Grrrrr en ik had nog veeel meer getypt, maar klikte ipv kopiëren op plakken en toen was alles weg.. bahbah
Nee ik open hier altijd een extra tabblad en dan ctrl a en dan kopiëren, maar ik had dat al bij het eerste stukje gedaan. Dus toen ik het voor de zekerheid weer even wilde kopiëren klikte ik op plakken en tadaaa daar was het eerste stuk weer snik
MAMA MEIKE SUPER! GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN NOAH JOY EN LEVI JOAS! GENIET NU MAAR EINDELIJK VAN JULLIE WONDERTJES @ Jannes leuk kamertje Namen: hier wel gekozen voor 3 namen maar meer om de vader van mijn man te vernoemen aangezien hij overleden is. Dat vonden wel allebei erg belangrijk. @ Sunshine hopenlijk begrijpt jouw zoontje het een beetje en kun je toch goed uitzieken vandaag. @ Kaatje hm van de ene kant wel fijn als jouw mannetje vanavond naar huis mag, maar ja dan moet hij wel nog een keer terug. Dus misschien beter als morgen alle onderzoeken afgerond kunnen worden. Zo ga even een bammetje eten.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm 15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram 18 augustus 2008~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ mama: MamaMeike (02 sept 2008) ~ 3.540 gram & 3.540 gram VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa 2 ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV IN DE BUIK: 27 meisjes ... 9 jongens ... 9 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 3 jongetjes, 6 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 18: Cossy vk en liggingsecho Dreames vk 19: Dreames verlof! Yule vk 20: Roshi groeiecho Lindaa vk 21: Jekkia keizersnede ingepland!! Marielle vk 22: Sunshine80 groei- en liggingsecho, parr1983 vk 26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk 27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!! 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk September: 09: Elin groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie! ff bijgewerkt
Wupje, ja dat vind ik ook hoor. weet dat hij daar in goede handen is, en vind het toch een beetje eng dat als ze nog geen oorzaak weten en we zijn alleen thuis.. als hij bv. vanacht niet goed zou worden hier zou ik gelijk in de stress schieten. Zeker omdat hij nu nog steeds boed verliest..
hoi hoi, ga niet alles bijlezen want ben sinds vrijdag niet meer geweest maar eindelijk babynieuws! ! funnyme gefeliciteerd met je meiden! ! ! mamameike gefeliciteerd met je zoon en dochter, fijn dat je al zo snel naar huis mag. @kaatje, thx voor de banner, ik weet niet of ik een jongen of een meisje krijg dus ik vind die groene het mooist. las dat het niet lekker gaat met je hubbie, vervelend zeg, hopelijk weten ze snel wat het is. en verder heb ik niet gelezen, heb ook niet lekker geslapen dus ook geen puf voor. nog ff ego heel het weekend rommelt het in mijn buik, oefenweeen en buikpijn en een rustige uk. morgen naar de vk dus ik ben benieuwd. heb soms zelfs het idee dat ik in mijn doos wat voel als ik een wee heb. heb vrijdag en gisteren en hele tijd weeen om het half uur gehad maar die waren nog wel te doen. wij wachten hier maar weer af. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mamameike, van harte gefeliciteerd met je twee wolken van baby's! Zo kletstantes, heb net ff twee uurtjes nog liggen maffen en al zoveel weer bijgeschreven. Ik ga ff koffiedrinken en dan het huis helemaal 'klaar maken', moet nog ramen lappen en de grote kast in de woonkamer uitmesten. Verder deze week nog de badkamer en dan is ons huis er helemaal klaar voor (zolang het duurt met een gezin van vier ahum).
Anno. ook lekker aan de oefenweeen dus. Ja wist eigenlijk uit mijn hoofd niet of je het geslacht wist dus dacht maak gewoon een extra roze Hij is wel lekker opvallend
@ mamameike, van ahrte emt de geboorte van je beebjes! zo nu even de rest eerst lezen, was ff te veel voor 1x te lezen.
jaaaaaaaah hij doet het! ! ! ! thx kaatje ik vind hem echt super! ! ! ! ! we hebben trouwens dit weekend de box gezet, kreeg toch een beetje zenuwen toen ik jullie hoorde over onderdelen die er niet bij zaten enzo. gelukkig is alles goed met de onze alleen vond hubbie het boxkleed te dun. hoe doen jullie dit? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik heb twee boxkleden op elkaar liggen. eigenlijk op advies van een vriendin die dat ook met haar kids heeft gedaan.
