Ingeltje -> Hahaha dat was alleen een wanhoopskreet, dont worry! Als die striae nou es z'n ergste punt had bereikt, dan kon ik het gaan accepteren, maar aangezien het nu nog telkens erger wordt zal dat nog wel even duren... Parr -> Weet je zeker dat het geen afscheiding was? Want daar heb ik ook wel eens last van als ik plotseling opsta, die afscheiding is zo dun als water, maar wel helder wit dus zeker geen urine. Ik heb gewoon voor de zekerheid een inlegkruisje. M'n vriend is net vertrokken, om 10 uur rij-examen! Zit hier zelf super zenuwachtig te zijn! Groetjes, Cossy
Ow spannend Cossy! Ik zal aan hem denken :-D Parr, nog wel een paar uur geslapen gelukkig, maar alweer om 7 uur wakker. Had ook nog een 'natte' droom, dat was lang geleden Hier ook trouwens afscheiding als water, schrik er elke keer weer van. Had ook nooit gedacht dat ik ooit hele dagen met inlegkruisjes zou lopen, ik ben echt anti. Maar een natte broek vind ik veel erger. Vanmorgen zag ik dat ik weer flink melk had gelekt, toch maar weer aan de wattenschijfjes vandaag. Al die lekkage, jeetje
goedemorgen had vanmorgen al wat getikt maar niet geplaatst schijnbaar hihi. vanacht redelijk geslapen heb al 2 nachten redelijk geslapen maar heb ook al 2 middagen geen tukkie gedaan hopen dat het zo blijft gaan. heb de proefdruk op hyves gezet voor diegene die hem willen zien.
@freesia dank je ben er zelf ook heel erg blij mee. het is helemaal wat ik in me hoofd had. meiden ik heb een vraagje. ik wil verder gaan sparen met geboortekaartjes misschien willen jullie mij helpen als jullie beebjes straks geboren zijn. hoop het dan kan ik al een heel stuk uitbreiden.
Goedemorgen! 8) Hier vannacht ook niet meer zo lekker geslapen . Ik dacht dat ik mijn ritme gevonden had maar toch niet. Hmm misschien gaat het vanavond weer beter. Vandaag ook een druk dagje; ga dadelijk naar mijn werk waar een collegaatje afscheid neemt. ** dus eigenlijk alleen maar een stukje vlaai eten ** En vanmiddag is hubbie thuis dus dan gaan we ook nog even het dorp in, klossen halen..... @ Parr jij ook veel plezier vandaag enne heerlijk grieks eten! @ Sunshine nog een beetje geslapen vannacht? @ Cossy oh duimen voor je mannetje! @ Lindaa hoe gaat ie? Ik hoop trouwens echt niet dat bij mij de vliezen als eerste breken als begin van de bevalling. Aangezien ukkie nog niet is ingedaald moet ik dan gelijk gaan liggen en mag niks meer doen. Dus of ukkie moet gewoon zsm indalen of het moet starten met weeën 8) Nou ik ga er vandoor !
Haaa meisjes! Hier ook een *&^%$ nacht gehad, heb om 4 uur het krantje van de mediamarkt maar zitten lezen, volgende keer ga ik er gewoon weer uit voor de Olympische Spelen, nu kan het nog haha @ Tweety: haha nog niet helemala wakker, stukjes schrijven en niet plaatsen @ Cossy: Oh mijn duimen draaien al voor hem! @ Lindada: Lekker bijna verlof! Ik zal zo eens een foto maken van de kledingkast van ons, damn zij heeft ook al zo veel haha @ Freesia & Parr: Pff ik word helemaal naar van die lekkage, je doet er alleen zo weinig aan he @ Jannes: Ook al zo'n shopper haha, ik kan ook nooit stoppen @ Wens3: Sterkte met je zieke kindje, is nooit leuk @ Lindaa: Oh ben benieuwd meis, hoop dat het doorzet! Raar trouwens, vorige keer bij mij voelde ze ook het hoofdje van de baby al, maar zei verder niet dat mijn baarmoedermond al verstreken was, of is dat dan gewoon het geval? Kleding: Ik zou als ik jullie was niet teveel uit gaan van de voorspelling van de vk, zij kan er ook vreselijk naast zitten en dan heb je zometeen geen kleertjes... Trouwens: het zoontje van mijn zus woog 8 pond en heeft best lang maatje 56 aan gehad hoor! Maatje 62 is dan echt veels te groot, die broekjes moest je dan bijna 4 keer omslaan, ziet er niet echt gezellig uit haha Ik heb laatst ook een paar setjes maat 50 en 56 erbij gekocht, zo duur zijn ze niet (bijv bij Hema) en wil toch wel dat ze er een beetje gezellig uit ziet als iedereen komt gluren Zo, vandaag weinig plannen. Ga zo even lekker ontbijten en ik moet vanmiddag weer naar de verloskundige. Verder een beetje Olympische Spelen kijken, ben toch wel blij dat er iets op tv is nu ik zo thuis zit. Nu eerst een grote mok frambozenbladthee Liefs XXX
