hey meid, tja, ik denk dat dat gewoon heel persoonlijk is. De een heeft daar meer moeite mee dan de ander. Maar daar is toch geen goed of fout in, zolang je maar doet waar je je goed bij voelt. Britt is denk ik nu een keer of vier uit logeren geweest, maar hoewel ik het prettig vind als we eens een avondje met z'n tweetjes uit kunnen, mis ik haar dan wel heel erg en kan ik de dag er na niet wachten tot we haar op kunnen gaan halen. Heel dubbel dus!
goedesmorgens!! ben zo gaar als een aardappel! mannetje moest om 4 uur weer zoooooo erg hoesten! had hem om half 6 pas weer goed in slaap!! daarna nog wel ff bed in en geslapen! dan heb ik toch zo'n 7 uur geslapen en nog voel ik me zo verrot! maar dat komt omdat ik dan tussendoor eruit moet! Sem heeft net 60 cc pap op en fles 120! dus het gaat de goede kant op! Hij is nu zijn bambam rammelaar aan het opvreten! en aan het kletsen! heb al een wasje gedraaid en ga zo stofzuigen en dweilen! ook de wc moet nog ff een grote beurt hebben! ...... over grote beurten gesproken whahahahaa sorry tis echt nog te vroeg! @ikbenhetmaar: werkse vandaag!!
@Sofie aaah gefeliciteerd met Noa 6 maandjes!! @Sembem thnx ik ga vandaag naar de etos en kruidvat dus ik MOET slagen wat lief zeg dat de oudste Sem gaat halen uit zijn bedje en dan lekker kroelen met ze allen! heerlijk! wat wil een mama nog meer ach jeeee op zaterdag naar Ikea ? naar welke ga je? @Eerised ik weet eigenlijk niet of vandaag je echte verjaardag is, maar in ieder geval vier je het dus gefeliciteerd en een fijne dag! Als ik niet zo moe was geweest was ik gewoon gezellig ook gekomen met Alisa hoe bedoel je ik nodig mezelf uit, haha
Goeiemorgen dames, Nou, ik had verwacht dat ik vannacht er uit zou moeten, maar Britt heeft van negen uur gisteravond tot kwart over acht vanochtend geslapen! Ze begon een beetje te mopperen om kwart over acht en toen ik zag dat het al zo laat was ben ik ook meteen opgestaan. Ze snottert en hoest nog flink en je ziet gewoon dat ze zich ellendig voelt. Echt zielig. Ik zit dus flink te werken met (baby)neusspray en bisolvon hoest druppeltjes, die ze overigens lekker vindt en zo van het lepeltje af pakt Ik hoop jullie ook een goede nacht gehad? xxx
@mamatob: heb jij het idee dat die druppels werken??? ik dus echt niet! ik geef het hem trouw iedere keer maar de hoest word er niet minder op!
