hahahaha ja dat ga ik denk ik maar es doen.. ga ffies naar mn mannetje die huilt en dan maak ik een paar fotos i'll be back!!
In Turkije op vakantie is er toen iets gebeurd daar heb ik soms nog moeite mee.. Al vermoedde de politie dat er waarschijnlijk iets in mn drankje was gedaan! En op vakantie in Spanje in 2008 voelde ik me super en gewoon nuchter (laatste wat ik kan herinneren van die avond) en ineens ging het lichtje uit nadat ik 2 shotjes op had. Had wel al 4 pullen Cider op maar goed.. Asociaal van mij.. Ik lag dus ineens op de grond, Fer heeft me naar de tent gedragen en onder de koude douche gezet bij de douchehokkies. En heb nog lomp liggen lullen snachts. Ben 2 dagen ziek geweest, niks binnen kunnen houden.. Geen water, eten niks.. Was echt ZOOO erg toen! Ik schaam me nog..
@ Eerised, zo heftig zeg! Wat was er gebeurd in Turkije dan? Als je niet wilt vertellen is het ook goed hoor
oeff ja begrijpelijk dan ben zelf ook geen drinker.. je ziet mij altijd met de colaatjes hihi maar een glaasje baileys op zn tijd.. jammie
Oh en van die avond weet ik tot op heden bijna niks.. Van Turkije zijn stukjes bij beetje steeds meer herrineringen boven gekomen, helaas!! Maarre, avondje drinken met zn allen lijkt me serieus leuk!