September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, nou dan mag je er zeker nog wel een stuk of 7 bij kopen. Met die 9 rolletjes heb ik dus de buik op mijn banner gemaakt. maar is maar heel dun ( geloof 3 laagjes ) en had geen gips meer voor een stukje bovenbeen.

Lindada www.september2008.hyves.nl

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    thanks Roshi, had er zelf nog niet bij stil gestaan!
    Lindada, onze hyves vind je hier:
    http://september2008.hyves.nl
    Als je je aanmeldt, laat Kaatje je vast wel toe ;)
    Groetjes
    Azeb

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zal er over nadenken :rolleyes: :rolleyes:

Natuurlijk doe ik dat :)

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    babydump is idd een leuke winkel om een keer te kijken. Hebe r een leuk jasje gekocht verder neits :D en de kado doos van hun opgehaald.

3d echo vind zo spannend of het nog gaat lukken!

heb ene nieuwe buikfoto in me album gezet. ben zo trost op dat je nu temiste wat ziet!

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Zit erbij!

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kaatje> ik zal er inderdaad wel wat bijkopen dan, kan dat gewoon bij de apotheek?

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oef Freesiaatje: ook al 's nachts eruit dus? Weer een beetje kunnen slapen daarna? Wat lekken we lekker hè?! :)

Jannes: leuk servies gevonden? Alvast voor de kraamvisite zeker ;) Nestelding!

Diddl: ik heb de roze variant (anijs) en het is inderdaad ff flink doorslikken en niet teveel bij nadenken :(

Beterschap met kindje Wens3!~

Lindada: fijn je bijna-laatste dag!!

Parr: ik had dat van de week ook; onderweg naar de wc had ik met een acrobatische toer alvast mijn onderbroek uitgeslingerd en voor ik zat.. was ik al een het plassen :oops:

Cossy: zullen we dan maar een striae-verwerkingsclubje oprichten? :) En is mannetje geslaagd?!

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ga nu lekker lunchen met mijn collega's van mijn werk als afscheid voor mijn verlof! Gezellig!

9. 4days

4days Niet meer actief

Tnx allemaal! :D Voel me echt opgelucht dat hij nu ook een rijbewijs heeft, anders had ik straks zeker met weeen zelf moeten rijden... :confused: En ik vind het ook wel fijn dat ik helemaal op het einde niet zelf hoef te rijden, kan me toch wat minder concentreren dan normaal.

10. 4days

4days Niet meer actief

Ingeltje, lijkt me een heel goed idee dat clubje! :)

11. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    zoooo, weer goedgekeurd bij de vk. hoef pas over 2 weken weer.
    hoofdje nog steeds lekker niet ingedaald tuurlijk en kindje is niet zo groot, net als de vorige.

heb hier niet zo heel veel in maat 50. waarschijnlijk wordt dit wel weer een 50-er (onze eerste was een 56-er), maar er wordt hier toch heel vaak gewassen, dus een paar pakjes is voldoende voor de eerste weken, vind ik.

jannes, misschien bij de koffie en kado winkel van DE, weet niet of je ook punten spaart? hebben ze ook wel leuke serviesdingetjes vind ik zelf. wil er ook al jaren heen, maar komt er nooit van, wie weet binnenkort nog.

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
  13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :whistle: mannetje belt net op dat hij eerder naar huis komt, 13.30uur. Hij had zin in een half daggie vrij en morgen is hij ook vrij ivm de echo dus lekker 1,5 saampies heeeeeerlijk :D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babystyle, mooie buik !

Roshi, ja als het goed is kan je het gewoon bij de apotheek kopen. anders een hobby winkel ofzo.

Ehh verder weet ik het niet meer :-?

Edit:

Azeb, zeker leuk ,en duur :confused:

Roshi, lekker anderhalve dag met mannetje samen

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @roshi ... welk pakket heb je dan gekocht?
    Ik heb een pakket van babyart en daar zitten idd 5 rollen in. Maar deze zijn een stuk dikker dan de standaard rolletjes gipsverband.
    Mij is verteld dat het voldoende is voor een zwangere tot 85 kg.
    Ga morgen met mannetje aan de slag ... ben benieuwd.
    Succes iig.

@cossy ... feli voor je mannetje!

@ingeltje ... oh ik heb gaviscon met pepermunt-smaak. Is net tandpasta.

16. zo ga even een broodje afbakken.

ik heb vandaag ineens een positieve instelling. sinds ik terug ben van de vk. heb echt zoiets van we zien wel wanneer die kleine komt en tot die tijd doe ik lekker waar ik zin in heb.

misschien ook omdat ik niet zo veel pijn heb vandaag maar ik probeer deze spirit vast te houden nog 4 weekjes misschien.

xxxxxxxxxxxxxxx

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Deel 2 (zo raak ik in ieder geval mijn tekst niet weer kwijt haha)

Baby van Wupje: ga eens indalen joh!!

Yule: 3 x per dag?! hoeveel onderbroeken heb jij dan wel niet? :)

Jekkia: hahaha zingende zeehond in je bed? *smelt*

Jeetje Kaatje: dat is lang zonder eten? Ik moet er niet aan denken.... Wat ben je toch sterk... wat een rottig tijdstip dat dit nu moet gebeuren. Bel idd je vk maar even om te overleggen. Dit is helemaal niet leuk :(

Succes again Lindaa!

Cossy: jippieeee! Geslaagd! Ik weet alleen niet of het hielp dat ik het pas tegen 12-en las en toen ben gaan 'terug-in-de-tijd'duimen?? :rolleyes:

Krisstel
    : oef dat klinkt pijnlijk en vervelend :(

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @diddle> ik heb een pakket gekregen, het is de "basis" hier staat inderdaad op dat het tot 85 kilo voldoende is voor buik en borsten. maar kaatje zegt dat het tegenvalt en adviseerd meer rolletjes te kopen.

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Een hoop! :)

Ik heb nog een deel van mijn oude ondergoed wat past, en ca. 9 hipsters erbij gekocht van H&M maar omdat die alweer te strak gingen zitten heb ik ook nog HEMA broekies gekocht, stuk of 6. Dus ben ruim voorzien!

En aangezien wassen het enige in huis is wat ik nu echt regelmatig doe, is het ook meestal wel schoon in de la.

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hoop dat je extra kunt vinden roshi ... heb hier stad en land af gezocht en uiteindelijk dus maar een pakket gekocht.

Deel Deze Pagina