@kaatje jeetje vanaf vandaag al niet meer eten pff die stikt straks van de honger moet er niet aan denken wens hem maar veel sterkte. jij ook sterkte natuurlijk is niet niks nu dat je mannetje er niet is. misschien kan de vk je gerust stellen dat je eventueel daar kan bevallen zodat je mannetje er iig bij is. maar voorlopig moet de beeb maar gewoon ff blijven zitten. dikke knuff voor jou. @jekkia je hebt pb. balen dat je niet ff kan shoppen nog ffies meis dan kan je er weer tegen. @cossy ja idd wil ze verzamelen. geboortekaartjes: ik zal op de hyves mijn adres neer zetten voor diegene die mij een kaartje wil geven voor de verzameling. dan hoef ik het maar 1x neer te zetten diegen die geen hyves hebben en er een willen missen hoor ik het wel van. iig alvast bedankt.
@kaatje jeetje meis wat een ellende voor jouw en je mannetje(huil maar lekker meis doet een mens goed) hoop dat het morgen allemaal meevalt voor jouw en je mannetje en dat hij gauw naar huis mag en dat de kleine nog maar even wacht een hele dikke knuffel @mamameike van harte met de twee kleintjes en wat een gewicht zeg geniet er lekker van ga nu de rest bijlezen tot straks veel liefs debby
Goedemorgen meiden! eerst even dit: Kaatje een heeeeeleee dikke knuffel, en jij en je mannetje allebei heel veel sterkte! Hier wel een goede nacht gehad! Heb de pillen ingenomen en ben na een aantal harde buiken lekker in slaap gevallen! Verder de hele nacht geen fratsen gehad! Maar sinds ik weer wakker ben en de pijnstillers uitgewerkt zijn, zijn mijn harde buiken ook weer terug! We zullen zien of het doorzet vandaag, zal zo eerst langs de ha om urine te laten testen voor de zekerheid! Mocht er wat gebeuren dan horen jullie het!
nou heb alles bijgelezen maar nu geen tijd mee rom te reageren want ik moet naar de vk en moet mijn sokken en schoenen nog aan doen en dat is een hele opgave haha daarna misschien even naar de winkel als ik dan toch weg ben, ja ik moet met de auto. pfff zie er echt tegenop maar goed op het gemakje rijden we nog een stukje. verder hier de buik weer rustig xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Huh volgens mij had ik zojuist een heel pijnlijke voorwee ofzo.. Nog niet eerder gehad... Dacht ik krijg darmkrampen, maar het bleef ongeveer een halve minuut pijn doen en toen gleed t weer weg en was t ook helemaal weg...
Goeiemorgen! @cossy: Ik duim voor je vriend! Hopelijk heeft ie tegen dat ik hier klaar ben met typen z' rijbewijs kleertjes: Euh, geen idee hoeveel ik van elke maat heb Maar er ligt best wat in de kast en voor zover ik weet hebben we vooral 50 en 56 gekocht. Als kraambezoek kleertjes wil geven en eerst vraagt of we dat willen, zullen we wel om 62 edm vragen... @elin: Pffff, hopelijk valt het allemaal wat mee met die verbouwing. Wat een gedoe @wupje: Wanneer moet je weer naar de VK? Volgende week gok ik... Hopelijk is uk dan netjes ingedaald, want het is idd wel fijn om te weten dat je niet meteen moet gaan liggen als je vliezen breken. Gelukkig is er "maar" 10% kans - zoals iemand anders ook al zei - dat je bevalling begint met het breken van de vliezen. @lindaa: Spannend allemaal. Hopelijk weet je snel of het nu echt gaat doorzetten. Wel fijn dat je dankzij die pillen vannacht nog goed geslapen hebt. @kaatje: Veel succes en sterkte voor je man en jezelf de komende dagen. Is nooit leuk als je man in het ZH ligt en nu al helemaal niet Ik denk wel niet dat je bevalling gaat beginnen terwijl hij in het ZH ligt. Naar het schijnt maakt het met bevallen ook uit of jij er zelf emotioneel edm klaar voor bent en nu je zo in de stress zit denk ik niet je lichaam er aan zal beginnen. Beetje zelfde als dat je weeen ineens kunnen ophouden als je plots in een zware stress situatie terecht komt. Weet niet of het een troost is (en ik weet er natuurlijk ook