@francescak ooh jij bent echt te erg haha gisteravond had ik ook zin, spontaan, eindelijk eens in 2 weken tijd geloof ik, was malief werken natuurlijk.. schiet werkelijk niet op hier! wat zielig he, dat hoesten dan weer.. hier ook een mega belabberde nacht hoor! al geef ik de schuld aan te weinig voeding, ze drinkt niet al te best, alles met een lepel gaat wel goed, maar ik maak me zorgen om de hoveelheid vocht, dus ik bied de hele dag wanneer ze een beetje jengelt gelijk vocht aan: melk of roosvicee ik ga hard me best doen ook wat in huis te doen, Alisa ligt nu net weer lekker in bed, kan ik ook naar bed gaan, maar dan word me vriend weer van mij wakker, dus dan maar proberen nuttig te maken, lekker in pyjama
@MamatoB ik was gister bij de apotheek om te vragen voor iets voor hoesten bij baby's zegt dat mens daar heb ik niks voor (en ik kon me niet herinneren wat jullie allemaal gebruiken hier, dus wie gaat nou dat lijstje maken op hyves ) dus uiteindelijk na nadenken zeg ik zo vsm heeft toch wel iets, tussikind dus.. die heb ik gekocht nu, is van bisolvon ook voor baby's ? volgens mij wilde dat mens me niks geven omdat ze vond dat kindjes weerstand op moeten bouwen nou ik geef Alisa helemaaaalniet snel iets, en met het kdv bouwt ze zo en zo wel weerstand op, dat mens moet zich met der eige zaken bemoeien:x
nee, heb nog niet echt het idee dat ze helpen. De huisarts zei ook tegen mijn man dat niet bewezen is dat die druppels helpen maar ja, baat het niet dan schaadt het niet toch?? Ik weet het ook niet, vind het gewoon zo zielig dat ik toch iets wil doen om te helpen... ik ga vandaag eens even kijken voor iets algemeens tegen de verkoudheid, iets van homeopatische druppels of zo. Geven jullie je baby wel eens een paracetamol zetpil als ze zo verkouden zijn? Ik heb namelijk nu dezelfde verkoudheid als haar en heb echt pijn in mijn spieren overal. Ik vraag me af of zij dat dan ook heeft en of ik daar geen pijnstiller moet geven?
Whaaa drukdrukdruk hier.. Gabriella werd ineesn wakker om 23.30 vannacht en om 00.00. een fles toen was ze klaar wakker, pff na 1uur sliep ze pas, maar ze werd ook weer om 7.15 wakker.. Ze lag er wel heel vroeg in natuurlijk. ze sliep om 19.15! Ik ben morgen, de 14e officieel jarig. Ga nu snel verder. drukke dag! Miss dat ik later op de dag nog even kom reageren enzo.. Fer is rond 17.00 thuis, pfff ik mis m hoor... Iig een fijn weekend. En beterschap dames, ook voor de ukkies. Want iedereen is flink aan het snotteren lees ik. Liefs
mamatob en torties:thanx!! francescak en mamtob:ik vond/vind die bisolvon ook niet helpen hoor! hier hielp de mucorinathiol na een dag al en ze was van die slijmpjes af op een dag of 3 a 4 en de apo zegt dat lysomucil hier ook heel goed voor is! mamatob;alleen zetpil bij koorts,anders niet. torties:leuke apo heb jij seg! waarom wil dat mens jou niks geven?! en dan nog wie is de apo?jij of zij/hij?jij moet nog achter iets vragen! ooh gebeurt hier ook dikwijls,krijg ik spontaan zin is vriend lief werken!
@MAmatoB als ik het idee heb dat ze zeg echt beroerd voelt. dus heel zielig huilen en me aankijken van 'help' en ze slaapt moeilijk in, dan geef ik haar wel een zetpilletje, maar alleen dan, niet als ze zonder nog best wel lief is en makkelijk inslaapt
ja dat bedoel ik dus met die apo, en het is niet de eerste keer.. ik krijg gewoon geen advies, ik moet echt zeggen dat of dat wil ik hebben en dan krijg ik het, maar met ideeen komen ze niet, mafkezen
245 gisteravond, nu alweer 260, valt nog mee, whaha Kyrian werd hier na de papfles van half 10 alweer wakker om half 1.. Normaal gesproken wordt hij dan pas wakker rond 3.. Brrrt.. Vanaaf gezellig kegelen met de buurt, manlief blijft bij de kids.
ohw oke, ik ga vandaag ook eens kijken bij de apotheek of ze iets beters hebben voor de hoest. Die neusspray is overigens wel heel fijn, alleen vindt ze het verschrikkelijk als ik met dat ding in de buurt van haar neusje kom. Een zetpil ben ik ook heel voorzichtig in, wil dat niet te vaak geven, maar inderdaad, als ze zooo ellendig zijn wil het wel helpen. Ze heeft gelukkig geen koorts dus ik wacht ook nog met de paracetamol. Gelukkig slaapt ze 's nachts goed, overdag is drama, veel huilen toch omdat ze zich niet lekker voelt.