@torties, leukzoje oma met alisa Ik heb ook foto's van mijn oma's met mano en lorenza, altijd leuk !! Voormijn 1eoma zijn het haar eerste achterkleinkinderen voor de andere niet hoor, die heeft er al een heleboel.
goedemorgen! plukei zo ziek geweest?? ben je vandaag al wat beter?? beterschap hè en verzorg je goed! hellen:leuke foto van jullie beiden!! ben je vermagerd??ik zie het precies aan je gezicht! roosje zuigt je goed leeg madwin:jeetje 4 feesten!! geniet ervan en hopelijk word het niet te druk voor jullie! torties heeft alisa een goede nacht gehad naar haar prakje bloemkool?? mamatob:ach is britt verkouden?ben je de nacht goed door gekomen?? oh wel leuk zo'n foto-gedichten! roken:ik ben 13 jaar een ketting-roker geweest en tijdens elke zwangerschap gestopt en daarna terug begonnen ,behalve na noa,nu ben ik dus al iets meer dan 1.5j gestopt met roken! het enige nadeel,als ik het ruik heb ik er terug zin in. tortiesh bij alisa lukt dus een badring wel? ja,ik ga het toch eens met vrienlief overleggen,want ik twijfel nog altijd! leuke foto torties! tuitbeker van avent:noa drinkt hier sinds een week ook uit,alleen aanvaard madam geen water,sap,thee,enz... af en toe gaat er een slokje in,maar dan knikt ze nee en als ik blijf aandringen is het huilen. mare;zo te lezen niet zo'n geslaagde avond voor de mannen!? hoe was de nacht geweest?heb je eens goed geslapen??
hier een hele goede nacht gehad!! wij zijn allemaal om 20u bed ingekropen en deze morgen was ik wakker om 7u en Noa ook. de jongens kwamen naar onder om 7.30u. en vriendlief moest gisteren om 00.00u gaan werken,dus die heeft nog een paar uur mee geslapen. hier niet veel speciaals vandaag,lekker een rustig dagje in onze pijama(nu nog wel,straks niet meer hoor)
Goedemorgen! nouja.. goed, hier kan het beter Alisa is tot half 2 vannacht nogal onrustig aan het slapen geweest en dus moest ik er een paar keer uit maar ze had geen honger want ze heeft zojuist 120cc pap op en het melkflesje van 90 hoeft ze niet vriend is net thuis van nachtdienst dus die gaat nu slapen, maar ik ben ook helemaal verrot, nog steeds voel ik me lichamelijk niet veel beter en dan weer zo weinig slaap.. nouja probeer vandaag maar een beetje rustig aan te doen..
@ Sofie, heerlijk nachtje dus! @ Torties, He balen van de nacht, Miss als je oma straks komt dat je nog even terug kan gaan naar bed? Hier goede nacht, Linde lag er om 20.00 in en werd om 7.40 wakker. Bord pap op en ligt lekker op de grond te rollen. Ga ons zo maar is aankleden want moet werken
torties:balen zo'n nacht hè! ikbenhetmaarok zo'n heerlijke nacht! jij hebt nooit onrustige nachten als ik dat elke morgen zo lees!,
ikbenhetmaar aah lekker geslapen jullie ik ga ook naar bed, wanneer weet ik alleen ng niet me oma komt me helpen in huis, dus voor haar dan wel zo fijn als ik ook een handje help, maar als San rond half 4 opstaat ga ik even een uurtje plat hoop ik
oooh zie net aan mijn banner dat Noa vandaag juist 6 maand is!! jeetje wat vliegt de tijd! het hele kleine baby-zijn is er al vanaf!
@ Sofie, nee eigenlijk nooit een slechte nacht, tenzei ze ziek is ofzo. Maar over het algemeen slaapt ze netjes klokje rond. @ Torties, idd wel aan jezelf denken hoor, slaap pakken wanneer kan
Goeiemorgen meisjes van het goede leven, Hier zoals eerlijk gezegd altijd een prima nacht gehad. Ik lag er lekker vroeg in en we werden wakker gemaakt om 8uur door de jongens. De oudste komt Sem dan naar ons bed brengen en daar kroelen we even gezellig met zn allen. Zodra hij Sem hoort gaat hij hem uit bed halen en komen ze naar ons toe samen. Zo meteen aankleden en naar Ikea *ik hou mijn hart vast met die drukte op zaterdag* Als het goed is komen om 16uur die mensen naar ons zonnescherm kijken dus ben benieuwd. Fijne dag allemaal en Eerised, succes met je verjaardagsboodschappen in huis halen en wie weet kom ik je tegen.
@ Sembem, wat een heerlijk moment joh, lekker samen kroelen en niet op hoeven te staan om Sem te pakken.. Ideaal zo'n lieve grote broer