Misschien dat de kleine zich de ruimte neemt in de buik. Heb dat ook soms maar het is dan voornamelijk hard aan de zijkant waar zijn rug ook zit of waar de billen zitten
hier ook hoor dat mijn buik weleens gedelltelijk hard wordt, dit is idd de beeb die drukt en geen harde buik! @tweety jeetje die zijn dus ook al begonnen
het is niet zijn/haar ruggetje want het voelt anders, ja kan het niet uitleggen, dadelijk na het eten maar even een lekkere warme douche en dan kijken we wel. xxxxxxxxxxxxxxx
hmmm ja soms twijfel ik hier ook wat het nou precies is, zoals gisteren was de hele middel van mijn buik van links naar rechts hard, daarboven en onder zacht, snapte dat ook al niet hoe dat kon
ja zoiets is het denk ik. we zien wel ga nu afsluiten, hubbie komt er aan kunnen we eindelijk eten, ik heb honger. xxxxxxxxxxxxxx
Waaaaa, 15 bladzijden op 1 miezerig dagje Mamameike en man: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Noah Joy en Levi Joas! Ik ben een beetje duf na m'n drukke weekend, dus ga ff uit het hoofd reageren. @funnyme: Wat een heftig verhaal, zeker ook met Sophie. Fijn dat je meiden wel gewoon bij je thuis zijn. @ingeltje: Hoera, 38 weken! namen: Hier gaan we ook voor een driedubbele naam omdat we vernoemen naar grootvaders/grootmoeders (afhankelijk van het geslacht). @pupke: Beterschap met de oorontsteking. Hopelijk vinden ze snel medicijn dat goed aanslaat. En idd je man maar eens naar een KNO sturen voor dat snurken... oefenweeen: Nog steeds niet veel van gemerkt. Heel af en toe eens een ongi gevoel. Wel elke dag een aantal harde buiken, maar nog nooit in die mate dat ik ze moet wegpuffen. Ik ga er met "gewone" buikademhaling tegenaan en dat werkt goed. frambozenbladthee: De mijne is ook besteld, donderdag mag ik em ophalen en vanaf volgende week ga ik het drinken. Hier ook losse thee trouwens... geen idee waar je em in zakjes kan vinden. Enne... we hebben toch allemaal frambozenBLADthee, want er zijn vaak mensen die gewone frambozenthee (smaakjesthee) hebben @freesia: Fijn dat de intake zo vlot gegaan is @diddl: Oooh, ook een datum, leuk @wupje: Hier ook zo goed als alles klaar. Al denk ik wel dat ik toch maar een andere vluchttas wil. Kijk, gewoon dingen twee keer doen en zo komen we er wel Euh ja... rest vergeten vrees ik M'n moeder is hier weer om te poetsen en die is dapper bezig. Blijf het erg vinden om mensen "mijn" werk te laten doen terwijl ik hier gewoon zit te zitten, maar langs de andere kant weet ik ook wel dat ik het allemaal niet meer zelf kan. Nu ja, kan het wel, maar niet zo grondig. Ze was hier alleen erg laat, want het verkeer zat zwaar tegen: ze heeft er dubbel zo lang over gedaan om tot hier te komen. Heb vanochtend ook een paar nieuwe pyjama's gescoord van de Hema. Vind ze wel leuk en allemaal met knoopjes vooraan, dus lekker handig. Ook de lokale specilateit voor mn moeder gekocht. Vorige vrijdag was het moederdag in Antwerpen (jawel, beetje raar ) en ik had er natuurlijk weer niet aangedacht (ook omdat ik dus echt echt niet van moederdag houd ), dus daarmee was ze toch blij. Soit. Ik kom vanavond wel weer ff kijken en dan hopelijk wat meer reageren op wat er ondertussen bijgekletst is
