September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.260
    4.489
    113
    Mare je hebt toch ook van die doeken die je ook als hangmat in box en bed kunt hangen, misschien is dat wat voor de kleine man.

Neusspray ik gebruik voor Kinley altijd de spray van de Otrivin, niet de neusspray maar dan de zoutoplossing met vitamine B (daardoor helen de slijmvliezen sneller zeggen ze op het flesje).
    Als ze 2 jaar zijn mogen ze xylo nog wattus neusspray (0,25 % en 0,5 % zijn geschikt voor Kinderen de 1 % is voor volwassenen)
    Op het flesje staat dat je het maximaal een week mag gebruiken (heb het hier nog nooit langer nodig gehad) maar volgens de KNO arts kun je deze rustig 4 weken achter elkaar gebruiken (bv als je voorhoofdholteontsteking hebt)

Hier gaat het in ieder geval beter, doe het nog rustig aan met het eten maar ben niet meer misselijk en giertanken is er ook niet meer bij.

Vandaag nog even naar Colmschate geweest naar de miss etam outlet en 2 shirts op de kop getikt, had nog meer dingen gepast maar die waren het net niet.

We hebben nu een moestuin alleen gaan we er nog niet mee accoord, op papier staat dus dat het zwart opgeleverd dient te worden door de vorige huurder.
    Nou die van ons dus niet, er staat nog een kist met tuingereedschap, ligt vol met tegels, zijn tonnen ingegraven, ligt kinderspeelgoed, beton palen en vol ijzerdraad en het onkruid staat er zeven kontjes hoog.
    Dus nu maar even wachten wanneer de gemeente ons terug belt en wat er aan gedaan wordt.

groetjes ANita

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ariel:ja of je krijgt er diarree van of je kan er helemaal niet van poepen en dat laatste is bij noa het geval.

jusi:leuk nog iets van je te horen!
    hoe is het met mijn toekomstig schoon-zoontje??

mare:hopelijk ga je deze nacht eens wat door slapen.

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @pluk: wij hebben een hangmat voor david omdat kiss kinderen er vaak beter in liggen maar helaas david wil dat niet. het is nu al een veeleisend mannetje met een eigen wil.

poeh vanochtend had ik het nog erover dat ik het best goed trek en nu wil ik alleen maar huilen :( mijn bijholtes en neus zitten helemaal dicht dus ik ben gewoon moe en heb pijn maar david wil niet slapen. en daardoor voel ik mij nog slechter en daardoor is hij natuurlijk nog onrustiger. lekker handig. maar ik kan het echt niet maken om jaap eerder naar huis te vragen en tegen de tijd dat hij thuis is liggen wij toch al op bed.

meeting: voor mij maakt het wel uit waar het is maar buurt van arnhem nijmegen is voor mij natuurlijk prima te doen. zou het wel fijn vinden als het niet weer een high tee was. ik heb namelijk betaald terwijl ik niets mocht eten en mijn eigen thee heb gedronken.

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Alisa kan zonder inmiddels :) paar weekjes terug nog niet, toen deed ik nog 2 kleine schepjes in een fles van 180/210
    sinds een week of twee een klein schepje per fles
    en nu bleek van de week dat de flessen die San klaarmaakte, dat hij het daar niet meer instopte, en dat ging prima :D dus :D

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb je ideeen voor iets dat leuker is voor jou Mare?? Hoef ik niet te denken ;)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Torties, indd voorbij de vrouwenhuiswaard! En je moet anders zelf even kijken naar die Bisolvon er is 1 siroop en 1 druppels voor kinderen en die druppels zijn voor zuigelingen!

7. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @mare
    waarom mocht je niks eten bij de high tea? en je eigen thee?
    ik vond zo en zo dat weinig dames lekker mee aten! k heb me gek gesnoept :D

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ik moet nu gaan! even nog lekker een filmpje kijken samen met San voordat hij weer naar zijn nachtdienst moet!
    fijne avond en slaap lekker alvast allemaal!

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hm niet echt alles is wel prima als ik niet vastzit aan een menu denk ik. als het niet anders kan is ook niet zo erg hoor.

@torties: wat goed dat je toch nog een keer wilt proberen bv te geven. ik zou niet aanraden om kv daarnaast te geven, maar het is denk ik wel bekend dat ik zo denk ;) wat ik jou wel zou aanraden is om direct vanaf begin af aan een lactatiekundige erbij te betrekken. zij zou dan kunnen helpen met aanleggen e.d neemt ook je onzekerheid een stukje weg denk ik

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik ben normaal echt een snoeper hoor, maar ben ivm op hypoallergeen dieet dus vandaar. en eigen thee omdat ik niet tegen theine kan en dat zit in bijna alle thee behalve rooibos en die vind ik weer niet lekker. dus ik drink vruchtenthee, met alleen maar gedroogde vruchten zeg maar

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mare :ben je dan allergisch voor allelei dingen omdat je een hypoallegeen dieet volgt??

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik heb lactoseintolerantie wat begon met een koemelkallergie. ook ben ik allergisch voor dierlijke eiwitten. mijn man is voor van alles en nog wat allergisch en heeft astma. en ook in beide families komen allergieen voor. ik ben aan het dieet begonnen omdat david oa last van erge krampen heeft en erg stinkende ontlasting. sinds het dieet is het veel beter maar nog niet goed. ook één van de redenen dat david zo slecht slaapt. helaas kan ik er niet achter komen waar hij op reageert.

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou slaapt david in de doek en als hij wakker wordt gaan we naar bed. morgen is het definitiv papa-dag anders haal ik mijn eigen verjaardag niet.

trusten iedereen

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ooh wist niet dat jullie zo allergisch waren!
    ja dan kan je het beste op dieet gaan voor david hè zoalng je bv wil geven.

kan jij het zolang volhouden met die doek?,
    noa is echt al te groot geworden en voor een wandelingetje vind ze het nog heerlijk,maar voor te slapen ligt ze nu liever in bed en de buggy.

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wauww wat is hier weer een hoop geklets. Ik houd het niet meer bij hoor :D.

16. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    pppfff nu is het rustig hoor booky!

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    HAllo meiden!!

Een lange tijd niet geweest en jullie kletsen me toch veel moet bijna 300 pagina's lezen :$:$

Had dinsdag een sollicitatiegesprek zoals ik hier al vertelde bij een accountantskantoor en ze waren positief en komende dinsdag heb ik tweede gesprek :)

Wil Eerised een dikke knuffel geven en de rest weet ik niet meer ( heb nog niet kunnen lezen)

18. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Trouwens Gizem is vandaag 6 maanden geworden, wat gaat de tijd toch snel.....

19. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    gefeliciteerd merakli!! de tijd gaat echt wel snel!!!
    ik hoop voor je dat je aangenomen word op dat kantoor!!

@ikbenhetmaar: misschien lees je dit nog na de verjaardag! ik heb van die pipetjes met zoutoplossing bij de etos gehaald! ik vind het ideaal! zen neus stroomt zo leeg!!
    hoe laat spreken we maandag af??

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dank je wel francescak!! ik hoop het maar dan moet ik mijn huidige baan opzeggen en heb als enige smoes Gizem :D

Hoe gaat het met jouw en Sem?

Deel Deze Pagina