niet alles van ). Nog eens een dikke knuffel iig *KNUF* buikfoto's: Heb er weer een paar mooie gezien, ben alleen vergeten van wie ze waren Jekkia was er een van @parr: Was het ijs lekker? Je moet je daar helemaal niet slecht over voelen hoor, hoort er gewoon bij en je kan er zelf niet veel aan doen... Veel plezier met je drukke dag vandaag, hopelijk ben je niet te moe vanavond! @cossy: Striae Hier beetje hetzelfde gevoel. Heb heel lang zonder gelopen en toen waren ze er ineens: groot drama. Maar goed, kon ze uiteindelijk nog wel accepteren want ze bleven netjes onder mn navel en ik zag ze zelf toch niet. Nu merk ik dat ze aan een kant aan het oprukken zijn naar boven Soit, die rotdingen horen er bij, maar ik heb echt een "scarred for life" gevoel nu. Al valt dat ook weer mee, want m'n vriendin heeft me toen ze hier was haar striae van 6 maanden geleden laten zien en het wordt echt wel minder. @sunshine: Bah, nog steeds verkouden @jannes: Veel plezier vandaag. Succes met de serviesjacht
JIPPIEIEIEIEIIEE hij belde net, hij is GESLAAGD! Het KON natuurlijk ook niet mis gaan met zoveel mensen die voor hem duimen
Vannacht goed geslapen ondanks irritante matrasbeschermer die maar kraakt en kraakt en kraakt Soit. Als ik slaap slaap ik ook echt en als ik me omdraai en het ding dus laat kraken, ben ik sowieso wakker omdat ik van de pijn wel wakker wordt. Maar blijft een stom ding. Vandaag lekker lui dagje gepland. Ga me zo wel even douchen en aankleden, want probeer toch om dat erin te houden en gewoon "normaal" rond te lopen. Als ik er zin in heb, ga ik straks wat envelopjes schrijven of suikerbonen in kokertjes doen. En iig appelflappen bakken, want heb appels die op moeten En met appelflappen bedoel ik niet wat ze hier in de omgeving (en misschien wel in meeste delen van NL) appelflappen noemen, id est, de dingen die je in de frituurpan gooit en met oudejaar gegeten worden. Dat zijn appelbeignets Ik ga de driehoekige dingen in bladerdeeg maken die gevuld zijn met appel Fijne dag allemaal! EDIT: WOEHOE, voor rijbewijs! Haha, moet ook bijna net gebeld hebben toen ik op "post" klikte
Wat een nacht! En weet gewoon niet meer wat het is heftige pijnlijke steken en krampen..soort darmkrampen. Duurde een dik uur en ben toen in slaap gevallen, alleen elke keer als ik s nachts wakker werd kwam de pijn weer terug en nu ook nog. Hoop dat ik straks een keer moet rennen naar het toilet, dan weet ik in ieder geval waar het vandaan komt. @Freesia, was de gym over het algemeen dan niet zo gezellig? @Jannes, leuk..welke servies ga je kopen? @Wens, beterschap en veel plezier met hangen @Cossy, super dat hij het heeft gehaald, gefeliciteerd! @Tweety, wat een gave kaart! @Tinkerbel, veel plezier vanmiddag bij de vk. Waterpolo gekeken? @Yule, hoe was het bij de vk? @Jekkia, schattig dat hij dat aan het zingen was @Kaatje, geef hem ook maar een dikke knuffel van ons sterkte hoor en jij ook een dikke knuffel meid! @Lindaa, spannend hoor..hopelijk geen blaasontsteking. @IrisB, lekker appelflappen stuur er maar een paar hier naartoe
Cossy jee feliciteer je mannetje maar Iris, nou dan zullen de weeen wel wegblijven met deze stress :-? Smoeder is nu aan het dweilen.. is dat ook maar weer gedaan.
@cossy: gefeliciteerd met het rijbewijs van je mannetje! Dat scheelt weer een hoop! @Kaatje: echt rot voor je meid, dat je nu alleen thuis bent en er zoveel onzekerheid is voor jou en je man. Hopelijk is ie snel weer bij jou thuis! @Krisstel: misschien zijn het (voor)weeen? VK: alles weer in orde, bloeddruk 100/80, hoofdje is zo ver ingedaald dat ze het niet meer goed kon voelen (wat een rotgevoel is dat trouwens zeg, als ze gaan graven) Ben alleen vergeten te vragen hoeveel het nu ongeveer weegt... terwijl dat het doel van vandaag was! Ben dus officieel dement vind ik nu...
