ahhhhhhhhh kereltje zal dood op zijn, en die grote kerel van je ook hihi.. kan slopend zijn zo'n kleintje
http://i100.twenga.com/baby-kind/babydrinkbeker/avent-anti-lek-beker-tp_4928485439628068274.png die, en dan in het roze...
@joyce ja ze vind het zeker leuk, me oma @Eerised ja.. mijn mams ook.. dezelfde man zelfs, van haar en mij alleen bij haar heeft het nog langer geduurd dan bij mij, en bij mij was het al jaren.. zij heeft totdat het door mij aan het licht kwam er nooit over gepraat, daardoor zal zij het ook nooit meer kunnen verwerken, het zit te diep. ook kan ze nooit zichzelf vergeven dat ze der dochter niet heeft kunnen beschermen.. dat is ook mijn grootste angst wat betreft Alisa thnx voor de foto ik ga em morgen meteen kopen! eens kijken wat Alisa van zo een beker vind
Pff, ik ga ook zo hoor Mijn mannetje is ook net het bed ingedoken Spring ik er zo bij @ikbenhetmaar, moet ook nog ff bedenken welke dag ik naar je winkeltje kom.
@ Joyce, ja dan zorg ik dat ik er ben, want ben er maar 2,5 dag.. Nou dan ga ik ook maar de pfaffs kijken. dag lieve meiden!