Linde wordt ook wel kritischer hoor, ze vind de potjes van 6 maanden veel lekkerder als alleen wortels..
Hier standaard 3x in een weekend, vaak nog meer (4/6x).. Of dat weekend nou 1, 2 of 3 nachten is.. haha Ik ben nooit te moe of te ziek voor seks en er is altijd tijd!!!
Hmm lekker Sembem.. Ik weet het nog niet! Heb al 2 avonden goed gekookt voor mij alleen, en nu weet ik het even niet! Denk maar makkelijk vanavond! Nu ga ik echt atwt kijken en kleine potje geven..
Ja, maar jij hebt dan nog maar één kind, haha.. Gabriël slaapt tegenwoodig overdag ook bijna niet meer, hè? Dus voor ons kan dat alleen 's avonds/'s nachts! Pff.. Nee, ik ben dan echt ogen-vallen-dichtmoe en dan kun je mij echt niet meer porren.. Scheelt natuurlijk well voor jullie dat die kleine meid doorslaapt.. Heb je ook meer energie.. Hier wordt het doppertjes&worteltjes, rundertartaartjes en aardappels, manlief kookt.
@Sembem die regel is even van de baan, ik vind ziek zij n met koorts eeng oed genoeg excuus @eerised ik had het later verderop al gelezen over het dekbedje, dus dacht nog ojah ik lees het al wel lekker warm, ookal doe ik het thuis niet bij Alisa, maar bij mijn oma in het grote bed van de week, heerlijk vond Alisa het volgens mij @mijnkleine haha ja het verbaasde me ook zeer dat het wilde hoor, omdat ze tot nu toe alleen groente potjes had gehad! maar ik ben heel blij vanavond gaan we een paar stronkjes bloemkool met een aardappeltje en wat melk in de blender gooien. ik zal het laten weten of ze dat ook wat vond wat een goed idee zeg om dat zo aan te pakken met die gezellige tafel, als een kind niet wilt eten! ergens wel zielig.. omdat je je kind even moet kwetsen voordat het werkt natuurlijk.. maarja, het wertkte wel in 1 keer! @flessen krijgen er behalve roos al kindjes uit een tuitbeker ofzo te drinken? wat is gebruikelijk wanneer daar mee te beginnen? @ikbenhetmaar wat een leuke pasfoto van Linde wij gaan er maandag 1 laten maken in verband Alisa der paspoort Dames ik ben bij 171 en gisteravond was ik er nog echt niet normaal meer hierzo! ik denk niet dat ik het bijgelezen krijg.. San is thuis met Alisa van het kinderdagverblijf, dus ik ga maar eens kijken of me benen me koortsige lijf kunnen dragen, even de kleine opvangen, kan San mooi koken.
Hier eten we lekker wok!! we maken er altijd een lopend buffetje van!! heeeeerlijK!! mogen onze kindjes ook al bietjes?? vind het zelf uber ranzig maar lijkt me een leuk gezicht! sem rolt ook nog niet hoor! daag hem elke dag weer uit met speeltjes maar meneer gaat niet verder dan zen zij! @eerised: sem heeft heerlijk gezwommen! hij geniet daar ontzettend van!! Hier is het met eten ook nog steeds drama! heb vanmorgen weer pap gemaakt en na een paar keer kokhalzen en histerisch huilen nam hij toch wel een paar hapjes! ook vanmiddag met de wortels leek het even beter te gaan! maar na een paar happen was hij er toch echt klaar mee! maar dan nog een vraag he! als sem nog zo weinig groente en fruit eet mag hij dan al wel over naar nutrilon 2? hij is tenslotte al 6 maanden geweest maar gezien zijn ziek zijn hebben we nog 1! ow ja en spaart er nog iemand dominostenen van de c1000??
Hahahaha moest echt even lachen om je hoor francescak, om de bietjes.. Volgends mij kan je gewoon naar nr 2 gaan. En ik heb ook nog domino stenen, iemand interesse?
dames dames dames, wat een verhalen. @eerised, ariel en hellen: wat verschrikkelijk wat jullie al hebben meegemaakt. dat wens je echt niemand toe.m aar idd wij vrouwen zijn echt niet het zwakke geslacht. @hellen: leuk verhaal hoe han en jij elkaar hebben leren kennen. al blijft het nog steeds erg vervelend dat je ex zo'n rare gozer is. hier moet ik nu werken en een enorm huilerige en hangerige david bij papa achter laten. dat wordt geen leuke avodn voor die twee :S @mamavanbas: leuk dat je vandaag meeschrijft. had je trouwens gezien dat er 2 mei een meeting is? misschien kun jij die datum ook?
jeetje meiden,pppffff ben effe een paar uur weg geweest en al direct 20 pag bij!! en over wat dan nog wel hier lekker naar het stad geweest en noa is weer 2 pakjes rijker en mama een stuk of 8 paar sokken,die ik dringend nodig had! vandaag stond er quiche op het menu met prei en spekblokjes en vanavond is het brood! nu effe dochter gaan verschonen.
oh fijn dat je het zegt hihi had het nog niet gezien ik ga ffies kijken maar geloof dat dat goed moet komen hoe gaat het met david? en met jou uiteraard..
zijn er al meer dingen bekend over de meeting, zoals waar enzo en wie er allemaal mee gaan.. ik zie zojuist dat 2 mei open zondag hier is, dus vriendlief moet werken maar ik zal eens kijken wat ik kan regelen, misschien hebben opa en oma zin en tijd om een dagje lekker met bas op stap te gaan want om hem mee te nemen is niet echt een optie.. xx