@Yule, tja voorweeën dacht ik ook maar het was zo lang en heftig...we wachten het af. Inderdaad pijnlijk dat als de vk onderin het hoofdje voelt. Volgende week maar naar het gewicht vragen dan. @Jannes, dat lijkt me ook lekker eigenlijk...nu weet je ook gewoon wanneer je je kindje kan vasthouden. @Tweety, schrikken zeg...wel lekker dat hij naar huis kan Lees net nog iets van de 9 maanden scheurkalender Grote baby's hebben juist de neiging wat later te komen dan de uitgerekende datum, en de kleintjes wat eerder. Dat heeft te maken met de kwaliteit van de placenta. Een grote baby is vestgemest door een grote placenta en daardoor later 'rijp' dan een kleine. Fijn om te weten, aangezien deze kleine op 3600 gram wordt geschat
@Lindada: Ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren en dat je snel je kleine hummel in je armen mag houden! @Kleertjes: Het meeste heb ik ook gekregen. Mijn schoonzus is in januari bevallen van een dochter, dus alles wat nog goed is en ze niet meer past krijg ik. Verder kan mijn oma zich moeilijk inhouden (wat vervelend...) Zelf heb ik niet zo heel veel gekocht. Wel een schattig roze pakje in maat 50 wat haar eerste kleertjes gaan worden! En verder nog een paar dingentjes in maatje 56, en een jasje maatje 62.
Jannes, jeetje dat schiet ook niet op een hernia, hopelijk is je mannetje met de keizersnede weer helemaal opgeknapt Tweety, gelukkig niets met je man of collega's. zou idd ook naar huis gaan. thuis kan je jezelf tenminste nog nuttig maken. Smoeder is net weg, huisje is weer fris en fruitig. Heerlijk. Heb de kleine vandaag nog niet gevoeld :-? maar ja die zal denk ook wel uit zijn ritme zijn door alles.
Pfff, ik mag niet naar voren zitten van de kleine. Ze begint dan meteen tegen mijn ribben te schoppen. Wel lastig achter de pc...
nou alles goed bij de vk. bloeddruk 130/76 en de laatste 2 weken niet bijgekomen joehoe! kleine ligt vast en bm 3/4nx. hartje was luid en duidelijk helemaal goed. alleen was niet prettig toen ze het hoofdje ging voelen, voelde het in de auto nog. ff langs kruidvat en hema geweest, 3 pakken luiers gehaald en een truitje. ben nu aan de koffie en ga vanmiddag de bank op ben doodmoe van dat gesjouw. wordt trouwens gek van de jeuk van mijn straie, vk schrok er ook van, heb deze alleen bij intake gehad en ze zei wat heb jij een landkaart. xxxxxxxxxxxxxxxx
Zo daar was ik weer even @ Cossy: Jeah super Duimen zijn hier helemala gekneusd ervan maar ach, het heeft geholpen Nu taart eten om het te vieren O @ IrisB: Oooh nooo, ik heb al weken zoveel trek in oliebollen en appelflappen, denk ik er eindelijk niet meer aan, begin jij! En gisteren zag ik die zelfbak pakketten liggen bij de C1000, weet iemand of het moeilijk is om oliebollen te bakken? @ Krisstel: jaaa heb waterpolo gekeken, spannend Stom is dat, om sommige sporten geef ik echt niks, maar als ik het dan aan het kijken ben zit ik op het puntje van de bank haha Vaag die krampen zeg, ik heb de hele dag al last van mijn darmen @ Kaatje: Lekker huilen meis, dat lucht op! En idd wat al een paar meiden zeiden: De bevalling begint echt niet, ik heb ook gelezen dat je er psychisch echt klaar voor moet zijn, nog meer dan lichamelijk. je zal zien dat als hij eenmaal weer lekker thuis is, het dan ineens losbarst @ Yule: super dat de apk weer in orde was, ik moet ook niet vergeten te vragen op welk gewicht ze haar nu schatten @ Jannes: begrijp je wel hoor, lijkt me heerlijk om een datum te hebben. Ik denk nu bij elk krampje: Is dit het en zo ja, oh zet aub door! @ Tweety: dat is gezellig, zo onverwachts je mannetje thuis! Zo, ben weer een beetje bij denk ik. Moet eigenlijk douchen maar heb geen zin, dus doe ik het lekker niet, moet toch pas over 3 uur bij de vk zijn O Wat ik nou weer heb trouwens.. Heb de laatste dagen last van vage kwaaltjes, zoals heeeeel erg vocht vasthouden, en dan bedoel ik heel erg, pas zelfs mijn birkenstocks niet meer Ook heb ik zware hoofdpijn en zie ik heel vaak sterretjes... Zit ik net een beetje te kijken op internet, zijn dat juist alle symptomen van een zwangerschapsvergiftiging Vanmiddag dus maar even navragen, hoop niet dat dat het is XXX