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE INGE en CARIEN ANNE ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 gram - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - 44,5 cm & 1760 gram - 42,5 cm 15 augustus 2008~ ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ mama: FunnyMe (08 sept 2008) ~ 2.510 gram & 2.790 gram 18 augustus 2008~ NOAH JOY en LEVI JOAS ~ mama: MamaMeike (02 sept 2008) ~ 3.540 gram & 3.540 gram VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa 2 ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... ZKH ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Linda71 ... 37 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 28 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV IN DE BUIK: 27 meisjes ... 9 jongens ... 9 mama's laten zich verrassen ... 8 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 3 jongetjes, 6 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi <--> Debbyvermeer mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 19: Dreames verlof! Yule vk 20: Roshi groeiecho Lindaa vk 21: Jekkia keizersnede ingepland!! Marielle vk dreames vk 22: Sunshine80 groei- en liggingsecho, parr1983 vk 26: Babystyle vk Miracle08 vk MirandaT vk dreames vk 27: Nic79 groeiecho+ gyn Jannes keizersnede ingepland!! 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! Sunshine80 vk Yule vk September: 01: Cossy vk 09: Elin groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!
Waarschijnlijk omdat hij niet meer gestegen is en onder de 90 blijft, maakt ze zich geen zorgen. Zolang de VK zich geen zorgen maakt, hoef jij dat ook niet te doen @Krisstel: weet nog niet voor welk servies ik ga. Denk gewoon iets strak wits of met iets kleins erop. Maar niets bonts, daar hou ik niet van. @Cossy: wat fijn dat je mannetje geslaagd is. Toch wel lekker met een kleine, een rijbewijs. @Yule: fijn dat alles goed was bij de VK. En dementie... heb ik ook. Soms doe ik ook rare dingen. Gisteren pasta aan het maken, wil ik in plaats van de kip de ongekookte paste in de wok gooien.. ha ha.. @Kaatje: jouw kindje wacht wel tot papa weer thuis is hoor. Ken het gevoel. Mijn vriend heeft een hernia. Anderhalf jaar geen last van gehad en drie weken geleden... hoppa schoot het er weer in. Hij kon niets, niet lopen, tillen, autorijden. Heel handig met een vriendin die een keizersnede gepland heeft. Gelukkig doet fysio wonderen en gaat het nu weer heel goed. Volgende week MRI want hij laat zich over paar maanden wel opereren, dit moet niet vaker voorkomen straks met de kleine. Matrasbeschermer: vind het ook zo'n onding. En warm dat ik het er van krijg... pfff Kleertjes: heb zelf maar 1 ding maat 62 gekocht. Wel wat leuke dingen van mijn nichtje in de kast liggen, maar verder wacht ik even af hoe ze groeit. Mijn nichtje paste pas na 4 maanden in 62. Nou ik ga naar de fysio en de stad in. Wat een zwaar leven, zo'n verlof O en nog maar 8 dagen en dan hebben we al de keizersnede. Komt nu wel heel dichtbij. Ik persoonlijk vind het heerlijk dat ik een datum voor ogen heb, hoef ik niet elke dag te denken "zou het vandaag zijn" Bye bye
@cossy gefeli met je mannetje. @irisb o lekker geef mij er ook eentje hihi. mannetje komt net thuis ongeluk gebeurd op het werk niet met hem hoor gelukkig. hij werkt in een fabriek waar ze meel produkten verwerken voor brood enz. nu mochten ze voorlopig niks doen ivm ontploffingsgevaar van een opslagtank dus hij zei mooi na 3 uur niksen ik ga naar huis en hoor het wel hoe het afloopt. gelukkig geen persoonlijke ongevallen gebeurd alleen is de tank een beetje erg kapot en staat te fikken totdat de verzekering er is dan mogen ze pas blussen. tot die tijd is er nog otploffingsgevaar van de silo en mag er niemand in de fabriek zijn. dus mannetje is nu lekker gezellie thuis.
Goedemorgen! Hier weer een prima nacht gehad! Vanmiddag op controle in het ziekenhuis en naar de chiropractor. Dan hebben we de check ups voor deze week weer gehad @Kaatje, een dikke knuffel voor jouw meid! Ik hoop dat ze snel weten wat er is met je mannetje, en dat hij dan lekker naar huis mag! @Lindaa, ik ga voor je duimen vandaag meid! Succes! @Cossy, gefeliciteerd met je mannetje! @Tweety, lekker zo onverwacht je mannetje thuis! @Irisb, mmmm appelflappen. Ik ga vandaag een appelcake maken, hihi @Yule, fijn dat de controle weer helemaal goed is. Ons kleintje ligt al heel lang heel diep en vast in mijn bekken, dus ik herken wat je zegt met de gegraaf....is geen fijn gevoel he... @Jannes, een fijne dag! @Tinkerbell, succes bij de vk! @Cossy, balen dat je zoveel striae hebt...ik heb ook wel wat lijntjes op mijn buik, maar het valt me nog mee, gelukkig. @Anno, succes bij de vk! Volgens mij ben ik weer aardig bij...tot later!