Ik vergeet telkens dat ik morgen mijn verjaardag vier.. Moet nog wat boodschappen doen! Mn zus heeft ook al wat gehaald, want zij viert ook dr verjaardag. Vieren het samen.. Ben echt afwezig sinds dinsdag..
TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Gewoon je foto uploaden en dan krijg je een link met jou verkleinde foto.
Ach .....over hetgeen we praten zijn we hier allemaal in overtreding momenteel. Ben morgen weer ff in P'hoek hoor, moet de foto verhuiskaarten ophalen bij het Kruidvat dus als je wat ruik, zijn wij het
Sembem, Ja waar blijft de ZP-politie haha? Miss zie ik je nog, ik moet boodschappen doen. MamatoB, ja je gaat al richting de 30 tenslotte
waarom mag je hier niet over seks praten? is toch iets heel natuurlijks? ik vind dat zolang je er met respect over praat, er niks mis mee is. Waarom zo preuts doen?
Soms vraag ik me wel eens af wie die meelezers zijn. Ook zie je vaak dezelfde mee-lezers! **hoezo nieuwsgierig** Ariel, ja het is maar goed dat Fer zo nuchter is hierin hoor.. Wat ik heb echt een keiharde klap in mn bek gekregen bij wijze van spreke!
Ik hou ook helemaal niet van preuts doen. En dit is een zwangerschapsforum. Hoe komen al die kindjes er anders?