Hallooooooooo, we zijn weer terug van Ikea. Het was wel druk maar het was heel goed te doen. De bank is uitgezocht en voor de jongens hebben we een leuke kast gezien voor op hun slaapkamer. Daarna even naar de naastgelegen Karwei geweest en bij het behang gekeken. Voor de jongens wel leuk behang gezien maar voor ons vonden we bij de praxis meer en leukere keus. Sem ligt lekker te slapen, papa is maten van het huis aan het opschrijven en de oudtse is bezig op de wii, rust in de tent.
Oh het verbaasd me dat het redelijk te doen was bij Ikea... nouja alleen maar fijn hoor! Tis er wel eens anders en nu ze aan het verbouwen zijn helemaal! Behang? Oh leuk... wat heb je gezien? Heb je toevallig ook het behang van Lief! gezien bij Karwei? Vind ik ook zo leuk... Bij de Praxis zag ik weer leuk 101 behang, maar vriendlief vind behang niks.
sembem:leuk hè zo kiezen voor de kids! hier is de jongste ook bezig op de wii en de oudste is aan het spelen in de speelkamer! noa ligt ook op bed,dus ook een beetje rust voor mij.
Wat is 101 behang? Ken ik niet. Ja dat lief behang wel gezien idd maar Sem krijgt hetzelfde behang als hij nu heeft op zijn babykamer (wit met zilverkleur) Dat vinden we nog steeds erg leuk omdat daar zijn uit hout gezaagde letters ook mooi op uit komen.
ohh ik voel mij beroerd! waarom zijn mannen altijd weg als je ze nodig hebt? gelukkig ligt david al sinds een kwartier in de box en vermaakt zich even, maar eigenlijk zou ik gewoon op bed willen liggen.
Ben er ook weer, lekker boodschapjes gedaan en manolito ff meegenomen naar de dierenwinkel, vond hij helemaal leuk
@ikbenhetmaar zo deed ik het ook toen ik alleen manolito had, NAM HEM ALTIJD MEE NAAR BED, MAAR NU WERKT DAT OOK NIET MEER (caps stond aan)
joehoe!!! ik ben er weer! Ik ben vanmiddag na de fles van half een even met Britt naar mijn beste vriendin gegaan. Die woont in Amsterdam maar was nu even een weekendje in Limburg bij haar ouders. Superleuk om haar weer te zien, en ben in dat huis half opgegroeid (wij waren als kinderen een soort siamese tweeling) dus ook erg leuk om Britt te laten kennis maken met haar ouders. Kreeg nog een groot compliment, dat Britt zo lief en rustig was, en dat ik zo'n 'super relaxte moeder' ben vond ik wel heeel leuk om te horen! @ Mare: ja joh, jij voelt zelf toch het beste wat je kind nodig heeft. Inderdaad is het bijzonder om te zien dat je toch nog energie (ergens uit je tenen) kunt halen als ze je nodig hebben. Had ik toen ik buikgriep had, ik was zoooo zwak en misselijk en toch voor haar zorgen. Het gaat gewoon vanzelf, dat is de natuur denk ik. Oh ja, wat betreft het spugen, wat rot dat David daar nog steeds last van heeft. Ik vind het wel slecht dat die KA niet terug belt. Ik ben me hier ook al weken aan het ergeren aan de chirurg van het academisch ziekenhuis, die mij het rapport zou sturen van de cyste van Britt en nog zou informeren over een echo van haar buikje... nou ik heb al vier keer gebeld en elke keer zegt hij sorry en belooft hij het op te sturen, en dan hoor ik weer niks. Om je dood aan te ergeren!!
Heb ik inderdaad niets gemist en inderdaad slow chat (169 pagina's erbij sinds woensdag ) @Sem; leuk hoor shoppen voor het nieuwe huis. @Mare; balen dat je je zo beroerd voelt. Wanneer komt Jaap thuis? @Mamatob; leuk joh dat je je vriendin weer hebt gezien. Vind je het niet jammer dat jullie zo ver uit elkaar wonen nu?
jaap komt pas laat thuis hij is op een vrijgezellenfeest en achteraf gaan ze nog stappen. dan lig ik dus hopelijk al op bed. ik denk dat ik na de volgende voeding met david op bed ga liggen nu is hij al zo onrustig dus ik doe hem zo in de doek. dan ga ik wel op de bank zitten, wie weet val ik dan in slaap. is al een keertje gebeurd. @mamatob: lekker als je bevestiging krijgt over je ouderschap en je kind! ik wacht volgende week nog af of ze nog belt anders bel ik wel even. maar op het moment schieten dat soort dingen er bij mij ook vaak bij in.
Ja, is wel heel jammer, maar we zijn het inmiddels gewend, ze woont al een aantal jaar in Amsterdam. Zodra ze in Limburg is zoek ik haar op en we houden altijd via telefoon contact om bijgekletst te blijven Oh ja, heb nog een leuke collage gemaakt van een foto van mijn man, Britt en mij als baby, erg leuk geworden, zal m effe spammen
wat een leuke collage mamatob! ik zoiets ook wel willen maar we hebben zo weinig geschikte foto's. van jaap en van mij dan. ik zag trouwens op de hyves ene henrike. wie is dat eigenlijk? ik zag ook een foto van haar dochter maar weet even echt niet wie het is
@mamatoB heb je nog teruggelezen? wat een leuke collage zeg! en ze heeft duidelijk dingen van jou hoor de ogen en mond vind ik zo op het eerste gezegd, en der wangetjes van der papa volgens mij?
oeh, heb ik iets gemist?? ik heb nog niet helemaal terug gelezen, hoezo? thanks, ja die collage vond ik erg leuk om te maken, maar ik zit altijd graag in photoshop te prutsen
Ohwww torties sorry meid, ik zie dit nu pas!! Ik heb wel nog een aantal gedichten van toen ik zwanger was volgens mij ja, hoezo? Niet alles staat op die site Thanks voor de tip van als ze ziek zijn, ga misschien straks ook even lekker met haar in bad. Ze slaapt nu momenteel als een roosje, maar ze was ook van elf uur tot half drie wakker geweest en da's best lang voor ons slaapkoppie Gelukkig trouwens dat je vrienden er zo goed mee omgaan! Momenteel heb ik één vriendin die heel vijandig tegen me doet sinds Britt er is, en ik heb het vermoeden dat dat te maken heeft met het feit dat zij zelf geen kinderen kunnen krijgen op natuurlijke wijze (IVF is mislukt)... vind dat zo moeilijk om mee om te gaan!