goedemorgen dames. Jeetje wat heb ik een hoop bij te lezen eh . Gisteren ben ik bij de gyno geweest voor een gesprek over het inleiden. Nou wordt ik vandaag gebelt met de dag en datum dat ze me gaan inleiden. Ik hoop zo snel mogelijk . eergisteren ben ik een beetje vruchtwater verloren. De gyno heeft geken en waarscheinlijk heb ik een scheurtje zitten in me vliezen. Maar omdat de baby zo laag ligt kan het zijn dat de baby dat scheurtje met zijn/haar hoofd afknelt. Wandt ik vroeg hoe kan het dan dat ik niet alles verlies en toen zei zij dat het waarscheinlijk door het hoofdje komt. Verder gaat het wel. Hopelijk komt er vandaag goed nieuws. Nou dames ik ga maar eens beginnen met lezen . Voor alle rommelende dames veel succes. En voor de rest een prettige dag. Groetjes
Goeiesmorgens deze morgen. Vannacht weer een heeeeeerlijk geslapen! Misschien omdat vriendje weer naast me lag? Wel raar gedroomd, namelijk dat vriendinnen die al een kindje hebben mij oma-onderbroeken opstuurden, want die hadden ze toch niet meer nodig (wat op zich hoopvol is... ) Lekkage: ik wissel gewoon 3 keer per dag van onderbroek, want ik HAAT inlegkruisjes. Kleding: wij hebben zoveel te leen gekregen dat ik alleen daaraan al genoeg had (bergen rompertjes en stuk of 8 setjes in maat 50, 8 in 56 en een paar 62) en ik heb ook nog bijgekocht (want tja, dat kan ik dan ook niet laten he?). Dus we komen erin om vrees ik. Ik vraag ook alleen maat 62 en 68 winterkleertjes als kraamcadeautjes want daar heb ik nog niks van en zeker niet voor de koude maanden. Ga zometeen even naar de vk voor controle, kan ik meteen vragen hoe groot ze onze meid in schat... (wil ik het wel weten? )
Moppiepoppie ik heb die badslang van de Hema en volgens mij is dat een universele versie. Tis alleen heel goed kijken op het plaatje hoe die erin moet. Kaatje wat rot dat jouw man nog zo lang op onderzoek moet wachten. Heeft hij nog bloed bij zijn ontlasting gehad? Als je gaat bevallen gewoon ambulance bellen en zeggen dat je naar hetzelfde ziekenhuis als je man wilt Heb vorig jaar toen ik zwanger was ook een aantal dagen met Ivo in zieknhuis gelegen. Ik voor uitdroging en hij voor een klaplong. Was best gezellig, konden elkaar veel zien (lagen 1 verdieping van elkaar af en de verpleging ons maar op en neer rijden ha ha) Lindaa wat spannend. Hoop dat het vandaag doorzet en dat je vannacht nog wat rust hebt gekregen oefenweeen Komen nogsteeds onregelmatig voorbij en heb regelmatig harde buiken. Maar das al dagen zo... Diddl vind het nogsteeds raar, een baby op afspraak . Dat onverwachte dat vind ik juist bij een zwangerschap horen. Maar ach, waar mak ik me eigenlijk druk om, belangrijkste is dat de kleine gezond en wel geboren wordt. Gepland of niet. Ik weet dat jullie de datum geheim houden maar moet je nog lang wachten totdat je onder het mes gaat? Freesia nog wat kunnen slapen meid? wens3 beterschap voor je zieke kleintje Lindada ha ha jij hebt al genoeg kleertjes voor de komende maanden (en dan krijg je er straks een hoop bij met je kraamperiode ) Cossy spannend, hoop dat hij zijn rijexamen haalt!! Wel zo handig als jij straks moet bevallen Zal aan hem denken en positieve energie sturen zodat hij slaagd Tweety mooi kaartje zeg! Gave foto op de voorkant. Stuur je adres maar door, dan stuur ik jouw ook een geboortekaartje (maar dan wil ik er ook eentje van jou want dies mooi en lijkt me trouwens ook hardstikke leuk om kaartjes van andere hier te krijgen! Leuk voor later)Volgens mij heb ik ook nog ergens een dubbele van Raven liggen, als ik die nog kan vinden stuur ik die ook mee. Charissa het schiet bij jou ook maar niet op he meid. Hoop dat ze je snel bellen met de datum voor het inleiden of dat het water nu echt eens goed doorbreekt. Hier redelijk geslapen, wel maar 3,5 uur (bijslapen doen we wel straks in ziekenhuis ) Ivo lag vannacht "lang zal ze leven in zijn slaap te zingen" volgens mij was hij over de kleine aan het dromen. Hij kon zich vanochtend er jammer genoeg niks van herinneren Heb ongelooflijke drang om te shoppen, vind mijn pyama's opeens helemaal niks en wil nieuwe hebben. Kan alleen de stad niet in omdat ik de kinderwagen niet eens de bus of trein in krijg en niet veel kan lopen (stomme harde buiken ook)
