eindelijk weer goed!! lief dat je het vraagt!! sem is weer aardig opgeknapt van hert virus!! Hij heeft vandaag heeeel goed gegeten dus ik ben weer helemaal trots!! Het wordt ook zo leuk! nu is hij als het ware aan het dansen met zen hoofd! die schud hij heen en weer! en leuk dat hij dat vind hihihi en hoe is het metjou meisje?
@ Francescak, nee lees het niet meer voor de verjaardag, maaar wel erna.. Uur of half 1? @ Ariel, Ja die shirtjes zijn er nog. , je weet hoe je kan bestellen he..
Wat fijn dat het weer goed gaat met hem!!!! en lief he dat ze al zoveel dingen kunnen doen Met Gizem gaat het ook goed, ze heeft al twee tandjes en als ik haar kamer binnenloop , trekt ze haar hoofd omhoog !! zo lief Maar ik ga slapen!!!welterusten
weltrerusten!! @ikbenhetmaar: ik bedoel ook erna hahahaha ja denk dat dat wel gaat lukken! ik ga ook slapen!! tot morgen!!!
goedemorgen!! hey merakli,super dat het eerste gesprek positief is,nu hoop ik met je mee voor het tweede gesprek en dat je word aangenomen! gizem ook al 2 tanden!hier nog niks. EERISED HAPPY BIRTHDAY TO YOU,HAPPY BIRTHDAY TO YOU IN DE WEI STAAT EEN KOE EN DIE KOE ZEGT I LOVE YOU,HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!! IKBENHETMAAR HAPPY BIRTHDAY TO YOU,HAPPY BIRTHDAY TO YOU IN DE WEI STAAT EEN KOE EN DIE KOE ZEGT I LOVE YOU,HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!!(een beetje later,maar alsnog) hier had ik gisterenavond noa in bad gedaan en ze was echt lang in bad geweest,dat ze gewoon in slaap was gevallen in haar box,dus direct terug wakker gemaakt en een fles van 210cc heeft ze heel rustig opgedronken,half slapend en ze is niet meer wakker geworden,pas deze morgend om 7u,dus weer een zalige nacht gehad. vandaag gaan de jongens weer naar de scouts en vriendlief en ik gaan nog eens ergens een lekker koffietje drinken met een stukje gebak of zo,ook nog eens even weg. groetjes
goedemorgen, @eerised: van hare gefeliciteerd met je verjaardag. ts ik bedenk mij net dat jij dus nu geen tiener meer bent. je was gewoon stieken nog een teen mom hoop dat je een fijn feest hebt gehad en vandaag nog lekker verwend wordt door fer. geniet van je dag! @sofie: ik heb davidzo'n beetje de hele dag in de doek en dat is goed te doen hoor. ik denk dat je spieren er ook aan wennen. en ik heb hem niet in een rekbare doek hè dat scheelt ook. hier een redelijke nacht met twee keer huilen en dan heb ik hem gelijk maar aangelegd, geen energie om anders te troosten. verder hield ik hem rechtop en ben in slaap gevallen en werd twee uur later wakker. maar nu... mijn man kwam pas om half 3 thuis dus die slaapt nu nog maar net 4,5 uur. dus ik kan hem niet wakker maken hoewel ik zelf zo moe ben. als hij wakker wordt ga ik echt op bed liggen dan gaat hij maar niet sporten vandaag hoor
ja,een rekbare doek is soms wel makkelijker uit te houden dan de geweven,das waar! oei je had toch afgesproken met je man dat hij david vandaag zou doen?? ja,er zit denk ik niks anders op dan wachten tot hij wakker word,wel sneu voor jou hè
nee we hadden niet iets afgesproken maar dat was wel mijn plan. maarja ik ging er ook niet van uit dat hij zo laat thuis zou zijn. als wij vroeger gingen stappen wilde hij rond 1 uur alweer naar huis. maar als ik hem nu wakker maak heb ik gewoon niks aan hem.
