September 2009 mama's deel 3!

Discussion in 'De mama's' started by Ariel, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    oh leuke verhalen van relaties.

ten eerste is jaap een half jaar jonger dan ik, ja hij valt op oudere vrouwen zeg ik altijd ;)

wij hebben elkaar leren kenn op retraite in een klooster in frankrijk. wij waren allebei 18 en apart ernaar toe gegaan. ik zag hem de eerste avond (zondag) in de kerk zitten en dacht wow wat een lekker ding. toen moesten wij 's avonds naar de indeling van werkgroepen en daar zat hij ook. maar helaas hij moest 's middags werken en ik 's ochtends. maar ik hoorde mensen die liever 's morgens wilde werken dus ik roep gelijk: oh geen probleem ik wil wel ruilen! en tadaa wij zaten in dezelfde werkgroep. ik zag jaap helemaal zitten, maar ik dacht dat hij een vriendin had. hij zei ook dingen die dat zo lieten lijken, waarom weet hij zelf niet meer.

wij konden het super met elkaar vinden en hebben enorm veel met elkaar gepraat. het leek wel alsof wij elkaar al jaren kenden. op woensdag avond zaten wij buiten op een heuveltje te praten en sterren te kijken. het was ijskoud en wij zaten lekker dicht bij elkaar. ik dacht dus dat hij mij als een vriendin zag niet dating material. totdat ik in één keer zijn tong achter in mijn keel had :p tja hij kan nogal lomp zijn.

ik was uiteraard enorm verbaasd: hij had toch een vriendin?! maar dat was dus niet zo. we hadden een super week en het afscheid nemen was zwaar. hij zei heel nonchalant: ik kom je wel een keer bezoeken. en ik dacht: die zie ik dus nooit meer.

na een lange reis thuis aangekomen checkte ik mijn email en had al een mail van hem dat hij het weekend erop naar ij toe wilde komen. :D uiteindelijk ben ik naar hem gegaan maar vanaf dat moment was er maar een weekend dat we elkaar niet zagen en die week hebben we een keer doordeweeks afgesproken.

In 2004 ben ik in Nederland gaan wonen en in 2006 zijn wij getrouwd en samen gaan wonen. en tja in 2009 hebben wij een mooie zoon mogen ontvangen!

2. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dan zal ik er eens even 1 voor je downen... en dan proberen in delen te sturen. Zorg wel ff dat je winrar op de pc hebt staan ;) Heb je een dvd/cd brander?

3. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ook al zo'n lomperik die z'n tong achter in je strot duwde! Vincent deed dat ook ongeveer haha...

4. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Is goed!
    Ik heb een brander ja:)..

Mare, ook een mooi verhaal!!!
    In één keer zijn tong achter in je keel. Haha subtiel hé mannen. Hihi.

5. sembem

sembem Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,200
    0
    0
    Jij heb liever de 365 regel Ariel???;)

6. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ok, dan zal ik het ff downloaden...t is 1,5 gb... En dan delen in stukjes van 50 mb...whaha duurt ff voor je alle delen hebt dan...
    Oe wacht is, je hebt vast wel MSN? Dat is makkelijker dan alle delen mailen haha

7. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha laten we het niveau weer dalen??? ;) :p

Vind het wel irritant dat Vin vol vergaderingen zit vanmiddag, anders had ie misschien ff eerder naar huis kunnen komen voor wat euhm oefeningen....

8. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ja ik heb msn hoor Ariel..

Hahaha Sembem die is goed.. Liever de 365-regel!

9. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oe het zonnetje schijnt! Ik ben ff snel de ramen zemen!

10. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ariel, dat zeg je weer netjes hoor..

11. sembem

sembem Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,200
    0
    0

Whahaha wat een ouwe snoeperd is die van jou zeg.;)

12. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Zon??????? Whaaaa hier is het bewolkt. Tis niet eerlijk :( ..

13. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ja toch??

14. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Tis hier ook pas net zonnig hoor. Dan komt het bij jou vast heel snel ook!

15. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Zijn er hier trouwens meer met zo'n groot leeftijdverschil?
    Fer en ik dus 9,5 jaar..

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Zo even tussen de poetsbeurten door, anders kan ik het hier niet meer volgen..:p

@ Eerised, hier 4 jaartjes. :)

@ Ariel, Ow lekker ramenzemen, hier afgelopen zondag gedaan. Was ook dringend nodig.
    Hier schijnt nu ook lekker het zonnetje.

Zo ga even weer verder poetsen :)

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    hier schelen vriend en ik net geen 6j.

18. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0

hahahah ,er is toch wat los gemaakt met die 365 regel he :D:D ik kreeg vanochtend een heel lief 'bedankt' -smsje, dat doet de vrouw goed ;):D:D

Oh ja, trouwens.
    Ik dacht 'dat doe ik wel even, die kinderwagen ombouwen naar buggy'. Dus niet!!! Grrrrrr!! :x wat een on-ding zeg! Overal zitten draadjes en knippertjes en ik snap dr geen hol van !!

Iemand ervaring met het ombouwen van een Topmark kinderwagen naar buggy??????????????????????????????? :(

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    oh ja, manlief en ik schelen 6 jaar. Ik ben 29 en hij 35 . xxx

20. sembem

sembem Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,200
    0
    0
    Zo....ik ben weer bijgelezen met alle sex verhalen, handen boven de dekens en ontmoetingsverhalen.
    Hier ook een 2de huwelijk trouwens, was 25 toen mijn oudtse kwam, alleen had/heeft hij een zuiplap van een vader die niet meer naar hem omkijkt (en eigenlijk nooit heeft gedaan)

En nu heb ik echt het omgekeerde gekregen......wat een kanjer van een vent heb ik en wat een geweldige vader voor de jongens.
    Echt een lot uit de loterij.
    Qua ontmoeting: tja.....ik zat in het restaurant waar hij werkt thee te drinken met een toemalige vriendin die zijn collega was en daar stapte hij toen binnen om te beginnen met werken..........PATSSSSS daar was de vonk. 2 weken later kwam hij langs en is eigenlijk niet meer weg gegaan. 2 juni 2008 hebben we van 's-middags 14uur tot de andere morgen 5 uur zitten chatten, msn-en en bellen.
    3 juni is hij voor het eerst langs gekomen, 1 aug woonde hij officieel bij ons, in dec was ik zwanger en 1 mei 2009 zijn we getrouwd.
    AMEN.... Oh ja en als het goed is krijgen we dan precies een jaar later op 1 mei 2010 de sleutel van ons mooie nieuwe huis.

Share This Page