Tweety: wij hebben als tekst boven aan 1 plus 1 = 3 en dan komt de naam van de kleine. Kort maar krachtig . Funny me: jeetje heftig hoor. Ben wel blij voor je dat ze er eindelijk zijn. Linda: spannend zeg, hoe gaat het nu? Tinkerbel: gefeliciteerd met je mannetje. De mijne moet nog 2 nachtjes slapen. Kinderdagverblijf: geen probleem hier. De kleine gaat straks op woensdag en vrijdag naar de opvang en op maandag past pappa op. Wel erg leuk om te zien. Het is er heel ruim opgezet. En het is een agrarische kinderopvang op een boerderij. Echt heel leuk. Er zijn allemaal kleine dieren waar ze straks mee kunnen kennis maken en voeren. Ze doen ook heel veel buiten activiteiten.Zodra het mooi weer is dan gaan ze naar buiten. Iets wat ik wel heel belangrijk vind. Heb er echt een goed gevoel bij. Lekker weer iets wat ik kan strepen op mijn lijst. Bij het bloedprikken ging het dit keer in 1x goed Joehoe meestal moeten ze vaker prikken. Was helemaal blij. Parr: vind dat wij door al die kilo's wel wat eerder mogen bevallen
Tinkerbel Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! ydnic jij ook alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Wat een fijne KDV hebben jullie uitgezocht. Vond het vroeger ook altijd heerlijk om met mijn opa de beesten te gaan voeren en buiten te zijn. Sodeju, schrik me net kapot. Op Hart van Nederland hebben ze het over een steekpartij in Blerick en ene Leroy (de 17 jarige vond zijn moeder in bed met andere man). Dacht al bijna dat het om mijn half broertje ging.... (niet dat ik er vanuit ga dat de 2e vrouw van mijn pa een affaire zou hebben ) precies dezelfde voornaam maar gelukkig andere achternaam en is mijn broertje iets ouder. Tis wel zowat bij mijn pa en broertje om de hoek gebeurd....
Valt toch allemaal mee meid, je hebt een mooi buikje hoor (mooie spiegel trouwens) zal ook eens kijken of ik die buik van mij nog op de foto krijg
@jekkia o das ff schrikken gelukkig was het niet je broertje. @tinkerbel mooie spiegel en buikje hihi.
Funnyme -> Heftig verhaal hoor! Gelukkig zijn ze wel allebei gezond en zijn jullie nu lekker thuis samen! Lindaa -> Spannend hoor! Zou het voor het echt zijn of oefen... Wupje -> Gelukkig ligt de beeb nog goed! En meestal is een eerste kind inderdaad ingedaald met 36 weken, maar bij een tweede kan dit ook pas met 39 weken zijn, dus ik denk niet dat dit echt erg is (tenzij het natuurlijk komt omdat het te nauw is). Parr -> Heb ik idd ook dat mijn buik soms hard is, dan weer aan een kant, dan alleen in het midden, of links en rechts tegelijk (?)... Maar ik denk toch dat het de beeb is die er tegen duwt, je moet je ook bedenken hoe lenig die zijn, dus die leggen een been zo in de nek (verklaart waarom het van links naar rechts hard is). Groetjes Cossy
mooie buiken dames! hier net hysterisch gehuild mij lichaam wou chocolade, enrom erg veel trek en ik maar tegenvechten en alleen maar chagerijniger worden.. toen moest ik huilen. manneke wou halen maar had eigenlijk geen zin in en ik wou ook niet dat hij het deed maar ik had erg veel trek dus voelde mij dom. Hij heeft nu ook ijs gehaald, vind hem erg lief en mijnzelf nog steeds stom, mijn lichaam nog stommer zucht....
Parr laat dit een les voor je zijn . Zolang je zwanger bent niet vechten tegen de cravings van je lichaam. Je verliest dan altijd en hubbie is dan de pineut . Wel lief van hem dat hij ook nog ijs is gaan halen (mmm, heb nu ook zin in ijs) Ivo is slim geweest hij heeft ervoor gezorgd dat we praktisch de hele winkel in huis hebben. Drop, ijs, chocolade, junkfood, fruit...het is allemaal in huis. (en nog heb ik zin in dingen die er niet zijn zoals flensjes met aardbeien en ijs)
@ funny me, jeetje zeg heftig, heeft d ekleine er enits aan over gehouden? MOrgen ehb ik me 3d/4d echo! kijken of lukt zoneit heb ik toch even naar me kleine kunnen kijken!
Hier nog een zeppelin hoor Cos! > zie foto's hihi Prachtige buikies allemaal hoor! En idd een heel gave spiegel! Parr: gewoon toegeven.. je moet het zo zien: je mág nu ook gewoon toegeven! Lekker laten gaan.. er zijn belangrijkere dingen dan je gewicht.. dat komt later wel weer! xxx