz vandaag! Leuk; je weer even lekker voorbereiden! Laat de katten maar gewoon, dan weten ze ook dat je katten hebt!

Wupje: ik ben ook al klaar met alles :( heb ook niets meer te doen. Gisteren ook alle lakentjes weer van ledikant en wiegje gehaald om te wassen, die had ik er ook al weken opzitten voor de gezelligheid... Maar ja, je wil ze wel schoon hebben! Dus nu laat ik ze opgevouwen klaar liggen.

:confused: Mamameike! Ik dacht er nét aan dat ze wel eens bevallen kon zijn! Gaaaaf!

Gefeliciteeeeeeeerd met je wondertjes!! Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Oh wat een heerlijk nieuws, kippevel staat op m'n armen, yes!

Oh en wat een mooie namen!

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Eerlijk gezegd denk ik dat het wel meevalt met dat iedereen gaat bellen als ze weten dat we weeen hebben. Mensen snappen toch wel dat je dán de telefoon juist niet kunt en wilt opnemen!?! Lijkt mij tenminste...
    Dus wat dat betreft zou het volgens mij misschien juist wel beter zijn om wel te zeggen dat het begonnen is. Maar of dat echt fijn voelt weet ik ook niet.

Deel Deze Pagina