Dit soort dingen doet me altijd denken aan mijn eigen vader... wat ben ik blij dat ik daar geen contact meer mee heb (al zo'n 12 jaar niet meer). Dan zouden wij ook continu dit soort dingen hebben... Dit soort dingen vreet energie... Wel op jezelf letten he MamatoB!! Jullie meid krijgt vast alsnog een superverjaardag!
Owh daar was ik ook even goed van onder de indruk geweest, bah bah bah! Mijn ouders zouden dat gelukkig nooit in hun hoofd halen, maar vind de opmerking: wanneer is ze jarig dan, ook wel een beetje onnozel..Snap je frustratie echt heel goed meis!
Ja, het is sowieso een beetje een moeilijke situatie; mijn ouders zijn sinds drie jaar gescheiden en praten niet meer met elkaar. Ze hebben allebei een nieuwe partner gelukkig, maar onderling gaat dat dus niet goed. Ik had wel al gezegd, dat ik maar één verjaardagsfeestje zou houden voor Britt en dat ze die dag maar eens hun verschillen opzij moesten zetten voor hun kleindochter, en dat heb ik tegen mijn vader en mijn moeder gezegd, en dat was volgens beiden geen probleem. En nu is ie dus gewoon opeens met vakantie.
Ik bedoelde trouwens de vriendin van mijn vader, niet mn moeder. Heb het aangepast in mijn berichtje. Mijn moeder komt wel gewoon naar de verjaardag met haar vriend. xxx
oh ja, sorry, nog vergeten te reageren hierop: in de babybjorn is dat anders, daar mogen ze echt pas vanaf 7 of 8 maanden met het gezicht van je af als ik me niet vergis... xxx
Ha meiden...zometeen duik ik in bed, maar ik kom nog even hier neuzen. Het weekend was fijn, véél te kort, maar wel prettiog. Roosje was vanmorgen om kwart over 7 al wakker, maar heeft zichzelf babbelendeweg ruim 3 kwartier vermaakt voor ze om melk ging roepen. Daarna heeft ze nog heerlijk uitgeslapen en zijn we naar vrienden geweest. Daar kreeg ze haar eerste korstje boord ( foto hieronder) en dat vond ik dus best spannend. Het gevreesde kojhalzen gebeurde inderdaad, maar mevrouwtje vond het toch wel zo lekker, dat ze ook daadwerkelijk wat brood heeft gegeten. Cool kind is het toch he Sembem: het is ook echt een enorm schatje he, je kleine man! Cool...FrancescaK is ook een zwartliefhebster Goh MamatoB: wat een enorme teleurstelling dat je vader en zijn vriendin er niet zijn de 26e september. Mijn ouders zouden er zelfs voor van vakantie terugkomen, de meeste opa's en oma's denk ik. Ik voel met je mee meis! Hmmm krijg de foto niet ge-upload?
@ Hellen, fijn dat het weekend geslaagd was, misschien de foto even verkleinen? Linde eet tegenwoordig een hele boterham tussen de middag
Raar..ik upload al tijden foto's van mijn computer hierheen...dus ik begrijp het helemaal niet, sterker nog: dit zijn dus dingen waar ik ongelofelijk sjagrijnig van wordt. Dus laat maar lekker zitten..ik ga naar bed
Dat het is mislukt...wat raar is, want andere foto's uit dezelfde serie pakt ie wel *edit..ben niet voor eé'n gat te vangen..dan maar via de babysite:*
@hellen: ik had het ook al gister dat ik steeds foutmelding kreeg en vanmorgen weer dus was er ook al mee gestopt!!! Dus jij bent ook een zwart liefhebster??? ik vond het zo cool een zwarte fles!!! hihihihihi! waar je al niet blij mee kan zijn he!! ik dacht geen zwarte triptrap (voorlopig dan he) dan maar een zwarte fles hihihihi ik ga ook slapen!! doeiii
goedemorgen dames! wat zie ik hier weer MOOIE foto's langs komen!!! kijk, daar vrolijkt een mens van op xxx
Goeiemorgen! @Mamatob, jeetje, heel begrijpelijk dat je enorm teleurgesteld bent! Het moet natuurlijk van twee kanten komen, wat jammer dat het nu alleen van jullie kant komt. Erg moeilijk. Dikke knuf! @Spam, wat een leuke foto's weer !! Even geen uitgebreid reactie-verslag (hoewel het ook erg rustig is geweest gister). Vanmorgen al gauw gedouchet, wasje gedraaid en opgeruimd, hond verzorgd, Kenji z'n pap gegeven en mee gespeeld. Nu ligt mijn kleine, grote vriend in bed om nog even een dutje te doen, om 9.50u moeten we op het CB zijn. Hopelijk is vanmiddag de rijbak ontdooit dat ik nog wat kan werken maar zoals het eruit ziet moet dat wel lukken Ga nog even wat poetsen hier zodat dat ook al gedaan is en alvast aardappels schillen voor vanavond. Kan ik tussendoor ATWT kijken en hier spieken
Goedemorgen Ben ook op me werk aangekomen. Had een domme actie vandaag, ik moest ff tanken voordat ik naar me werk kon (was aardig leeg de tank) Dus ik sta helemaal klaar om te tanken krijg ik mijn dop niet open, ik trekken en trekken, trek ik hem kapot Dus toen kreeg ik hem helemaal niet meer open. Moest mijn vriend helemaal naar me toe komen om me te helpen terwijl hij ook al aan het werk was, nou uiteindelijk is het wel gelukt om te tanken, maar ja dat klepje is nu wel kapot En ik was te laat op me werk. Nou ja verder, klinkt lorenza ondertussen ook weer als een zeehondje, dus ik denk dat ik van de week weer ff langs de ha moet met haar en manolito hoest ook nog steeds, dus met hem ook maar weer ff langs als het deze week zo blijft. Misschien dan toch bronchitus. @mamtob, snap het ook hoor, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vader niet op de verjaardag van zijn kleinzoon/dochter zou komen. Ook een knuffel van mij ! (het word hier trouwens ook steeds rustiger op verjaardagen) @spam, mooie foto's weer meiden ! @ ikbenhetmaar,