Die Sem van mij is toch buikspieren aan het kweken zeg, allemachtig ik ben gewoon jaloers op een kind van 6,5 mnd.
Haha ik moet ook eens even kijken of mijn buikspieren nog wel werken. Enne slow chat? vind dit aardig snel gaan hoor!
Maar jij gaat smorgens al denk ik en ik vermoed dat wij er pas smiddags zijn. Manlief wil naar ikea.....zucht.......op zaterdag....zucht nog harder....met 2 kids......zucht nu onwijs hard.
Sembem, echt? Hihi.. Patsertje!!! Ikkeee.. Puttershoek om precies te zijn, eerste afslag na de Heinenoordtunnel (vanaf Rotterdam gezien)
heb ik iets gemist? heeft een moderator iets gezegd dan??? heb niks gezien... maar ja het gaat ook zo snel hier!
Sembem, ja hoor? Ik krijg Fer dus echt op zaterdag de IKEA niet in. Al zou ik dat willen haha Ik ben ook nooit zo vroeg hoor.. Denk pas rond 12/1uur..
Nouja, ik drink morgen wel een paar wijntjes hoor. maar wat ik net al zei, het is 2x zwaar mis gegaan.. En sindsdien doe ik kalm aan..
hier begint een klein snotterend en hoestend meisje wakker te worden! ik ga haar eens lekker fruithapje geven! tot later dames!!
Whahaha als je ons met zn allen in de kroeg zet, rent al het andere publiek hard de deur uit hahahaha. Alhoewel......hebben we wel heel de kroeg voor ons zelf.