oei tinkerbell maar goed dat je vanmiddag naar de vk moet dan kaatje een hele dikke knuffel en maak je niet te druk om de bevalling, komt allemaal goed. xxxxxxxxxxxxxxx
Goedemorgen allemaal, Heb alles bijgelezen maar even gereageerd vanaf vandaag anders werd het echt een hele waslijst Allereerst natuurlijk mamameike, mannetje en dochter> GEFELICITEERD MET JULLIE NIEUWE AANWINSTEN geniet er maar lekker van! (had wel al een berichtje op hyves achter gelaten maar dacht doe het hier ook ffies. Lindaa> spannend meis, ZET M OP!! Kaatje> jeetje meis wat een gedoe met je mannetje sterkte! Ennuh huil maar lekker uit hoor. het is toch ook een klote situatie! Lief van je s-mama dat ze zo helpt! Wens> beterschap met je kindje meis Lindada> lekker meis laatste daggie, geniet ervan! Cossy> gefeliciteerd met je mannetje! Altijd fijn een man met rijbewijs Tweety> WOW echt onwijs mooi je kaartje zo! als blijkt dat ik een kaartje over heb laat ik je het weten, dan mag je m van mij hebben hoor Wupje> spreek die kleine van je maar even goed toe dat het gewoon moet indalen! Charissa> spannend zeg dat je vandaag de datum hoort! Jekkia> leuk zon in zn slaap zingende man Iris> lekker appelflappen stuur je er ook 1 naar mij Kristel> spannend meis miss zijn het voor weeën en als dat zo is hoop ik voor je dat het snel doorbreek in echt weeën Yule> fijn dat alles goed was bij de VK meis Jannes> gek idee he nog 8 daagjes Lekkage> hier gelukkig geen last van (ff afkloppen) Pakjes en maten> ik heb echt onwijs veel ook van 50 en 56 maar ook van 62 en 68 zal ze maar niet tellen, hopen dus dat de kleine er allemaal inpast en anders kan ik er vast een ander wel blij mee maken. Denk wel dat onze kleine iedere dag iets anders aan heeft zoveel is het Anno> fijn dat alles goed was bij de VK meis Hier verder alles goed, gister zon gipsbuik maak set van een vriendinnetje gekregen echt super want dat wilde ik nog doen dus nu kan het en mn beste vriendinnetje is weer terug uit Portugal dus de poes hoef ik niet meer te verzorgen. Alleen is mannetjes scooter gister kapot gegaan waardoor hij nu dus met de auto naar werk moet, heb ik geen auto :( Morgen de groei echo ben zo benieuwd hoe groot/klein onze beebje is joh . Liefs
@tinkerbel> gelukkig moet je vanmiddag naar de VK kan je het gelijk navragen ik duim voor je dat het geen ZV is!
Roshi, leuk zo'n gipsbuik set. Raad je wel aan om bij de apotheek ofzo extra rolletjes gips te halen. Bij mij zaten er 9 in het pak,maar had er echt te weinig aan.
Jah he , duidelijk genoeg ook, vooral voor de mensen die moeilijk vinden om te zien zo nu even verder lezen.
Ja hoor, als je me je adres stuurt via een pb-tje (ik ben niet aangemeld op jullie hyves...) zal ik je een kaartje sturen (in ruil voor een felicitatiekaartje... ) Van Jasmijn heb ik er ook nog wel eentje liggen... @Cossy: Gefeliciteerd voor je vriend! @Kaatje: Ik heb echt te doen met je, meid! Je laatste loodjes moeten doorbrengen zonder je hubbie is niet echt fijn (zacht uitgedrukt). Daarom voor jou deze virtuele knuffel... Vannacht redelijk geslapen, alleen 7 keer eruit geweest voor zo'n k*t mini-plasje...