Eerised: Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben jij!!!! Hieperrrrdepiep....HOERAAA!! Sorry voor mijn valse gezang
Balen dat je mannetje zo laat thuis was Mare! Hier: Rosalie wilde gister geen middagslaapje doen en toen we eind van de middag nog even naar winkel gingen was ze in de wagen in slaap gevallen. En met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Heb dr uit de wagen gehaald, jas uit gedaan en weer in bed gelegd. En ook voor het avondeten wilde ze niet wakker worden, was nog ff met Noah op haar bed gaan zitten, dan wil ze meestal wel spelen. Maar toen ik vroeg of ze wakker ging worden werd alleen maar driftig nee geschud en toen draaide ze zich weer om. Ik had er ook geen zin in om dr met alle geweld wakker te maken dus maar laten liggen. Natuurlijk had zij om 23.30 het idee dat de nacht al weer voorbij was Dus toen lag ze even bij ons in bed te stuiteren en daarna wilde ze dan toch wel slapen, maar wel alleen bovenop mama en dan lekker aan mama's haar zitten. Kan daar alleen niet zo goed tegen dus Roos lekker bij Vin gelegd toen ze lag te slapen en zelf lekker in Rosalie dr bed gaan liggen haha. Heb ik toch nog 4 uur achter elkaar kunnen slapen en toen wilde Noah z'n speentje weer. En die was om 06.30 klaar met slapen en om 07.00 kwam Rosalie heeeeel vrolijk de woonkamer ingerend Ook niet zo gek dat ze zo moe was, die loopt al de hele week te spoken 's nachts....
@ Sofie, huh ik ben niet jarig hoor! @ Eerised, gefeliciteerd meis! @ Mare, he balen zeg, lang geleden dat ik tot die laat aan het stappen was..
@ariel: so kinderen, leuk hoor toch fijn dat je 4 uurtjes in rosalies bed hebt kunnen slapen. en nu maar hopen dat ze stopt met spoken.
Ik heb echt geen idee, wist ik het maar. Ze heeft dat af en toe wel eens. Dan slaapt ze een paar weken echt slecht en dan ook weer zo weken dat ze 14 uur per nacht slaapt. Maar deze week dus maar zeer weinig ik ben echt gebroken. En Vincent vindt dat die lekker in bed mag blijven liggen... Word er niet goed van!
oooh ikbenhetmaar:dan heb ik ergens verkeerd gelezen,dacht dat dat wel zo was,nou foutje dan mareoh jammer dat jou ideetje niet door kan gaan! ariel : spookje gehad deze nacht dus. hopelijk kan jij tegen een niet-zoveel-geslapen-hebben-nacht??
oh ja mannen, ik krijg hier soms ook de opmerking: ik moet elke dag om half 7 opstaan en werken. mijn reactie: euh ik doe alles 'snachts en david komt om de drie uur en huilt3, 4 of meerdere keren. en daarna zorg ik de hele dag voor hem. dan hoor ik van hem weer: hou nou eens op met alles vergelijken tss meestal is mijn man een lieverd maar wat dit betreft...
ja mare slaap-tekort kan wel eens gekke en vervelende reactie's opwekken! ieder mens heeft echt zijn slaap nodig ,anders takelt die af hè hier ook hoor,als 1 van de 2 niet goed heeft geslapen,voel je toch de spanning in huis.
Ghehe anderhand kan ik wel tegen de gebroken nachten ja Hier precies hetzelfde verhaal als bij Mare. Maar 's middags als de muppets op bed liggen 'mag' ik ook altijd even slapen. Maar daar heb ik lang niet altijd zin in. Want dan slaap ik 's avonds weer niet... En 's middags is altijd een mooi moment voor de 365 regel Roos is trouwens zo grappig. Ze begint nu ook echt verhalen te vertellen die indruk op haar maken. Ze was pas uit bed gevallen en dat vertelt ze nog steeds. Nou ja ze verteld: Lie bed vallen, auw, bloed neus haha Maar de kat die heeft dr gister gekrabd ze zat hem de hele tijd te irriteren met een touwtje, maar mevrouw heeft bananen in dr oren en toen wilde die het touwtje hebben dat op haar voet lag. Dus nu heeft ze een klein krasje. Zit ze de hele tijd, Lie au voet. Poes stout, niet krabben. Nie doen en dan staat ze met dr vingertje te schudden haha