Heb alles weer bijgelezen, en super leuk weer babynieuws! @Steen, nog gefeliciteerd met je 37 weken Super dat de tuin mooi is geworden.. @IrisB, jij ook gefeliciteerd met de 37 weken, succes met poetsen vandaag! @Yule, ook al 37 weken, gefeliciteerd Je man alweer terug? Met of zonder kater? Aha, daarom weet jij altijd zoveel hihi @Azeb, voel je je ook een beetje de prinses op de erwt? Hoog hé! @Ingeltje, kan me best voorstellen dat het enorm frustreert dat je niet normaal kan slapen wanneer je dat wil. Ik heb dat afgelopen week één nacht gehad en werd er al gek van. Kan je overdag een beetje bijslapen? Enne ongesteld worden? Neeeee, gelukkig duurt dat nog even (nou ja, echt maar even..pfff wat is de tijd snel gegaan zeg!) Nog gefeliciteerd met pagina 1300! @Lise, wat fijn dat alles zo goed gaat met de meiden en dat Tijmen zo lief reageert @Miranda, veel plezier met shoppen en geniet van je verlof. @Jekkia, zo klinkt borstvoeding geven inderdaad wel heerlijk Hoop dat de kleine nog even wacht.. @Kaatje, wat ontzettend sneu voor je man. Hoop dat de kleine nu ook nog even blijft zitten. Veel succes en sterkte met je mannetje, hoop dat hij snel weer thuis is! *knuf* @Jannes, nog maar 9 nachtjes! Mooie fotos, dat aankleedkussen en echt schattig. @Freesia, drukke dag vandaag dus. Wat leuk zon hangwieg..kan me voorstellen dat je die nu lekker laat hangen Leuk hé zon trotse familie. Ik had gisteren verjaardag van mijn moeder en zie de spanning ook echt op het gezicht van mijn ouders staan, helemaal omdat ik de volgende keer dat ik ze zie waarschijnlijk ben bevallen @Cossy, ik verheug me ook best wel op de bevalling vind het af en toe ook raar om te zeggen haha. Succes met de echo vandaag. @Parr, leuk dat jullie zn topavond hebben gehad. Maar zouden je schoonouders het niet doorhebben omdat jullie thuis gaan bevallen? @Diddl, gefeliciteerd met je 37 weken Ga zo even stemmen op Hyves. @Wupje, hier komen woensdag de horren en ik wil de keuken nog schoonmaken, dus ik heb ook steeds het gevoel dat het nog niet af is. Mamameike, gefeliciteerd met jullie tweeling, wat heerlijk!! Geniet ervan samen @Dreames, succes bij de vk hopelijk is je bloeddruk goed. @Sunshine, beterschap! @Lindaa, raar hé die oefenweeën vandaag dus even bijkomen? Namen Wij hebben voor een jongen als een meisje naast de roepnaam twee doopnamen, maar gebruiken in principe alleen de roepnaam. Net terug van de verloskundige en alles was weer goed. Bloeddruk 110/65 en het hoofdje ligt bijna vast. We hadden nu een andere en ik vroeg of zij het gewicht wilde schatten, zij zei nu 3600 gram bij 40 weken (vorige week zei die andere 3700 tot 4000) we zullen zien Verder geen klagen hier, ga maar eens wat nuttigs doen vandaag
@ingeltje nou iets te vroeg gejuigd benik bang alleen de nacht is redelijk verlopen maar vanaf een uur of 9 weer last pfff. wil niet steeds wat innemen ervoor. zit nu maar weer aan een grote beker melk maar helpt niet echt. @kaatje wat ben je toch crea meis mooi gedaan hoor die banners. @anno ik had bij mijn zoontje totaal 3 boxkleden had er eerst 2 maar later nog een leuke gezien en gekocht had ze ook meestal gewoon allemaal in de box liggen lekker zacht en ook makkelijk als de eerst vies was had je zo een schone. zo heb weer een deel gestreken pff heb het er warm van. vanmiddag misschien nog ff als zoon lief op bed ligt maar nu ff genoeg hihi. ga zo lekker me ventje weer halen en ff boodschapjes doen. maar weer een extra doosje rennies halen want wordt er gek van en die antagel helpt ook niet en is nog viezer dan rennies
@krisstel ligt eraan hoe hard ik moet gillen maar hubbie weet dat ik niemand anders in huis wil hebben behalve hij, de vk en de kz. Super dat alles goed was! Kreeg gisteren de advies van Szus om dichterbij de tijd te kijken wie er dienst heeft in welk week. Dan kan ik vragen of ik alsnog kennis kan maken met die vk, heb ik dan geen vreemde in huis. Pff ben bezig met de papieren uit te zoeken, en dan straks ermee naar boven alles in mapjes doen