Dank je wel lola ( ook voor het openen van de sluizen ) haha stomme hormonen ook. Ging net mannetje bellen en heel hard mijn best doen om niet te huilen.. niet gelukt.. Hij moest er gelukkig om lachen.... zegt ie "ow moet je weer wenen"
Hallo dames! Cossy, gefeliciteerd met het rijbewijs van je man! Super hoor! Kaatje, wat een ellende allemaal met je man. Ik hoop dat donderdag alles duidelijk wordt en alles ook enigszins eenvoudig op te lossen is voor hem. En tot ie thuis is zal de baby vast nog wel lekker blijven zitten. Tinkerbel, goed dat je vanmiddag heen moet. Ik moest van mijn vk direct bellen als het vocht heel erg werd en als ik erg hoofdpijn kreeg. Ik hoop dat het mee valt bij jou.... Hier alles goed. De glazenwasser, waar ik al twee weken met smart op zit te wachten want ik erger me dood aan de vieze ramen, is hier in de straat gesignaleerd, dus zal zo ook wel hier langs komen. Yes! De eerste van onze Samen Bevallen cursus is ook bevallen. Leuk! En een goeie vriendin die op 23 augustus uitgerekend was ook afgelopen weekend. Overal om me heen worden baby's geboren Ik ga es even op de H&M site neuzen of ik daar iets leuks kan bestellen (al heb ik op het moment echt zó weinig geld dat het frustrerend is... gelukkig is het snel weer de 25e (salarisdag), zodra het zover is koop ik een complete garderobe voor m'n meisje ...) Groetjes Azeb
Nou weer lekker gemasseerd Ik hoef en pas over 2 weken er weer heen omdat ik mijn grenzen onder controle hebt en veel minder doe in en om huis. @cossy dat weet ik dus niet zeker, mijn blaas was vol en mijn afscheiding is wel dun maar niet zo dun was ook de 2de bezoek die nacht en de eerste keer geen last van gehad. Heb hier ook zachte kleren in 50-56 en hardere stofjes vanaf 62. vriendje rijbewijs 8) @freesia of mssn toch wel dan want ik droomde wel stoute dingen tussen beide bezoeken in haha dus mssn toch wel @tweety ga zo ff een kijkje nemen hmm als je ff jouw adres ff pb't kan ik ff meehelpen met die collectie ah zie dat jij al op hyves gaat plaatsen 8) @wupje hier ook eentje die wilt dat de bevalling zich aankondigt met weeeen ipv een waterval nu hopen dat jou ukkie gauw zakt! @tinkerbel drm heb ik wel een stapel 50-56 rompers en enkele kledingsetjes, kan daarna altijd hubbie naar de winkel sturen voor kleinere maatjes als nodig is. Ik vind het alleen jammer als ik straks veel 50-56 heb en uk kan het niet aan en ik hou hier ook zoveel vocht vast dat ik mijn klompen oo niet meer aankrijg hoor. en sterretjes zien heeft te maken et dat jouw lichaam pompt bijna alle bloed richting de buik ipv hoofd. Je kunt wel de vk bellen en jouw bloeddruk laten meten voor alle zekerheid, maar het hoeft niet perse zw.vergiftiging te zijn @charissa gelukkig gaat het wat beter met je meid en dat je gauw die datum weet! Spannend! @yule nou hoe groot wordt zij? oef dementie haha wel goed dat zij super vibi is @jekkia hubbie mompelde ook wat vannacht toen ik in bed stapte, maar hij draaide zich weer om, jammer @kaatje morgen middag pas wat eten :Shock: jeetje idd een extra lange knuffel en idd nog niks vermelden over het rommelen! pas als het echt nodig is @lindaa oooh spannend meid 8) @irisb hoorde hier dat een badhanddoek op de matrasbeschermer leggen voorkomt veel gekraak.. idee mssn? ik vraag het ook aan de vk maar goed, mssn ook niet nodig, lang leve de gehoorapparaten @krisstel ok dus mijn voorgevoel klopt uk komt later haha Zo helemaal bij weer. Ga nu ff naar beneden (bij mum en dad nu) mijn tosti en choco muffin wachten op mij. \en dan lekker naar de babydump met mum, dan dutje en dan uiteten. \maar ik ben er vast wel weer straks, anders moet ik weer veels te veel bijlezen *knuffs
@kaatje> bedankt voor de tip! 9 rolletjes? hier zitten er maar 5 in @azeb> 36 weken Parr> lekker dagje heb jij vandaag zeg! enjoy!