haha ja dat hoort hij vaker.. iedereen kent em ook van obelink op de een of andere manier, vandaar dat ik dat meteen vroeg.. toen ik zwanger was van bas, toen herkende mn gynecoloog hem dr zelfs van hahaha
Wij gaan maar even naar buiten meiden. Heb het warm gekregen van al die hete verhalen hier. Tot straksssss
hihi ga dan maar gauw afkoelen ik kan niet naar buiten ik steek mijn hoofd wel even in de emmer met sop..
Hellen, wat een heftig verhaal.. Maar wel heel mooi je ontmoeting en verloop met Han!! Ikbenhetmaar, ze hadden waarsch. ghb in mn drankje gedaan.. Het laatst wat ik weet is dat ik mn vriendinnen kwijt was en ik had 3 drankjes op! Smorgens werd ik wakker in een hotelkamer (met heel veel pijn down under) en er zat daar een gozer te lachen aan tafel.. ik zei: ik wil weg, wie zijn jullie, wat is er gebeurd? hij zei: is prima, je kunt ons (waren 3 gasten) toch niks maken en de politie helpt je hier niet.. En idd, de politie deed niks..
Jee Eerised; ik schrik van je verhaal. Zelf heb ik ook geen beste ervaringen, maar dit is wel héél erg!!!
Ik heb er een paar weken geleden zelfs nog een nachtmerrie van gehad.. Bewust heb ik er geen last van, onbewust wel. In mijn slaap enzo!