Talentenshows.. ik kijk nooit echt, staat wel op om de tijd te overbruggen. Vinnd het ook niet zo boeiend,, heb het nog nooit echt gevolgd! Vaak doe ik de ad,ministratoe haha. Ou tot straks. dan reageer ik op de rest...
Gatver wat is die vent bij Uri Geller aan het doen?! (Zap er per ongeluk langs en zie hem iets in zijn mond proppen.. ) Joyce, ben blij dat jij het met mij eens was over eten & toetje. Hier weliswaar nooit toetjes maar hebben we er eentje, dan wordt dat hoe dan ook gegeten, wat er ook aan warm eten naar binnen gaat. Heb ook niet alles gelezen, wel soort van meegekregen dat het over seks ging maar daar kan ik toch niet over meepraten.. Naast die talentenjachten is er ook gewoon echt niets op tv. :x
ik ben er ook weer! kom net uit bed we gingen onder de douche en sem is ff een slapen voor zen laatste fles dussssss....... hihihihi zit nu voor de tv naar xfactor te kijken! Wat ik er leuk aan vind...... nou vooral dat meisje wat dadelijk keihard op haar mooie smoeltje gaat oeps das leedvermaak! stoute ik!
@kar76, oh nou had niet alle reacties teruggelzen, maar las wel dat meeste er hetzelfde over dachten Maar jij bent het dus met mij eens.
Hier werd/word het toetje ook altijd gewoon gegeten hoor, heb alleen nooit aan die dure suiker danoontjes gedaan maar gewoon vla/yoghurt gegeven.