Wupje, komt vast goed met jullie uk. Gebeurd wel vaker dat ze pas heel laat indalen Krisstel, zijn de voorweeen weg? of overgegaan in echte weeen? Lindada, veel plezier je laatste dag werken ! Cossy, spannend. hoopt dat je vriend terug komt met rijbewijs Tweety, ga er vanuit dat ik nog wel een kaartje over hou,dus tuurlijk mag je die dan hebben Yule, veel plezier bij de vk. Kleding : ik heb tot maatje 74 van alles 4 setjes. Heb zelf vooral de 50/56/62 gekocht. Verder veel gehad van vriendinnen met kids. Wacht eerst af wat ik allemaal bij de geboorte krijg en kan dan altijd nog wat bijkopen. Mannetje, mag vanaf vandaag al niets meer eten, dus hij heeft gister zijn avondeten op, en mag nu pas weer morgen eind van de middag eten :-? Ik moet hem vanmiddag maar een extra lange knuffel geven. Hier rommeld het trouwens ook. al twee dagen en vooral snachts,maar zeg maar niets tegen mannetje anders raakt hij in de stress en dat kunnen we maar beter vermijden.zolang het bij rommelen blijft. Ga er weer van door want schoonmoeder komt zo stofzuigen, is hard nodig ( al sinds vrijdag niet meer gedaan ) maar ja kan het zelf niet dus dan houd het snel op. Fijne dag en kom misschien voor half 2 nog ff spieken. Liefs
KLinkt idd gezellig. zou er idd zo een ziekenhuis bevalling van maken dan, alleen denk niet dat mijn vk mee gaat naar Leiden. Mannetje verliesd helaas ook nog steeds bloed ( meer bloed dan ontlasting dus dat is ook niet best )
Ja dat heb ik inderdaad ook gelezen. Ze vond het bij mij alleen vorige week wel erg en toen was het de ene keer 80 en de andere keer 85. Normaal is mijn onderdruk vrij laag en daarom vond ze hem toen niet goed. Het verbaasde mij dus een beetje dat ze het gisteren met dezelfde onderdruk wel goed vond.
Tnx meiden. met zoveel duimen moet t toch wel lukken! Tweety -> Leuk zeg! Wat bedoel je precies, wil je geboortekaartjes verzamelen? Dan krijg je er natuurlijk een! Wupje -> Op de cursus zeiden ze dat 90% van de bevallingen met weeen beginnen, en maar 10% met het breken van de vliezen, dus weeen is het meest waarschijnlijk. Kan het trouwens niet zijn dat je beeb nog niet is ingedaald omdattie eerst in stuit lag? Kan me voorstellen dat door dat draaien de ligging nog ietsje anders is dan normaal ofzo. Charissa -> Oh dan zullen ze denk ik binnenkort wel gaan inleiden. Als er eens cheurtje in de vliezen zit is het infectie-gevaar ook veel groter. Kleding -> Ik moet nog wat gaan halen! Ik heb in maatje 50 twee boxpakjes (vond het zielig om 'echte' kleertjes te kopen alssie nog zo piepklein is...) en in maat 56 heb ik twee broekjes en een aantal truitjes. Maar ik ga nog een boxpakje in maat 56 kopen (voor als 50 niet past in het ziekenhuis) en misschien nog een paar truitjes. Rompertjes heb ik zat. Heb trouwens ook van die piepkleine schoentjes in maat 56 en een bodywarmertje! Die schoentjes zal hij wel niet vaak aan hebben, maar vond t toch schattig voor op de foto. Groetjes Cossy
Cossy, hebben hier in maatje 50 en 56 ook alleen kleertjes van extra zacht spul. Heb pas echt kleertjes ( spijkerbroekjes, vestjes enz ) gekocht vanaf maat 62
@jekkia ... vind het ook een raar idee hoor, maar het belangrijkste is idd dat ze gezond en wel ter wereld komt. Heb ook geen moeite met de kz opzich ... alleen het idee idd dat je al weet wanneer en hoe. Alhoewel de kans er natuurlijk nog altijd is dat ze eigenwijs is en zich eerder gaat melden. Mag gelukkig nog even doorlopen ... dus als jij het achter de rug hebt kun je me nog even vertellen hoe het was. @kaatje ... hopelijk blijft het nog even bij rommelen. Hebben jullie wel een noodplan achter de hand voor het geval dat het wel serieus gaat worden en hij nog niet thuis is? Sterkte.
Ehh nee. Hij wil dan gewoon naar huis komen, desnoods met trein of taxi,maar ja daar gaat hij niet over. Wil mijn vk gaan bellen om te kijken wat er mogelijk is qua daar bevallen als het niet anders kan, en anders ben ik bang dat ik het alleen zal moeten doen. ( misschien dat ik dan opeens wel heel graag mijn moeder erbij zou willen hebben ) Maar gaan er vanuit dat de kleine nog even blijft zitten waar hij zit. Sjonge jonge..stomme hormonen. door die lieve woorden van jullie barst ik hier nu gewoon in huilen uit